Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : trouwkaarten

tashel7it85
04-08-2005, 00:37

hoi hoiiiii........vraagje namelijk of jullie mooie voorbeelden van trouwuitnodigingskaarten hebben (en eventueel een mooie tekst erbij) nou thanx bslamma :goedzo:

Keukenmeid
04-08-2005, 10:49
Deze vraag wilde ik hier net gaan stellen.... Met name mooie teksten.. Kom op mensen...

tashel7it85
05-08-2005, 01:36
kom op mensuh er moet tog wel iemand zijn die ons hiermee kan helpen......... :rolleyes:

zoubida
05-08-2005, 01:58
Hahahaha ik vroeg me dat ook af..... Anybody?

MAMACITA_22
25-08-2005, 12:15

hey me zus zelf gaat ook trouwens dus heb ook een mooie tekst nodig heb net ff overal gekeken en ik vond dit.. De sterren hebben gesproken. Twee mensen hebben elkaar gevonden, in de naam van ALLAH, met een ring voor eeuwig verbonden. Naaam en naam van je verloofde slaan de handen in één en gaan samen een nieuwe toekomt tegemoet. Hierbij danken we ALLAH en onze beide ouders die ons groot hebben gebracht tot deze mooie dag. Uw aanwezigheid is ons meer dan geschenken Wij nodigen u uit op .... Ik vind em zelf niet echt wauwwww maar you will never know

chinwawaaaa
25-08-2005, 12:18
salaam aleikoem, Ik weet niet hoe snel je het nodig hebt, maar op www.islamia.nl kun je binnenkort Islamitische trouwkaarten vinden. Ik heb ze zelf gezien en vind ze erg mooi en apart en ga ze zeker gebruiken. Je kunt je eigen teksten erop laten drukken. Wa salaam