Bekijk originele versie : Wij beginnen meer en meer op nlers te lijken
altijd klagen over hoe "slecht" we het wel niet hebben, terwijl er altijd genoeg mensen zijn die het slechter hebben. Elhamdoelilah wij hebben onze gezondheid, geld, vrienden, familie en wanneer het ff tegenzit lopen we te zeiken over hoe slecht we het wel niet hebben :rolleyes: en het zijn ook alleen maar luxeproblemen haast. net als nlers oh mijn auto is stoek boeiend!!! mensen sta er bij stil hoe goe je hebt en zeg alhamdoulilah wat je ook overkomt het komt van Allah (swt) het is een test :zwaai:.
:goedzo:
Als we eeen beetje last hebben van het dagelijks leven liggen we al te huilen.
Mensen hebben iedere dag pijn en hebben het zo vreselijk erg.
Wij zijn gewoon verwend. :(
PerfectTangawia
25-03-2003, 21:09
Origineel gepost door helleau
altijd klagen over hoe "slecht" we het wel niet hebben, terwijl er altijd genoeg mensen zijn die het slechter hebben. Elhamdoelilah wij hebben onze gezondheid, geld, vrienden, familie en wanneer het ff tegenzit lopen we te zeiken over hoe slecht we het wel niet hebben :rolleyes: en het zijn ook alleen maar luxeproblemen haast. net als nlers oh mijn auto is stoek boeiend!!! mensen sta er bij stil hoe goe je hebt en zeg alhamdoulilah wat je ook overkomt het komt van Allah (swt) het is een test :zwaai:
BEN IK MET JE EENS..
tangawia
mimi3000
25-03-2003, 21:53
wat heeft dat met nl'rs te make?? :rolleyes:
HELL NO!!!!!!!!!! :boos: dat ik er op eentje lijk :stout:
( only foolin' myself :hihi: :hihi: )
SaraZena
25-03-2003, 23:11
Origineel gepost door helleau
tja daarom zeg ik we beginnen meer en meer op nlers te lijken :rolleyes:
dit slaat helemaal nergens op wat je zegt...als of alle nederlanders constant lopen te klagen :rolleyes:
The_Eyes
25-03-2003, 23:15
Origineel gepost door SaraZena
dit slaat helemaal nergens op wat je zegt...als of alle nederlanders constant lopen te klagen :rolleyes:
Het is toch standaard en algemeen bekend dat NLERS alleen maar lopen te klagen. dat zeggen ze zelf ook.
en niet alleen in dat op zicht beginnen we op ze te lijken. maar ook met omgang en normen en waarden. we vergeten ons eigen normen en waarden. de normen en waarden van de islam.
HalfBlood
26-03-2003, 00:22
klopt.
_h4T3d_sE7eN
26-03-2003, 00:24
dus nu ?
Even tussendoor:
(Waarschijnlijk ken je deze al)
Waarom hebben Nederlanders grote neusgaten?
Antwoord: Omdat lucht gratis is.
Kverpest em niej.
Nou moet jij niej klagen om zo iets kleins.:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.