Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : In 3 dagen 3 tot 5 kilo afvallen

Pagina's : [1] 2

esin
04-08-2005, 18:36

Met dit dieet zou je in 3 dagen tussen de 3 en 5 kg kunnen afvallen. Je moet het dieet wel 3 dagen strikt volgen. Bij hongergevoel : koffie of thee zonder suiker en zonder melk. 1ste dag : Ontbijt 1 bruine geroosterde boterham 2 paplepels pindakaas 1 halve grapefruit koffie of thee Lunch 60 gr. uitgelekte tonijn in eigen nat 1 bruine geroosterde boterham Diner 95 gr. mager vlees (kipfilet of rosbief) 120 gr. sperciebonen 120 gr. bieten gekookt (niet uit blik) 1 kleine appel 120 gr. vanille ijs (kopje) 2e dag : Ontbijt 1 gekookt ei op geroosterde boterham 1 halve banaan Lunch 120 gr. huttekase of magere kwark of cottage cheese 5 crackers Diner 3 worstjes uit blik 120 gr. brocolli 60 gr. wortels 1 halve banaan 60 gr. vanille ijs 3e dag : Ontbijt 5 crackers 100 gr. cheddar 1 kleine appel Lunch 1 hard gekookt ei 1 geroosterde boterham Diner 60 gr. tonijn 120 gr. bieten gekookt (niet uit blik) 120 gr. bloemkool 1 halve part, niet te zoete, meloen 60 gr. vanille ijs 3 dagen dieet versie 2 Kies elke dag 1 ontbijt, lunch en diner uit de onderstaande lijst: Ontbijt: (of) 1 Gekookt ei, 1/2 grapefruit, 1 snee grof bruin brood, 1 beker magere melk. Magere melk met musli en aardbeien of appel, en 1/2 grapefruit. Magere vruchten yoghurt of biogarde, 1 snee grof bruin brood met magere smeerkaas, grapefruit. Lunch: (of) Vers fruit met biogarde yoghurt, 2 rijstwafels of knackebrood. 1 Snee grof bruin brood met een grote salade die je aanmaakt met 2 eetlepels olijfolie en een blikje tonijn in eigen nat. Cupa soup, sandwich met kalkoen of kip met sla, tomaat en komkommer. Diner: (of) Grote salade met dressing van olie en frambozenazijn, kopje zilvervliesrijst, kipfilet, biogarde yoghurt of magere melk. 1 Kop heldere bouillon(zoutarm), 100 gram gekookte vis of kipfilet, 2 Kopjes gestoomde groenten zoals brocolli of bloemkool, 1 Middelgrote gepofte aardappel. 1 1/2 kop pasta met verse tomatensaus, 150 gram gestoomde of gekookte vis. Tussendoortjes: Wortel, komkommer, fruit, mineraal water met of zonder koolzuur. Drink minstens 8 tot 10 glazen water per dag, het is gezond, helpt tegen de honger en is goed voor je vochtbalans

rOOsje78
04-08-2005, 18:45
Hmmmm.... ik denk niet dat dit gaat lukken aangezien onze Editie NL (net toevallig gezien) correspondente nog maar 1 kg is afgevallen en nog 1,5 dag te gaan heeft ; heb ik er een hard hoofd in. :confused: :jammer:

esin
04-08-2005, 18:48
Haha ik heb het ook van Editie nl..... Maar ze is wel al 1kg afgevallen in zo'n korte tijd............

rOOsje78
04-08-2005, 18:50
zal ik je es wat vertellen ik las net heel uitgebreid het dieet en ik heb nu helemaal geen zin om te eten... dus je kan misschien ook afvallen door naar het dieet te kijken en dan heb je geen trek meer :D :hihi:

esin
04-08-2005, 18:52

zal ik je es wat vertellen ik las net heel uitgebreid het dieet en ik heb nu helemaal geen zin om te eten... dus je kan misschien ook afvallen door naar het dieet te kijken en dan heb je geen trek meer :D :hihi: Volgens mij vallen al die mensen daarom ook in 3dagen 5kg af.......... :hihi:

