Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : negaffa zimba!!!

Pagina's : [1] 2 3

XSweet_RiffiaX
06-08-2005, 01:02

hai mensen ik wil ff jullie mening weten over negaffa zimba ik was van plan haar te doen voor mijn bruiloft maar ik heb gehoord dat het een echte bitch is en dat haar werk en spullen waardeloos zijn. wie heeft haar gedaan en hoe was haar werk???

mina_aity
06-08-2005, 01:47
slaat gewoon nergens op.. mensen zijn snel jaloers of veelte veel eisend zimba is een toppertje je komt niets te kort bij haar!

kiwi
06-08-2005, 12:38
Ik heb haar werk ook meerdere malen gezien en ze is echt goed en ook eens lief ,Ze geeft het gevoel ook dat het jou dag is en niet van haar(sommige negaffa'szien er op de dag soms mooier uit dan de bruid zelf) Ze is zeker een aanraadster en trouwens ook niet zo duur voor iemand die goed werk leverd .

kiwi
06-08-2005, 13:00
[QUOTE]Je begrijpt het misschien verkeerd.Ik vind ook zeker goed dat een negeffa goed en netjes over moet komen ,maar sommige denken dat alles om hun draait ik heb een keer van iemand begrepen dat de negaffa bijna op iedere foto stond.Bij zimba heb ik gemerkt ze doe haar werk zet je op een stoel en vertelt wat je kan doen en gaat dan op een afstand staan,tot je weer een andere jurk aan gaat trekken.snappie

Lady_Yas
06-08-2005, 16:57

[QUOTE=kiwi] okee solly mis comunicatie..!! Ga jij trouwen ?? ik zie op je profiel dat je van 89 bent, klopt dat of is het gewoon verzonnen? :confused:

thefa2girl
06-08-2005, 17:07
Negaffa zimba vind ik wel goed mijn schoonzus had haaar ook als negaffa.. ze is zooooooooo liefff en aaaardig en j ekan zo leukk met haar lachen egt eeen :goedzo: negaffa.

meryem19
06-08-2005, 21:09
Negaffa zimba is famillie van mijn mama, niet alleen omdat ze famillie is, maar ze is een toppertje ze heeft hele mooie verschillende stijlen ik zou gewoon contact met haar opnemen en je hebt wat je wilt, zo heeft ze hele mooie jurken en daarnaast kan ze je ook heel mooi opmaken dusse geen probleem met haar sucs6 verzekerd. en p.s ze loopt niet in haar pyama ze draagt meestal altijd een mooie jurk of een jeleba dusse das geen probleem neem ik aan

rbatia24
06-08-2005, 22:32
Ik had neggafa Zimba op mn bruiloft en zij is het beste wat mij was overkomen op dat moment.... :goedzo: :goedzo: :goedzo: ze was netjes op tijd...had perfecte spullen en zelfs make up was in 1 woord GEWELDIG...ik ben wat dat betreft eerlijk en overdrijf niet...ze kwakt niet alleen wat op je gezicht maar kijkt ook naar je huidskleur en type haar....iedereen was weg van haar en ze heeft aandig wat kaartjes uitgedeeld op de bruiloft. Ze komt misschien war arrogant over bij mensen...maar ieder zijn eigen persoonlijkheid ze is lief en je kan met haar lachen...gieren en brullen tijdens het omkleden... By the way ik had mn eigen jurken suc6 meid

XSweet_RiffiaX
07-08-2005, 21:34
en wat vinden jullie van negaffa nejma uit amsterdam?? ik heb gehoord dat zij mooie spullen heeft

ilham82
14-08-2005, 00:05
aha nu komt de aap uit de mouw....zij is de concurent en buurvrouw, wat betreft winkel! en ze is zeker geen BITCH...ga maar naar de winkels dan kun je zelf oordelen over de spullen!

Sierra
14-08-2005, 00:14
Hey hey...ken je me misschien het nummer geven van Zimba, want ik trouw namelijk in september en ben haastig op zoek naar een neggafa. Ik had Nejma uit A'dam maar ik ben niet echt tevreden over haar. Alvast bedankt.

hadj2003
14-08-2005, 14:19
Zimba is een echte DOOS.... Ik heb zelf meegemaakt!!!! niet echt klant vriendelijk ik heb het zelf meegemaakt....

sanaae
08-02-2009, 19:20
heeft zima haar eigen site ? mag ik dat

sanaae
08-02-2009, 19:21
bedoel zina zimba en wat is haar nr

hulpje25
08-02-2009, 19:34

salaam ben zelf van belgie en heb zimba zelf ook genomen zij is echt heel goed haar make up kleren iedereen had zo mooie spullen en kleren nog nooit gezien ze is lief en vriendelijk en weet een bruid gerust te stellen en ze feest gewoon mee die vrouw zolang je haar met respect behandeld doet ze het zeker ook voor je zimba is een vrouw van haar woord ben blij dat ik haar ook gehad negaffa nejma haar jurken zijn minder je kan vergelijken want ze heeeft winkel naast zimba he ze kost misschien wel geld maar zimba is het waard

Pagina's : [1] 2 3