Bekijk originele versie : Weten jullie wat ik mis???
Anissa29
03-08-2005, 12:05
Een leuke vriendschap, wat niet wordt onderhouden door pure egoisme en zelfbelang (awh dit is hetzelfde)....ik heb mijn hele leven lang niet meer als een vriendin tegelijk gehad. Als ik hoor dat bepaalde dames meer vriendinnen hebben dan denk hoe krijg je dat voor mekaar. Ik heb momenteel alleen mijn zusje als vriendin verder niemand. Het lijkt alsof ik gewoon te asociaal ben, ik ben heel direct tegen iedereen. Houd niet van schijnheiligheid en andere onwaarheden. Khou van pure en passionele mensen...als ik je mag merk je het..heb veel over voor mensen waar ik om geef, wanneer ik iemand ni mag dan merkt hij/zij het door mijn afstandelijkheid...het is recht doorzee of niets en daar kunnen de meeste mensen niet tegen.
Ik had vroeger meer mannelijke vriendschappen dan vrouwelijke, puur om het gegeven dat ze simpel en meestal direct zijn. Nu ik inshallah ga trouwen heb ik een beetje bij beetje afstand genomen en ze hebben er alle begrip voor.
Maar hoe ouder je wordt hoe moeilijker het word om nieuwe vriendinnen te maken... jammerlijk :jammer:
ik moet je eerlijk bekennen dat ik mijzelf niet herken in je verhaal....
dus jah:S
een_marokkaanse
03-08-2005, 12:17
Een leuke vriendschap, wat niet wordt onderhouden door pure egoisme en zelfbelang (awh dit is hetzelfde)....ik heb mijn hele leven lang niet meer als een vriendin tegelijk gehad. Als ik hoor dat bepaalde dames meer vriendinnen hebben dan denk hoe krijg je dat voor mekaar. Ik heb momenteel alleen mijn zusje als vriendin verder niemand. Het lijkt alsof ik gewoon te asociaal ben, ik ben heel direct tegen iedereen. Houd niet van schijnheiligheid en andere onwaarheden. Khou van pure en passionele mensen...als ik je mag merk je het..heb veel over voor mensen waar ik om geef, wanneer ik iemand ni mag dan merkt hij/zij het door mijn afstandelijkheid...het is recht doorzee of niets en daar kunnen de meeste mensen niet tegen.
Ik had vroeger meer mannelijke vriendschappen dan vrouwelijke, puur om het gegeven dat ze simpel en meestal direct zijn. Nu ik inshallah ga trouwen heb ik een beetje bij beetje afstand genomen en ze hebben er alle begrip voor.
Maar hoe ouder je wordt hoe moeilijker het word om nieuwe vriendinnen te maken... jammerlijk :jammer:
Dat had ik vroeger ook! toen ik trouwde heb ik ze daarna nog enkele keren gesproken. Nu al twee jaar niet meer. Verder heb ik nu al 19 jaar een hele goede vriendin. En twee andere vriendinnen waar ik zo'n 8 jaar mee omga. Alleen wat jammer is ze zijn alledrie nog niet getrouwd. Dus om dagelijks met hun omgaan is geen optie. We spreken elkaar wel vaak, zien elkaar minder.
MarriedWoman
03-08-2005, 12:20
Op de basisschool ging het nog zo gemakkelijk :o
Ik heb ook geen vriendinnen, ga alleen om met mijn zusjes en nichtjes meer niet, soms wel jammer, maar het is niet anders
Anissa29
03-08-2005, 12:28
Op de basisschool ging het nog zo gemakkelijk :o
Ik heb ook geen vriendinnen, ga alleen om met mijn zusjes en nichtjes meer niet, soms wel jammer, maar het is niet anders
Een vriendschappelijke relatie met je zusje is toch net anders..ik heb nog dat beschermende tov mijn zusje snapje dus 100% alles delen ehmmzz vind ik moeilijk
Anissa29
03-08-2005, 12:32
ik moet je eerlijk bekennen dat ik mijzelf niet herken in je verhaal....