Taheboest
04-08-2005, 21:16
helpppt hey echt in 3 dagen 5 kilo weg :wow: of wil je ons gewoon uithongeren :hihi:

giro444
05-08-2005, 13:41
dit geloof ik niet man .. ik eet zelf bijna niks per dag en eet veel fruit en ik weeg 60 en nog altijd weeg ik 60 :S

Kurdi_Girl
05-08-2005, 14:01
ja je valt nu af en de dag daarna eet je een koekje en komt het drie keer zo hard terug... dat komt omdat je lichaam de v etreserves verbruikt en dan als je weer normaal eet komt je lichaam erachter datdie de vetreserves wel nodig heeft en slat je lichaam et dus nog sneller op

giro444
05-08-2005, 14:02
ik begrijp et effe niet meer

Kurdi_Girl
05-08-2005, 14:05
ik begrijp et effe niet meer kijk... als je zo snel afvalt door bijv. een dieet krijg je gewoon te maken met het jojo effect. je vetreserves worden gebruikt in de tijd dat je het dieet volgt. later als je gewoon weer normaal gaat eten wet je lichaam dat die de vetreserves best wel nodig kan hebben en slaat je lichaam ze nog sneller op... je komt dus eigelijk meteen weer aan... en missgien weeg je na een tijdje nog meer als eerst !"

giro444
05-08-2005, 14:09
kijk... als je zo snel afvalt door bijv. een dieet krijg je gewoon te maken met het jojo effect. je vetreserves worden gebruikt in de tijd dat je het dieet volgt. later als je gewoon weer normaal gaat eten wet je lichaam dat die de vetreserves best wel nodig kan hebben en slaat je lichaam ze nog sneller op... je komt dus eigelijk meteen weer aan... en missgien weeg je na een tijdje nog meer als eerst !" :) dank je ik begrijp het bedankt voor de uitleg :) ik ben soms dom en heb meer uitleg nodig :p

Sesi
05-08-2005, 14:15
kijk... als je zo snel afvalt door bijv. een dieet krijg je gewoon te maken met het jojo effect. je vetreserves worden gebruikt in de tijd dat je het dieet volgt. later als je gewoon weer normaal gaat eten wet je lichaam dat die de vetreserves best wel nodig kan hebben en slaat je lichaam ze nog sneller op... je komt dus eigelijk meteen weer aan... en missgien weeg je na een tijdje nog meer als eerst !" Als je afvalt mag je bijvoorbeeld 1x in de week wel wat van zoetigheid eten. Je krijgt alleen een jojo effect als je nadat je bent afgevallen meteen weer zakken chips enzo naar binnenwerkt.. niet als je daarna op je eetlust let ;)

Sesi
05-08-2005, 14:16
Maar met deze dieet val je geen 5 kilo in 3 dagen af.. Al eet je geloof ik 3 dagen lang niks ben je nog geen 5 kilo afgevallen:p

Kurdi_Girl
05-08-2005, 14:31
Als je afvalt mag je bijvoorbeeld 1x in de week wel wat van zoetigheid eten. Je krijgt alleen een jojo effect als je nadat je bent afgevallen meteen weer zakken chips enzo naar binnenwerkt.. niet als je daarna op je eetlust let ;) maar dat dieet van daarboven is niet echt een dieet het zijn gewoon normale porties voedsel :o als je echt wil afvallen moet je eg je levensstijl veranderen... gezonder eten... maar je mag heus wel elke dag een mini croissantje of een dropje ofso... je moet jezelf nooit van al het lekkers ontnemen wnat dan komt er nog altijd een uitbarsting

Sesi
05-08-2005, 14:51

maar dat dieet van daarboven is niet echt een dieet het zijn gewoon normale porties voedsel :o als je echt wil afvallen moet je eg je levensstijl veranderen... gezonder eten... maar je mag heus wel elke dag een mini croissantje of een dropje ofso... je moet jezelf nooit van al het lekkers ontnemen wnat dan komt er nog altijd een uitbarsting Ja klopt :)

Pagina's : [1] 2