Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tot hoe ver kan een man gaan?

Pagina's : [1] 2

Oem_Lena
25-03-2003, 23:08

waneer is het echt afgelopen tussen een vrouw en een man, wat moet er gebeuren dat de vrouw weg gaat bij haar man. als hij haar slaat :confused: als hij niet voor haar zorgt :confused: als hij haar uit scheld :confused: als hij vreemd gaat :confused: of wat anders nou hoe denken jullie hier over ;)

ik_oke_is
25-03-2003, 23:13
Origineel gepost door lala_amira2 waneer is het echt afgelopen tussen een vrouw en een man, wat moet er gebeuren dat de vrouw weg gaat bij haar man. als hij haar slaat :confused: als hij niet voor haar zorgt :confused: als hij haar uit scheld :confused: als hij vreemd gaat :confused: of wat anders nou hoe denken jullie hier over ;) :D

lala_fatima
25-03-2003, 23:13
hmm ... als mijn man vreemd zou gaan dan mag hij meteen opzouten :D

Najiha
25-03-2003, 23:15
Origineel gepost door lala_amira2 waneer is het echt afgelopen tussen een vrouw en een man, wat moet er gebeuren dat de vrouw weg gaat bij haar man. als hij haar slaat :confused: als hij niet voor haar zorgt :confused: als hij haar uit scheld :confused: als hij vreemd gaat :confused: of wat anders nou hoe denken jullie hier over ;) Slagen zeg maar constante mishandeling. Als hij zijn kinderen en zijn vrouw niet onderhoud zeg maar niet wilt onderhouden. Vreemdgaan zeg maar zina ... Als hij haar niet met respect behandeld(wederzijds).

_h4T3d_sE7eN
25-03-2003, 23:15

respecteer je vrouw....zij is wat een man maakt.

lala_fatima
25-03-2003, 23:16
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN respecteer je vrouw....zij is wat een man maakt. :Iluvu:

beppie_truus
25-03-2003, 23:17
op het moment dat de man geen respect meer heeft voor zijn vrouw

Oem_Lena
25-03-2003, 23:18
maar als jullie kinderen hebben wand zouden jullie doen dan :confused:

SaraSahara
25-03-2003, 23:29
Origineel gepost door lala_fatima :Iluvu: Sorry but he's taken :zwaai:

beppie_truus
25-03-2003, 23:31
Origineel gepost door lala_amira2 maar als jullie kinderen hebben wand zouden jullie doen dan :confused: dan nog als hij geen respect heeft voor de moeder van zijn kinderen dan is het over en uit

lala_fatima
25-03-2003, 23:31
Origineel gepost door SaraSahara Sorry but he's taken :zwaai: hej ik zag hem eerder :kwaad: ga maar een andere mannetje zoeken :D

_h4T3d_sE7eN
25-03-2003, 23:35
Origineel gepost door SaraSahara Sorry but he's taken :zwaai: ;) :Iluvu:

zin_n_arif
26-03-2003, 08:46
alles draait om respect, als de man geen respect heeft voor de moeder dan heeft hij zeker geen respect tegenover de kinderen. amai ik ben echt benieuwd naar later als ik getrouwd ben. ik zeg altijd dat ik mijn man gelukkig wil maken ik zal alles voor hm doen maar respect en vertrouwen is heel belangrijk. ik wil dat mijn man trots op mij zal zijn

Lady_moi
26-03-2003, 08:52
het moet van beide kanten komen

Noa
26-03-2003, 09:13

Origineel gepost door lala_amira2 waneer is het echt afgelopen tussen een vrouw en een man, wat moet er gebeuren dat de vrouw weg gaat bij haar man. als hij haar slaat :confused: als hij niet voor haar zorgt :confused: als hij haar uit scheld :confused: als hij vreemd gaat :confused: of wat anders nou hoe denken jullie hier over ;) ik ken iemand die alles wat hier boven staat doet bij zijn vrouw, dus hij slaat haar, gaat vreemd, zorgt niet voor haar (financieel) en scheld haar uit! er is wel een probleem ze hebben samen een kind....en zij weet niet zo goed wat ze moet doen wat zouden jullie doen in haar geval?

Pagina's : [1] 2