Bekijk originele versie : ff serieus: RECHTEN
ATLANTICA
25-03-2003, 22:47
Is dat ok, die studie?
Ik ben echt ff serieus aan het overwegen om het te gaan studeren, alleen twijfel ik onwijs. Ik studeer nu een economische opleiding en hoor rechten is saai, moeilijk, lang enzo, maar toch dat sociale aspect, mensen helpen lijkt me wel leuk. Hebben jullie ervaring met deze studie? Wat vind je ervan? En als je zelf bezig bent met een boeiende studie of van plan bent te doen, wil je deze aub ff vermelden dan?
Thnx
chicamaroquia
25-03-2003, 22:49
Ik hoor van veel mensen dat het zwaar is. Mijn vriendin haalt haar 21 studiepunten niet eens meer. Een andere vriendin moet alles herkansen! Een vriendin doet het wel heel goed, die heeft nu al 15 van de 17 studiepunten.
Is zeker zwaar, maar vraag roosje22, die doet die studie.
ATLANTICA
25-03-2003, 22:51
Sooooo damnnnnnnn, dat is wel PARA zeg. Maar is dat luiheid, of vinden ze het echt allemaal te moeilijk en waar studeren ze, ik bedoel welke stad?
Maar thnx hoor :zwaai:
chicamaroquia
25-03-2003, 22:54
Origineel gepost door ATLANTICA
Sooooo damnnnnnnn, dat is wel PARA zeg. Maar is dat luiheid, of vinden ze het echt allemaal te moeilijk en waar studeren ze, ik bedoel welke stad?
Maar thnx hoor :zwaai:
2 in Den Bosch (die hele slechte en die goeie)
En de ander in Utrecht.
Ik had die studie als tweede keus opgegeven, maar gelukkig ging mijn eerste keus door.
Het is inderdaad voor een deel te wijten aan luiheid, maar er wordt zoveel van je verwacht, dat als je niet naar elke les gaat en iedere keer huiswerk maakt je al snel een achterstand oploopt. en die is niet meer in te halen...
ATLANTICA
25-03-2003, 22:57
Origineel gepost door chica*******a
2 in Den Bosch (die hele slechte en die goeie)
En de ander in Utrecht.
Ik had die studie als tweede keus opgegeven, maar gelukkig ging mijn eerste keus door.