Bekijk originele versie : Is het erger als een meisje met hoofddoek een vriend heeft dan eentje zonder?
mimi3000
25-03-2003, 21:15
Vinden jullie het erger als een meisje met hoofddoek een vriend heeft dan een meisje zonder hoofddoek???
:D :D
:zwaai:
Het is eigenlijk net zo erg, maar een meisje met een hoofddoek heeft een bepaalde uitstraling en zij hoort zich correct te gedragen.
Een meisje zonder hoofddoek kan zich beter gedragen dan een meisje met hoofddoek maar hoofddoek heeft een bepaalde waarde.
Ik vind dat een meisje met hoofddoek zich zou moeten gedragen naar haar hijaab, dus doe je dat niet, doe dat doekje af anders heeft het toch geen waarde.
Hijaab aan buitenkant is niet altijd hijaab aan binnenkant. :)
mimi3000
25-03-2003, 21:20
Kijk ik vind het niet erger ofzoo....Maar kheb een vriendin van me ook advies gegeven dat ze nu op het goeie pad is en dat het zonde is om daarvan af te wijken...
Later dacht ik...wat een bla eigenlijk.....Ze3ma iemand zonder hoofddoek moet niet het goeie pad op....:maf:
Origineel gepost door mimi3000
Kijk ik vind het niet erger ofzoo....Maar kheb een vriendin van me ook advies gegeven dat ze nu op het goeie pad is en dat het zonde is om daarvan af te wijken...
Later dacht ik...wat een bla eigenlijk.....Ze3ma iemand zonder hoofddoek moet niet het goeie pad op....:maf:
Maar je draagt die hoofddoek om een reden!
Als je een vriedje neemt met de kennis dat het haram is waarom doe je dan een hoofddoek op.
Het klinkt misshien wel erg maar ik heb mijn hoofddoek met een reden om en als iedereen die hoofddoek opheeft ff een vriendje neemt of een strakke broek etc erbij doet dan realiseer ik me steeds meer dat mensen de waarde van hoofddoek vergeten zijn. :(
mimi3000
25-03-2003, 21:33
jah maar omdat je hoofddoek draagt mag je geen vriend en als je geen hoofddoek draagt dan is het wel gerechtvaardigt?> Dats niet eerlijk
jah maar omdat je hoofddoek draagt mag je geen vriend en als je geen hoofddoek draagt dan is het wel gerechtvaardigt?> Dats niet eerlijk
Het mag allebei niet als je moslim bent, maar hoe erg het ook klinkt, bij een meisje met hijaab is het erger.
Heel oneerlijk maar zo zie ik het. :D
mimi3000
25-03-2003, 21:49
Kvind het gewoon niet eerlijk....mensen kijken raar aan tegen een marokkaanse meid met hoofddoek en een vriend terwijl het even 7ram is....
Kvind het gewoon niet eerlijk....mensen kijken raar aan tegen een marokkaanse meid met hoofddoek en een vriend terwijl het even 7ram is....
Het is raar, maar het leven is ook raar. :)
DieselGirly
25-03-2003, 21:56
Ik vind het scheinheilig.......als een meisje met hoofdoek dat doet!!....ze wil gewoon heilig overkomen!!
met ze bedoel ik dan de meeeste!!
Vinden jullie het erger als een meisje met hoofddoek een vriend heeft dan een meisje zonder hoofddoek???
:D :D
:zwaai:
OP het moment dat je claimt een moslim of moslima te zijn, moet je je aan die gelofte en pact houden dat er 1 God is die dient aanbeden te worden en dat zijn dienaar en boodschap Mohammed vzmh is.
Wie hiervan afwijkt, met of zonder hoofddoek, zou eens goed na moeten denken over zijn eigen doen en laten.
Origineel gepost door KissFouzia
Ik vind het scheinheilig.......als een meisje met hoofdoek dat doet!!....ze wil gewoon heilig overkomen!!
met ze bedoel ik dan de meeeste!!
Ga je mond spoelen. :D
Meeste???
DieselGirly
25-03-2003, 22:01
Origineel gepost door Chaimae
Ga je mond spoelen. :D
Meeste???
wou je zeggen van niet?!??!?!?........MEESTE IS MEESTE!!
ik zou zeggen lieve schat voel je vooral niet aangevallen!
mag voor allebei niet klaar.
Origineel gepost door KissFouzia
wou je zeggen van niet?!??!?!?........MEESTE IS MEESTE!!
ik zou zeggen lieve schat voel je vooral niet aangevallen!
Ik voel me niet aangevallen, maar zo krijgen mensen een verkeerd beeld van hijaab dragende meisjes.
Ken genoeg goede meisjes met juiste houding en hijaab! :)
zin_n_arif
26-03-2003, 12:14
ik zou gewoon zeggen dat het allebei niet mag maar als je een hoofddoek draagt bega je 1 zonde en als je geen hoofddoek draagt bega je eigenlijk al 2 zonden.
maar ik sta er zeker niet achter en degene die gezegd heeft om een hijab naar zijn waarde te dragen , VOLKOMEN GELIJK
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.