Bekijk originele versie : wat moet ik doen
ik ben een meisje van 16. de jongen die ik bedoel noem ik hier B. Ik heb een groot probleem, namelijk in het begin van het jaar vond ik een jongen leuk! maar ik had al een vriend. mijn vriendinnen hadden mij zover gekregen om het uit te maken met mijn vriend :( later kwam ik er achter dat B mij niet leuk vond. dat vond ik al erg genoeg, maar later ging hij mij ook nog eens pesten en lomp lopen doen je weet wel hoe jongens zijn. Ik probeerde hem te vergeten en na een tijdje lukte dat ook wel. er gingen maanden voorbij en toen had ik me voorgenomen om te gaan verloven in de zomer, ik was het gewoon allemaal zat ik wou gewoon een relaxed leventje. die jongen in marocco kende ik al heel mijn leven en we begrepen elkaar en hadden geen geheimen! Begin deze maand (maart dus) kwam B naar me toe, we hadden de laatste tijd wel normaal tegen elkaar gedaan. het begon eerst allemaal met een grap maar toen werd hij sireus. B zei dat hij mij leuk vond, ik geloofde het niet!!!!!!!! maar hij bleef door dringen, hij zei laat me het dan bewijzen, ik gaf hem een kans, maar nu heb ik het gevoel dat hij mij gewoon playt. hij zegt dat ik de enige ben die hij wilt maar ondertussen denk ik dat hij van alles en nog wat met andere meisjes doet!!! mijn vriendin mag hem absoluut niet ze vind hem niks voor mij en gewoon een nutteloze sukkel!!!!!
in het begin dacht ik als het een joke blijkt te zijn hoef ik niks met hem en ik wil hem eerst goed leren kennen voordat ik iets met hem begin! maar nu spelen er ook gevoelens mee, het is alsof ik elke dag zit te wachten dat hij mij iets komt vertellen waardoor ik gekwets kan worden.
en eerlijk gezegd weet ik niet eens wat we nu hebben, ik heb helemaal geen duidelijkheid. En wat pas erg is! nu blijkt zijn vriend mij ook leuk te vinden teminste dat zegt hij. maar ik denk dat hij in een complot zit met B. dus graag zou ik je mening willen horen en misschien kan je me helpen dus WAT MOET IK DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!.
Ranja_18
26-03-2003, 09:48
Aziena,
jij bent een veelste leuk meisje om jezelf dit aan te doen!! Ik ken je niet maar ben ervan overtuigd dat je beters verdient! Dus mijn advies is laat die jongen gaan en ga je toekomst achterna....hij behoort daar gelukkig niet toe denk ik! Ik weet het is moeilijk, maar je komt er heus wel over!! Met hulp van je vriendin want die wil het beste voor je!!
thalla frasek safie? xxxRanja :D
Sellemgirl
26-03-2003, 10:44
Sellem oe hlee kom
Hi meid ben je niet te jong om te gaan verloven ???Is het niet beter als je aan je toekomst gaat denken en niet aan jongens!!!
Meid ga lekker studeren en dan zie je wel wat de toekomst je brengt INSALLAH!!
Nou veel succes meid
Sellem oe hlee kom
DonnaBella
26-03-2003, 13:20
Origineel gepost door Sellemgirl
Sellem oe hlee kom
Hi meid ben je niet te jong om te gaan verloven ???Is het niet beter als je aan je toekomst gaat denken en niet aan jongens!!!
Meid ga lekker studeren en dan zie je wel wat de toekomst je brengt INSALLAH!!
Nou veel succes meid
Sellem oe hlee kom
SELLEMGIRL HEEFT GELIJK JE BENT NOG VEEEELSTE JONG JE HEBT NOG EEN HELE TOEKOMST VOOR JE EN TROUWEN KUN JE OOK LATER INSHALLAH
jamiel24
26-03-2003, 15:32
Veels te jong meisje ga eerst je diploma's en rijbewijs halen voor je je leven door jongens laat beheersen. En die jongen die speelt gewoon met je of zie jij dat niet in. En nog verloofd ook wat vinden je ouders hiervan?????????????????
Classy.Lady
26-03-2003, 16:21
As salaam aleykum wr wb,
Werkelijk meid,de enige manier waarop een jongen zijn liefde voor jou kan bewijzen is om jou hand komen vragen...
Meer ook niet meid..Geloof me,alles eromheen is alleen een langdurige spelletje waarvan jij uiteindelijk de slachtoffer wordt..
Doe dat jezelf niet aan dus meid...
Ga voor je verloving en laat de rest barsten...
Wat betreft de andere meiden die claimen dat ze te jong is..
Ten eerste een relatie buiten het huwelijk,is zoiezo haram..Of je nou 16 of 30 bent...Dus dat moet zoiezo niet kunnen...
Ten tweede,besef dat lang niet iedereen hetzelfde is,en de puberteit bij de ander meer optreedt dan de ander..
Ze is 16 meiden..Zegt op zich genoeg..je bent volop in de puberteit..Op zoek naar genegenheid,liefde en warmte...In de meeste gevallen loopt dit verkeerd af...
IS een zeer moeilijk tijd,vooral in Marokkaanse gezinnen waar lang niet over alles gesproken kan worden (al7amdoelilah is dit lang niet zo bij alle gezinnen)
Om eerlijk te zijn,ben ik trots op haar dat ze aan een verloving denkt,ik bedoel maar...ze had het ook anders aan kunnen pakken...
En jah ,ook jullie begrijp ik weer...Een studie is zeer belangrijk etc etc
donaldduk
23-05-2003, 13:52
ik zal je een ding zeggen meid ga verder met je studies en vergeet jongens daar heb je nog alle tijd voor
laydeeh2die4
24-05-2003, 23:13
:jammer: a3oedoe billah iemina sajitan irziem
16 jaar alatief!!!!!!!! toen ik zo oud was als jij meid was ik nog bezig met tikkertje spelen op schoolplein :maf2: en jij hebt al verkering en weet ik veel allemaal wat?! :schok: meis ik hoef geen advies meer tegeven want de andere die hierop hebben gereageerd hebben alles al gezegd kan er niks meer aan toevoegen behalve veel sterkte en succes en ik hoop dat je de juiste beslissing maakt ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.