Bekijk originele versie : tandepasta...?
zinah_zinah
04-08-2005, 22:17
heb een kleine vraagje..
is tandepasta goed tegen puisten..?
zo niet ... wie kan mij vertellle wat k wel kan gebruikenn..?
Pearl_of_Rif
04-08-2005, 22:22
Ik heb gehoord dat tandpasta de puistjes alleen uitdroogt maar ik weet niet of het echt goed is
zinah_zinah
04-08-2005, 22:26
dank je zinah:D
ik deed het vroeger ook op mn puistjes voordat ik ging slapen en de volgende ochtend was het of weg of minder .in ieder geval niet erger hoor.voor mij was het goeie oplossing.proberen kan geen kwaad.kan soms wel beetje prikken in het begin als je het er net op smeert
ieder gezicht is natuurlijk anders.voor mij was het wel goed.ik was jong en had geen geld om al die cremmetjes te kopen.dus was n het goedkope oplossing.ik had het ook niet heel erg. ik heb alhamdullah n heel gaaf gezicht en helemaal geen littekens ervan hoor. natuurlijk is het beter om je gezicht goed te reinigen met reinigingstonic en daarna goed in te smeren.Slaap vooral niet met make up op!Tandpasta is uiteindelijk toch bedoelt om je tanden mee te poetsen.Dodezeemasker reinigt je gezicht ook grondig en af en toe scrubben. :Ik denk dat je voor jezelf toch moet uitvinden wat het beste voor je is. succes !! :goedzo:
Toothface!wel n goeie :hihi:
o0miss_angel0o
07-08-2005, 14:48
Als ik zou was zou ik geen tandpasta gebruiken voor op je puisten,
inderdaad ze drogen er wel van uit maar na een dag komt die weer terug
en je ziet hem alleen maar beter.
Het beste is om zo weinig mogelijk make-up te gebruiken, k zelf heb heel erg veel last gehad van (jeugd) puistjes en deed er alles aan om ze weg te halen maar niks hielp. De beste methode is geduld hebben en elke morgen en avond je gezicht wasssen met lauw water..geen zeep gebruiken of andere middelen daardoor kunnen ze alleen maar agressiever worden.
FriSs_n_FruitiG
07-08-2005, 15:57
Tandpasta helpt tegen puistjes?
FABEL.
De menthol in de tandpasta is weliswaar verfrissend,
maar een andere stof waarvan ik de naam kwijt ben kan juist bij sommige huid-types de puistjes verergen.
Het beste is gewoon dagelijks reinigen met een milde reinigings product en wekelijks scrubben!
Ben al overtuigd door nadoria!groetjes allemaal.Ik ga mn tanden poetsen ajuus :maf2:
zinah_zinah
08-08-2005, 17:48
ik heb gelukkig niet veel puistjes.. ik had er een en vond et zo irri en wilde et zo snel mogelijk weg hale maar bedankt allemaal voor de info
choukran bezaf bezaf :sjans:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.