Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : belgie!!!!!!!!!!!

settatia20
25-03-2003, 20:54

ik ben opzoek naar imformatie over woningen in belgie ( HUUR en KOOP) kennen jullie mensen die hun woning verhuren (bijv.Turkse of makros die hun wonong verhuren). en graag wil ik ook info over die opleidingen daar en wat het verschil is om een huis daar te kopen vergeleken met nederland. :zwaai: please zo snel mogelijk een reactie

settatia20
25-03-2003, 20:57
zeg slapen jullie of zo

settatia20
25-03-2003, 20:58
hallllllllllllooooooooooooooooooooo

zinabo
27-03-2003, 10:12
Wat zeg je nou? In België hebben we toch geen hbo of mbo of zo. Of in elk geval onze opleidingen heten niet zo en werken met een ander systeem dan in nederland. Settatia, als je meer info wilt over huizen en opleidingen, dan zul je je vragen veel gerichter moeten vragen. En plus: het is moeilijk om te vergelijken met nederland als je er zelf niet woont en het verschilt nogal van streek tot streek. Waar wil je wonen? Alleen of niet? Kom je voor lange tijd wonen of slechts voor een jaartje? Als student of werkende? Wat voor een opleiding wil je? Welke diploma heb je al? Waarom wil je in België komen studeren. Ben je van plan om hier te blijven of later teruggaan naar Nl? Als je vragen wat gedetailleerder stelt, dan kan ik misschien helpen.

settatia20
27-03-2003, 18:58

Origineel gepost door zinabo Wat zeg je nou? In België hebben we toch geen hbo of mbo of zo. Of in elk geval onze opleidingen heten niet zo en werken met een ander systeem dan in nederland. Settatia, als je meer info wilt over huizen en opleidingen, dan zul je je vragen veel gerichter moeten vragen. En plus: het is moeilijk om te vergelijken met nederland als je er zelf niet woont en het verschilt nogal van streek tot streek. Waar wil je wonen? Alleen of niet? Kom je voor lange tijd wonen of slechts voor een jaartje? Als student of werkende? Wat voor een opleiding wil je? Welke diploma heb je al? Waarom wil je in België komen studeren. Ben je van plan om hier te blijven of later teruggaan naar Nl? Als je vragen wat gedetailleerder stelt, dan kan ik misschien helpen. ik wil in gent of omgeving wonen..ook antwerpen als het kan.Voor de rest ben ik getrouwd en ik wil daar emigreren,voor een lange tijd dus.Mijn man komt als student en werkende.Hij wil (In NL heet dat de universteit).Hij heeft de Havo en Vwo diploma's.En we zijn van plan om daar in Belgie te blijven voor altijd als dat mogelijk is. ik hoop dat je mijn vragen kan beantwoorden. alvast bedankt :zwaai:

BentShawiya
27-03-2003, 19:04
Salaam Settatiea20 Ikzelf woon in Limburg in Nederland maar heb altijd in belgie op school gezeten dus ik weet wel degelijk het verschil maar waar zou je graag in belgie willen wonen?? Ik wil graag wat meer informatie. Bij ons sturen ze ook vaak foldertjes en aanbiedingen i.v.m. koophuizen in belgie je kan me een pm sturen met je adres en dan stuur ik ze wel naar jou toe!! Laat me in elk geval weten wat je precies zoekt!! Trouwens.... ben je van Settate oorspronkelijk?? :D Thallay :zwaai:

nassirarifia
28-03-2003, 10:25
hey stettia ik woon in de buurt van gent... als je meer info wil, mail me eens... nassirarifia@hotmail.com