dus jah:S
Than maybe ur lucky;)
MarriedWoman
03-08-2005, 12:32
Een vriendschappelijke relatie met je zusje is toch net anders..ik heb nog dat beschermende tov mijn zusje snapje dus 100% alles delen ehmmzz vind ik moeilijk
Ik zou met niemand 100% alles kunnen delen, heb teveel meegemaakt daarvoor. De enige die ik nu voor 100% vertrouw en waar ik alles mee kan delen is mijn man en dat is toch ook wel heel erg fijn :D
TouriTouri
03-08-2005, 12:34
Ik herken het wel een beetje, maar ik ben zelf volgens mij niet echt een sociaal dier! Heb idd een goede band met zusjes en nicht, die kan ik volledig vertrouwen. Verder wel een vriendin die ik al 11 jaar ken, maar sind de mannen in ons leven is het meer bellen en mailen en heel sporadisch afspreken. Geen tijd, tja man en kind slurpen je tijd op! ;)
Ik vind echter zolang je er zelf niet mee zit is het OK.
Ik herken mezelf hier in, ik heb 2 goede vriendinnen. ik zie ze niet iderdag maar ik weet dat ze er zijn, ze veroordelen mij niet ik hen niet, we geven elkaars mening en wat we daar mee doen moeten we weten, we steunen elkaar wanneer dat nodig is.
Vriendschap is bij mij geven en nemen net een relatie, maar je moet elkaar ook de ruimte geven.
Vroeger had ik een vriendin die boos werd als ik met iemand anders weg ging, dan is het voor mij ook gauw afgelopen.
Het lijkt inderdaad zo hoe ouder hoe minder vrienden je maakt, maar dat heeft te maken met eisen die je steld aan vriendschap. ik ben zelf 28
heel veel geluk met je huwelijk
Groetjes Sef
achermijnpc
03-08-2005, 12:36
ik begrijp je zeker, maar ik heb het meer moeilijk sinds ik in NL ben, toen ik in belgie was had ik 1 vriendin die ik al 14 jaar ken, aan haar vertelde ik echt alles. maar zij woont dus nog in belgie, ik zie haar wel veel als ik bij mijn ouders ben en praat haar ook veel via msn etc... maar het is toch anders
en hier kan ik maar geen vriendinnen maken pfff :moe:
Ik heb twee vriendinnen, maar die wonen helaas een beetje te ver, sinds ik getrouwd ben.We zien elkaar na zo veel tijd, maar heb wel alhamdoelillah msn contact met ze en we bellen.
Ik mis t wel :traan1: een vriendin die dicht bij je woont, die je kan steunen als er iets is, of gewoon ff weg , gezellig wat samen doen.
Anissa29
03-08-2005, 12:44
Het lijkt alsof alles anders wordt wanneer je trouwt, en dit hoef niet zo te zijn. Ieder heeft zijn plek...je hebt van die vriendinnen die jaloers worden...jammer dat vindt ik n egoistische houding. Dit is ook een reden waarom ik en mijn laatste vriendin het UIT hebben gemaakt ;)
Dames ieder die interesse heeft in een vriendschap met een andere vrouw die kan me pmmen;)
Damn dit lijkt wel een dating-oproep!
Anissa29
03-08-2005, 12:45
heel veel geluk met je huwelijk
Groetjes Sef[/QUOTE]
Shokran meis
Anissa29
03-08-2005, 12:47
Ik zou met niemand 100% alles kunnen delen, heb teveel meegemaakt daarvoor. De enige die ik nu voor 100% vertrouw en waar ik alles mee kan delen is mijn man en dat is toch ook wel heel erg fijn :D
Dat heb ik ook met mijn aanstaande, maar ik deelde echt 100% alles met mijn vroegere vriendin. En dit voelde ook super goed.
miss_shasmeen
03-08-2005, 13:29
ik herken me hier heel erg in...
en ik heb een tijd gedacht zal het aan mij liggen...maar dat is het niet want ik ben iemand dat ik door het vuur voor mijn vriendinnen ga als ik echt ze mag...
en net wat jij al vertelde je mag ze of mag ze niet dat heb ik dus oke geen onzin gewoon to the point niet dat scheinheilige...
ik dacht dat ik een beste vriendin had maar toen ik haar een tijdje geleden voorstelde aan een meisje die ik ken ....hoor ik nooit meer wat van der ze zijn nu altijd samen....
ik ben er eigelijk ook achter gekomen dat ik altijd degene was die het contact onderhield tussen ons , maar ik heb dat nooit willen zien... :traan1:
ik vindt het wel jammer want met je vriendin een vriendschap hebben is toch anders dan met je zussen....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.