Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zoek tel.

tomissa
05-08-2005, 13:42

Kan iemand mij helpen ik ben op zoek naar een nummer van een refki of een vrouw die shoor(voodoo) bij je weg kan halen. of kan weten wat er met je aande hand is. Alvast bedankt

Islamiya
05-08-2005, 18:03
Selam oe 'Alaykoum Wa Rahmato Lah Wa Barakatoeh. Zuster kijk je een beetje uit, met naar wie je toestapt..? In deze kwestie kun je erg snel bezig zijn met iets wat zeer Haram is, A-Shirk (Afgoderij).. Je kunt Roqiaa verrichten Insha 'Allah. Of een aantal Soe-ar reciteren (Soerah A-nas, Al-Falaq, Ayah Al-Koersie etc..), en Doe'a voor de persoon in kwestie doen. Je kunt ook raad vragen aan een Imaam Insha 'Allah. Maar pas op Ougty, voor je het weet ben je Haram bezig. Moge Allah 'Azza Wajel mijn Broeders & Zusters beschermen tegen deze afschuwlijke ziekte, Insha 'Allah. Je Zuster in de Islaam. Wa 'Alaykoum oe Selam Wa Rahmato Lah Wa Barakatoeh.

evil_kenivel
06-08-2005, 23:52
ahoedoe billah mina shitan y rajim! Ik weet hier alhamdoelialah niet veel over,maar maybe vind ej iets op al-islam.nl

evil_kenivel
06-08-2005, 23:53
het enige wat ik je kan zeggen is geloof in allah en vergeet hem niet en verricht doeas enzo,want allah is de almachtige de vergevensgezinde en de barmhartige.Allah is degene tot wie je je moet wenden,want hij is de enige die alles kan!