Bekijk originele versie : Dames morgen begin ik echt met lijnen......
WIE DOET ER MEE... :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
tharifith
03-08-2005, 22:43
ikke :banana: :banana: :banana:
ikke :banana: :banana: :banana:
oke dames morgen incha allah :banana: :banana: :banana: :banana:
oemtarik
04-08-2005, 00:07
ik doe ook mee
hoe gaan jullie het aanpakken
wat gaan jullie wel/niet eten en gaan jullie daar naast ook sporten
achermijnpc
04-08-2005, 08:40
hahhaah hoeveel keer dat ik dat heb gezegd ,morgen begin ik echt :hihi: alleen die morgen komt maar nooit
oemtarik
04-08-2005, 09:32
hihiihiihhii mijn maat 42 zit veeel te krap, voor de bevalling had ik 38/40
en ik wil dus echt niet naar 44, helppppppppppppp
ja, ik heb al gezondigt friet met kipnuggets gegegeten , maar morgen echt,,, ik heb echt die drang ook s,avonds naar zoetigheid.. vooral nu dat ik de hele dag werk, ben ik moe s,avonds en heb ik honger.. weet je ook een advies...
tharifith
04-08-2005, 21:14
ja, ik heb al gezondigt friet met kipnuggets gegegeten , maar morgen echt,,, ik heb echt die drang ook s,avonds naar zoetigheid.. vooral nu dat ik de hele dag werk, ben ik moe s,avonds en heb ik honger.. weet je ook een advies...
:lol: ik heb ook gezondigd ben samen met me man gaan winkelen en hebben dus buiten gegeten
morgen ga ik toch de hele dag schoonmaken thuis dan begin ik echt
samira_tarifsht
04-08-2005, 21:16
ik wil ookkkkkkkkkkkkkk.
Alleen zeg ik het ook elke dag en dag de volgende dag zeg ik weer morgen enz. En zo komt het er nooit van. Alleen heb ik me voorgenomen om het nu echt vol te houden. Maar ik wil ook graag naar de sportschool maar wil niet alleen gaan :confused:
LallaFarah
04-08-2005, 21:22
Salam alaikom,
Ik begin zaterdag InchAllah,
Ik weeg bijna 65 kilo, ik ben in 6 maanden tijd 10 kilo aangekomen, heb altjd rond de 55 gewogen,maar het moet er echt weer vanaf.
Morgen is mijn laatste dag om te zondigen voordat het zaterdag allemaal begint haha :D :banana: :banana:
succes :goedzo: :goedzo:
Gr. Farah
oem_mujahid2
04-08-2005, 21:48
Ik ga over een tijdje pas lijnen nu nog ff lekker vreten :D ik moet wel wat slanker worden hoor...vanavond komt mijn mannetje thuis :banana: :stout:
vertel eens kroellebol, hoe ben je zoveel kwijt geraakt en wat houdt ziekenhuis dieet precies in?
Liefs
Dankjewel lieve schat, ik heb nog een lange weg te gaan, maar het lukt me Insha Allah wel.
Echt knap van je, ga zo door!
oem_mujahid2
04-08-2005, 22:13
je stelt het uit..volgende week zeg je ook ik begin morgen en een week daarna ook..etc..etc..
je kan beter gelijk beginnen..
of gewoon gezonder eten en minstens 2L water per dag.. :)
Nee ik ga echt een keer beginnen maar voel me soms nog beetje slap enzo...ben 3 maanden geleden bevallen ..dus ik mag nog ontzwangeren.. :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.