Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 10 KILO aangekomen!!!!

Pagina's : [1] 2

LallaFarah
03-08-2005, 21:32

Salam Alaikom, Wie heeft tips voor mij met afvallen? Ik ben in 6 maanden tijd bijna 10 kilo aangekomen, ik woog eerst altijd 55 en weeg nu al bijna 65 kilo!!! :( Dit is mede gekomen door het niet naar mijn zin hebben op het werk en dat veroorzaakt stress, waardoor ik veel ben gaan eten. Ik wil zo graag afvallen, maar ik heb echt elk moment van de dag honger, hoe kan ik het beste mijn eten verdelen, is het vooral 's ochtens en 's avonds goed eten of wat is het beste? En wat kan ik het beste eten, dus iets wat voedt en waardoor ik tegelijkertijd afval! Ik wil echt afvallen, ik heb een buikje van hier tot Tokio, ( ik lijk wel zwanger!!) en ik hele brede heupen en dijen gekregen. echt raar , als je eerst altijd maatje 36 had en overal inpaste. Please wie heeft tips voor mijn en wie heeft dit ook meegemaakt en is daarna afgevallen, Sokran alvast, XXX Farah

stilleverlangen
03-08-2005, 21:38
Salam Alaikom, Wie heeft tips voor mij met afvallen? Ik ben in 6 maanden tijd bijna 10 kilo aangekomen, ik woog eerst altijd 55 en weeg nu al bijna 65 kilo!!! :( Dit is mede gekomen door het niet naar mijn zin hebben op het werk en dat veroorzaakt stress, waardoor ik veel ben gaan eten. Ik wil zo graag afvallen, maar ik heb echt elk moment van de dag honger, hoe kan ik het beste mijn eten verdelen, is het vooral 's ochtens en 's avonds goed eten of wat is het beste? En wat kan ik het beste eten, dus iets wat voedt en waardoor ik tegelijkertijd afval! Ik wil echt afvallen, ik heb een buikje van hier tot Tokio, ( ik lijk wel zwanger!!) en ik hele brede heupen en dijen gekregen. echt raar , als je eerst altijd maatje 36 had en overal inpaste. Please wie heeft tips voor mijn en wie heeft dit ook meegemaakt en is daarna afgevallen, Sokran alvast, XXX Farah Ik ben een keer 8 kilo afgevallen in 4 maanden ongeveer. Ik deed geen streng dieet. Ik dronk veel water! 2 tot 3 liter per dag. Verder at ik alleen gezonde dingen. Minder brood eten en als tussendoortje meer fruit/groente/magere yoghurt Ik heb ook een paar weken het vetvrij ziekenhuis dieet gedaan. Die kan je op het internet vinden. Het is eigenlijk heeel simpel, je moet alleen DOORZETTINGVERMOGEN hebben. :maf2: Die had ik niet echt meer en toen ben ik gestopt. Na de zwangerschap ga ik inshallah er tegen aan!!

LallaFarah
03-08-2005, 21:49
fruit eet ik altijd, zeker 2 appels per dag en ca 1 liter per dag, het erge is dat ik ook iets van 6 boterhammen eet en 's avonds ook ik weer een stevige hap, zoals pasta of rijst of een aardappelschotel, allemaal dikmakend dus, maar dat is een goede tip, veel fruit en yoghurt en rijstwafels, dat vult waarschijnlijk ook wel en daar val je ook van af. heel raar, maar ineens heb ik zin om gezonde dingn te kopen, ik ben echt een vreetzak geworden. Thanks meid en sterkt met je zwangerschap, ik hoop dat het goed gaat, maar jij hebt tenminste een mooi excuus, dik worden d.m.v. een kindje krijgen, subhanallah

