Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zonnebank.....?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

T-ManiaC
25-03-2003, 22:32

Is dat haram...... Hoorde me moeder altijd schreeuwen als ze zag dat ik was geweest. :eek: :wat?!:

Sundous
25-03-2003, 22:33
ik denk het niet, het is alleen niet zo goed voor je huid

ClaudioLopez
25-03-2003, 22:34
huidkankerverwekkend

chicamaroquia
Ik zou het niet weten, maar ik kan geen reden bedenken waarom het 7ram zou zijn. Ik heb het puur over het zonnebanken en niet over de plek!

Angel

eehhhh geen idee :confused: :rolleyes: Ik ga er ook onder maar heb nooit gehoord dat het haram is :rolleyes:

T-ManiaC
25-03-2003, 22:36
Ik kan wel een reden bedenken waarom het haram zou zijn... om het feit dat je je zeg maar mooi maakt waardoor een man of jongen je aantrekkelijk vind of gaat vinden.... Mee eens of niet... ?

chicamaroquia
25-03-2003, 22:38
Origineel gepost door TouriaTetouania Ik kan wel een reden bedenken waarom het haram zou zijn... om het feit dat je je zeg maar mooi maakt waardoor een man of jongen je aantrekkelijk vind of gaat vinden.... Mee eens of niet... ? Doe jij het voor de jongens/ mannen? Hmmmm, als ik er mooi uit wil zien doe ik dat omdat IK me dan fijner, zekerder, relaxter voel, niet voor een ander! :D

Angel
25-03-2003, 22:39
Origineel gepost door TouriaTetouania Ik kan wel een reden bedenken waarom het haram zou zijn... om het feit dat je je zeg maar mooi maakt waardoor een man of jongen je aantrekkelijk vind of gaat vinden.... Mee eens of niet... ? dan moet je zeker ook niet in de zon lopen, want dan wordt je ook bruin en dat maakt je mooier.

beppie_truus
25-03-2003, 22:40
Origineel gepost door TouriaTetouania Ik kan wel een reden bedenken waarom het haram zou zijn... om het feit dat je je zeg maar mooi maakt waardoor een man of jongen je aantrekkelijk vind of gaat vinden.... Mee eens of niet... ? nonens want wat als je gewoon helemaal bedekt bent dan geldt jou reden niet

HalfBlood
25-03-2003, 22:41
Origineel gepost door beppie_truus nonens want wat als je gewoon helemaal bedekt bent dan geldt jou reden niet :goedzo: perfectomento...

T-ManiaC
25-03-2003, 22:43
Ja maar make- up doe je ook niet voor een jongen en kleding doe je ook niet voor een jongen en je haar maken doe je ook niet voor een jongen... terwijl je jezelf er wel verleidelijker me maakt... En over dat in de zon lopen dat doe je niet bewust... en daar word je half niet zo bruin van als in de zonnebank...

The_Eyes
25-03-2003, 22:43
Lijkt mij wel logisch dat t haram is. ik bedoel reden huidkanker zegt toch genoeg. dus je doet iets wat je lichaam kan schaden. en wat is ons verteld we moeten goed voor onze lichaam zorgen en al t gevaarlijke vermijden. maar ja ik ben geen FKIH en kan het ook mis hebben

HalfBlood
25-03-2003, 22:45
Origineel gepost door The_Eyes Lijkt mij wel logisch dat t haram is. ik bedoel reden huidkanker zegt toch genoeg. dus je doet iets wat je lichaam kan schaden. en wat is ons verteld we moeten goed voor onze lichaam zorgen en al t gevaarlijke vermijden. maar ja ik ben geen FKIH en kan het ook mis hebben correct ! tis haraam ..

chicamaroquia
25-03-2003, 22:45
Origineel gepost door TouriaTetouania Ja maar make- up doe je ook niet voor een jongen en kleding doe je ook niet voor een jongen en je haar maken doe je ook niet voor een jongen... terwijl je jezelf er wel verleidelijker me maakt... En over dat in de zon lopen dat doe je niet bewust... en daar word je half niet zo bruin van als in de zonnebank... Ewa, waar maak je je dan druk over? Als je het niet voor de mannen/jongens doet is er toch geen probleem? Alhoewel, dat punt over dat het schadelijk voor je lichaam kan zijn kan kloppen. Het kan gezien worden als een zonde, net als luiheid, vraatzucht, enz...

-Reda-
25-03-2003, 22:46

:rolleyes: :hihi: wou ff wat posten, maar weet niet wat :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5