Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Broeders & Zuster!!! LEES!!!!! WALLAH!!

Just_me_Dina
26-03-2003, 11:02

Salaam broeders en zusters... Ten eerste we moeten zeker die rotzakken niet steunen..met Mc donalds, of cola, of wat dan ook.. vergis je niet de joden/ Amerika zitten er achter.. Maar wat ik eigenlijk even kwijt wil is het volgende... Het is misschien moeilijk te geloven..of jullie kennen het al.. Maar van de week kwam de buurjongen langs met een uitgeprinte mailtje.. HIj zei: Dina wallah dit geloof echt niet.. Maar ik laat het je toch zien.. (hij heeft op een islamtische school gezeten elfkie school ze sliepen daar zelfs.. Als hij de Koran leest wallah je gaat huilen zo mooie stem..en tabarkelah hij weet alle soeras.. Echt ik bewonder hem enorm.., maar goed.. Dina blijf bij je verhaal..) Dus ik dat mailtje in me handen.. en zei :rolleyes: wat is dit leg uit.. Ik on het niet lezen want het was arabisch... :traan1: helaas kan ik dat nog niet.. Ik ben aan het leren.. Maar er stond onder dat arabische in het Duits.: No muhammad, No islam.... :eek: :eek: :eek: Dus ik WAT???? HIj begon uit te leggen.. Het Coca Cola eblem in het spiegenbeeld (dus in de spiegel houden) Staat er gewoon in het arabisch No muhammed no islam.. Wallah Ik schrok!! :eek: :eek: En dan ook nog coca cola is eigenlijk oorspronkelijk van de joden.. Echt he.. allemaal van die rare aanwijzigingen... Ik blijf er aan denken..en denken..en denken... :confused: Dat is toch niet normaal.. Nou dit wou ik even met jullie delen.. Is er misschien iemand dat dat mailtje ook heeft gehad?? Liefs, Oegtikoem Dina

Cina
26-03-2003, 11:05
Origineel gepost door piraat oud Maar wel relevant en kennelijk niet voor iedereen oud :)

saidaaatje
26-03-2003, 11:06
ik heb m ook onlangs gezien:(

sweet_maroccia
26-03-2003, 11:07
nee heb het mailtje niet gekregen, had wel zoiets gehoort erg he? :eek:

Just_me_Dina
26-03-2003, 11:07

Origineel gepost door piraat oud :( smehli ja gaj.. Dat wist ik niet..

piraat
26-03-2003, 11:08
Ik vind dit wel een beetje onzin. Het staat er alleen als je het in spiegelbeeld zet en een beetje veranderd. Dan kan ik alles veranderen en zeggen dat het een andere boodschap heeft. Een beetje paranoid, vind je niet?

Lady_moi
26-03-2003, 11:08
ja WEG DIE ZBEL IK BEN VANAF NU ANTI COLA MC TFOEEEEE :kwaad:

Just_me_Dina
26-03-2003, 11:09
Origineel gepost door sweet_maroccia nee heb het mailtje niet gekregen, had wel zoiets gehoort erg he? :eek: Dat is toch echt te GEK voor woorden... Eigenlijk sta je daarbij nooit stil dat iets een dubbele betekenis heeft??? Toch??? Allah goe d elhak...

Lady_moi
26-03-2003, 11:09
he bij fila isda ook als je fila in spiegelbeeld zet zie je allah staan

Just_me_Dina
26-03-2003, 11:10
Origineel gepost door lady_moi ja WEG DIE ZBEL IK BEN VANAF NU ANTI COLA MC TFOEEEEE :kwaad: hihihihi :goedzo:

Just_me_Dina
26-03-2003, 11:15
Origineel gepost door piraat Ik vind dit wel een beetje onzin. Het staat er alleen als je het in spiegelbeeld zet en een beetje veranderd. Dan kan ik alles veranderen en zeggen dat het een andere boodschap heeft. Een beetje paranoid, vind je niet? Ik kan jou standpunt begrijpen broeder.. maar toch het is toch wel erg bizar van dat soort dingen.. Ik zeg je eerlijk ik dacht ook dat het allemaal fabeltjes waren.. maar geloof me als je bepaalde dingen met je eigen ogen ziet.. Wallah traanen over mijn wangen.. En helemaal als ik naar de koran luister.. het staat er allemaal in wat nu met ons, de werled met alles gebeurt.. En ik weet ook wel dat de meeste het weten.. dus ik hoop dat jullie me niet allemaal aan gaan vallen... De Arabisch is een aparte taal..en begrip.. plus dan de taal van de koran...dat is heel anders dan het echte arabische foesha.. Maar goed Dina je dwaaalt af.. Smehli.. Ik wou dat men meer hunogen open deed.. en dat we niet alleen bij het forum zo bleven praten maar dat we onze broeders en zusters ook moeten helpen om het juiste pad te belopen.. Je ziet zoveel gekke mensen op straat..tegenwoordig..Wallah dat doet mij PIJN :traan1: Nnu stop ik echt!! Nogamaals.. smehli.. Liefs, oegtikoem fe din Dina

zin_n_arif
26-03-2003, 11:29
ik dacht dat je in het spigelbeeld zag la mohammed la mekka

Lady_moi
26-03-2003, 11:31
ja bij coca cola maar ik zat over fila bezig ook een joods/amerikaans merk

shirien85
26-03-2003, 12:24
http://home.quicknet.nl/qn/prive/jc.berghoef/webCU/tot-ziens05.gif voor jou

Just_me_Dina
26-03-2003, 12:58

Origineel gepost door shirien85 http://home.quicknet.nl/qn/prive/jc.berghoef/webCU/tot-ziens05.gif voor jou Soekran hbibaaa!!!! ehmmm als je mij bedoelt tenminste..hihihi Anders toch een hele dikke http://www.mtgnews.com/projektdark/images/lips.gif van mij!! Lieffs oegtik fe din Dina