Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Commotie in Engeland om spel

Pagina's : [1] 2 3

Hezbollah
05-08-2005, 17:36

In het Verenigd Koninkrijk is de nodige commotie ontstaan over een spel op het internet. In 'Mind the bombs' is het de bedoeling dat je voorkomt dat zelfmoordterroristen zichzelf op de Londense metro opblazen. Britse autoriteiten zijn bepaald niet te spreken over het spel. In het spel staat de terrorist op een volle trein, en de speler moet zijn explosieven zien onschadelijk te maken. Wanneer je daar niet in slaagt, zie je op het scherm de terrorist zich opblazen. Dit op eenzelfde manier als bij de aanslagen van zeven juli. Onder meer het metropersoneel heeft geschokt gereageerd op het bestaan van het spel. "Passagiers en personeel hebben op zeven juli verschrikkelijke scènes meegemaakt. Wie er ook achter dit spel zit, hij zou er beter aan doen het te stoppen. We zullen de slachtoffers van de aanslagen blijven eren", aldus een woordvoerder. http://frontpage.fok.nl/nieuws/56537 hier de spel:http://www.mindthebombs.com/ ...best wel smakeloos :o

DutchBart
05-08-2005, 18:49
Hoezo smakeloos?? je ziet een paar metro's rijden waar ee nbommetje op verschijnt, en vervolgens moet je op dat bommetje schieten, je schiet hier geen virtuele mensen dood ofzo... wat ik smakeloos vind zijn idiote terroristen die burgerdoelen aanvallen... en: je vind dit spelletje smakeloos, maar ondertussen staat er: bommenmaker onder je nick, en het volgende in je ondertekening: http://img267.imageshack.us/img267/6977/hezbollahmilitants6dw.jpg Jerusalem,we komen eraan... en dan durf jij nog te spreken over smakeloos...

Hezbollah
05-08-2005, 18:51
Hoezo smakeloos?? je ziet een paar metro's rijden waar ee nbommetje op verschijnt, en vervolgens moet je op dat bommetje schieten, je schiet hier geen virtuele mensen dood ofzo... wat ik smakeloos vind zijn idiote terroristen die burgerdoelen aanvallen......ja,maar voor de nabestaanden van de slachtoffers lijkt het me niet bepaald 'leuk'... je hebt wel gelijk,je hebt veel en veel ergere spelletjes...maar ja...:moe:

DutchBart
05-08-2005, 18:54
...ja,maar voor de nabestaanden van de slachtoffers lijkt het me niet bepaald 'leuk'... je hebt wel gelijk,je hebt veel en veel ergere spelletjes...maar ja...:moe:zo kan je het zien, maar misschien verhoogt een dergelijk spelletje wel de alertheid van de gemiddelde Londenaar op de aanwezigheid van "verdachtte" pakketjes...

Hezbollah
05-08-2005, 18:55

krijg ik zomaar een rood puntje van iemand...anoniem...waarom?weet ik niet :moe:

DutchBart
05-08-2005, 18:56
krijg ik zomaar een rood puntje van iemand...anoniem...waarom?weet ik niet :moe:niet van mij..

Hezbollah
05-08-2005, 18:57
niet van mij.....ik weet :) is van 1 of andere sukkel die mijn naam en ondertekening niet mocht :moe:

ATHV25
05-08-2005, 18:57
Agja. we moeten ons niet zo druk maken om zulke spelletjes.. Ik bedoel; t wilt niet zeggen als iemand zo een spelletje speelt gelijk onsmakelijke gedachten krijg.. Groet

DutchBart
05-08-2005, 18:59
Agja. we moeten ons niet zo druk maken om zulke spelletjes.. Ik bedoel; t wilt niet zeggen als iemand zo een spelletje speelt gelijk onsmakelijke gedachten krijg.. Groetheb em net gespeelt, kon er geen hol van...

Hezbollah
05-08-2005, 19:00
heb em net gespeelt, kon er geen hol van...zo moelijk is ie toch niet?:hihi:

DutchBart
05-08-2005, 19:00
...ik weet :) is van 1 of andere sukkel die mijn naam en ondertekening niet mocht :moe:Ik mag je naam en ondertekening ook niet zo, als je dit spelletje smakeloos vind, zou je m.i. dat ook smakeloos moeten vinden, dat vind ik een beetje raar... maar goed, dat moet je lekker zelf weten...

DutchBart
05-08-2005, 19:01
zo moelijk is ie toch niet?:hihi:weet ik, maar ik had niet door dat je op virtueel stroom zat, dus voordat ik het woist zat ik zonder stroom, en werden alle trams (op 2 na) opgeblazen...

Hezbollah
05-08-2005, 19:02
Ik mag je naam en ondertekening ook niet zo, als je dit spelletje smakeloos vind, zou je m.i. dat ook smakeloos moeten vinden, dat vind ik een beetje raar... maar goed, dat moet je lekker zelf weten... :)

lil__robio
05-08-2005, 19:03
krijg ik zomaar een rood puntje van iemand...anoniem...waarom?weet ik niet :moe: gruwlijk O.T :hihi:

Hezbollah
05-08-2005, 19:03

weet ik, maar ik had niet door dat je op virtueel stroom zat, dus voordat ik het woist zat ik zonder stroom, en werden alle trams (op 2 na) opgeblazen...:haha: gelukkig is de realiteit ietsje anders :hihi:

Pagina's : [1] 2 3