stilleverlangen
03-08-2005, 21:56
fruit eet ik altijd, zeker 2 appels per dag en ca 1 liter per dag, het erge is dat ik ook iets van 6 boterhammen eet en 's avonds ook ik weer een stevige hap, zoals pasta of rijst of een aardappelschotel, allemaal dikmakend dus, maar dat is een goede tip, veel fruit en yoghurt en rijstwafels, dat vult waarschijnlijk ook wel en daar val je ook van af. heel raar, maar ineens heb ik zin om gezonde dingn te kopen, ik ben echt een vreetzak geworden. Thanks meid en sterkt met je zwangerschap, ik hoop dat het goed gaat, maar jij hebt tenminste een mooi excuus, dik worden d.m.v. een kindje krijgen, subhanallah Ja maar ik probeer bewust gezond te eten om niet meer aan te komen dan nodig is.. Anders mag ik het er straks allemaal afhongeren. haha Maar succes meid, inshallah gaat het je lukken :goedzo:

Aliyyah
03-08-2005, 22:41

Ik heb dat ook dat ik van stress veel ga eten.. kom er niet af...

oemtarik
04-08-2005, 00:08
klopt het dat je door de pil ook aankomt?

oemwalid
04-08-2005, 00:33
Sallam meiden Ik ben ook naar mijn idee veel aangekomen en ik probeer om aftevallen. volgens mij moet echt bewust van zijn dat je echt wil afvallen en daarna de voeding, je moet gezond eten. Het ontbijt is het aller belangerijkste denk ik en daarna ook bewegen. Zelf probeer ik veel te wandelen iedere dag 1 uurtje. Oja.. ik ben nu 1 week bezig en ben 1 kilo afgevallen.

chemicha
04-08-2005, 09:33
minimaal 2 liter water p.d. drinken en iedere dag minimaal een 1/2 uurtje bewegen en 's avonds voordat je gaat slapen even een blokje om lopen om het verteren een handje te helpen. Probeer geen 6 boterhammen meer te eten maar ze te vervangen door gekookte of gestoomde groeten en 's ochtends neem ik vaak meusli met yoghurt of een heerlijke fruitshake. Ohja neem geen meusli die veel te veel suiker bevat maar neem één met natuurlijke suikers

Aliyyah
04-08-2005, 18:55
ja door de pil kom je echt veel aan dat is bij ook het geval .... helpppppppp

Babe82
04-08-2005, 19:31
klopt het dat je door de pil ook aankomt? Dat verschilt van vrouw tot vrouw. Ik neem nu bijna 6 maanden de pil en ben niets aangekomen, alhamdoullah. Spreek erover met je dokter! :zwaai:

oemtarik
04-08-2005, 19:34
isalmwoman welke neem jij?

nouria_24
04-08-2005, 20:27
Probeer een tijdje je brood te vervangen door crackers, je zal zien hoe snel het gaat! Ik ben bijna 15 kilo afgevallen alleen door geen brood te eten... Maar jah, nu zwanger he, dus dat komt er vast wel weer aan... ;)

LallaFarah
04-08-2005, 21:14
Thanx allemaal, :goedzo: ik begin zaterdag Inchallah met en gezond dieet en InchAllah dat ik over een tijdje weer op mijn streefgewicht van 55/56 kilo zit. Morgen is mijn laatste dag om lekker ongehinderd te eren, een soort van afscheid haha :D Ik heb mezelf teveel volgevreten dat het gewoon ongezond is, maar Inchallah ik geef mezelf 3 maanden om af te slanken en dan horen jullie hoe het gegaan is. Gr. Farah

nouria_24
04-08-2005, 21:31
succes meissie! :goedzo:

Goegie
04-08-2005, 21:51

Dat fabeltje van aankomen door de pil is echt onzin..er is niks van waar! Het is tot de dag van vandaag nog niet bewezen..als het zo is dan is het nog geen grammetje! We proppen onszelf gewoon vol met chocola, chips en drop... En wij maar smoesjes: *het is de pil *als ik ongesteld ben heb ik vreetbuien.. Niks joh, we vreten gewoon teveel en we doen niks aan beweging met onze dikke luie kont, aleen maar zappen en vreten, dat is het enige waar we goed in zijn!

Pagina's : [1] 2