Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen hebben macht.....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Endless
25-03-2003, 20:12

:hihi:...:stout: Denk maar eens na... Wij kunnen zielig doen (ze3ma) Als de man even niet..doet wat wij willen...of bv gemeen doet.. Verbied je hun iets...namelijk dat ene.. Op den duur worden ze zwak...tja dan krijgen de vrouwen..wat ze willen :D En nog 101 dingen :p

EMIEN
25-03-2003, 20:14
Kmoet iemand zoeken die dat niet doorheeft..............:(

_h4T3d_sE7eN
25-03-2003, 20:14
Origineel gepost door sarahci :hihi:...:stout: Denk maar eens na... Wij kunnen zielig doen (ze3ma) Als de man even niet..doet wat wij willen...of bv gemeen doet.. Verbied je hun iets...namelijk dat ene.. Op den duur worden ze zwak...tja dan krijgen de vrouwen..wat ze willen :D En nog 101 dingen :p ........only suckers :hihi:

Endless
25-03-2003, 20:16
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN ........only suckers :hihi: Haha,zeg je nu.. :D Wacht maar you will see...:hihi:

Endless
25-03-2003, 20:17

Origineel gepost door EMIEN Kmoet iemand zoeken die dat niet doorheeft..............:( Vrouw uit de bergen :D

EMIEN
25-03-2003, 20:19
Origineel gepost door sarahci Vrouw uit de bergen :D Kwil niemand uit de bergen.........:( Misschien kan ik eentje vinden die een vredes-pact wil sluiten......:D Dan moeten de wapens worden ingeleverd.:kwaad: Anders sturen we inspecteurs......:hihi:

Endless
25-03-2003, 20:22
Origineel gepost door EMIEN Kwil niemand uit de bergen.........:( Misschien kan ik eentje vinden die een vredes-pact wil sluiten......:D Dan moeten de wapens worden ingeleverd.:kwaad: Anders sturen we inspecteurs......:hihi: Nope zo werkt het niet.... :D Ze zal lief enz...Maar weiger jij mee te werken :p Tja...dan haalt ze haar secret wapen uit de kast... :D No love for Emien.. :o :D

EMIEN
25-03-2003, 20:26
Origineel gepost door sarahci Nope zo werkt het niet.... :D Ze zal lief enz...Maar weiger jij mee te werken :p Tja...dan haalt ze haar secret wapen uit de kast... :D No love for Emien.. :o :D Tzz............:ego: Ik hou de zelfde macht.........:ego: Als zij weer niet aardig doet.........dan..dan....... ownee...:( dan gat ze natuurlijk huilen......:( Shit..............we zitten klem..............:(

Endless
25-03-2003, 20:28
Origineel gepost door EMIEN Tzz............:ego: Ik hou de zelfde macht.........:ego: Als zij weer niet aardig doet.........dan..dan....... ownee...:( dan gat ze natuurlijk huilen......:( Shit..............we zitten klem..............:( Nope..jullie hebben dat macht niet :D Mannen weigeren nooit :o :D Wij vrouwen kunnen acteren als the best :) :p

EMIEN
25-03-2003, 20:32
Origineel gepost door sarahci Nope..jullie hebben dat macht niet :D Mannen weigeren nooit :o :D Wij vrouwen kunnen acteren als the best :) :p :( Ik kan ook wel acteren........:ego: En kben een doorzetter.......:ego: Maar kmaak ruzie ook meteen goed............dus meteen love voor EMIEN....:o..:D

Endless
25-03-2003, 20:34
Origineel gepost door EMIEN :( Ik kan ook wel acteren........:ego: En kben een doorzetter.......:ego: Maar kmaak ruzie ook meteen goed............dus meteen love voor EMIEN....:o..:D :Iluvu: :Iluvu: :o :D

Liloesh
25-03-2003, 20:34
Emien toch...je maakt je echt wel zorgen :D maar vrees niet, die macht hebben wij nu eenmaal en daar kun je niet onderuit...Dit omdat de mannen ons onderschat hebben :D maar ik zei het al vrees niet je bent al in haar macht..je zult het niet eens merken :D

Endless
25-03-2003, 20:38
Origineel gepost door Liloesh Emien toch...je maakt je echt wel zorgen :D maar vrees niet, die macht hebben wij nu eenmaal en daar kun je niet onderuit...Dit omdat de mannen ons onderschat hebben :D maar ik zei het al vrees niet je bent al in haar macht..je zult het niet eens merken :D WE GOT THE POWER.... :D

EMIEN
25-03-2003, 20:39
Hmmmmm .....................:o:o Maar dat is de 'gewone man'Liloesh............ Je hebt hier te maken met EMIEN...............:stout: EMIEN wordt door iedereen en alels onderschat, maar weet veel meer van vrouwen dan sommige denken.:stout:...... Ik zal met de scepter thuis ZWAAIEN :kwaad: BUIGGGGGGG :kwaad: Owkee sorry..:o draai een beetje door....:o Peashj.......http://www.smilies.nl/person/hippy.gif

EMIEN
25-03-2003, 20:40

Origineel gepost door sarahci :Iluvu: :Iluvu: :o :D :ego: Ik ben al uitgehuwelekt...........:ego:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6