Bekijk originele versie : respectoos gewoon
lala_zitouna
25-03-2003, 19:38
Wat ik vandaag toch gezien heb :jammer:
stond op station te wachten op mijn bus.
verderop stond een meisje met een hijaab. enkele minuten later komen er 2 marokaanse meisjes op haar af. en ze beginnen ruzie te maken.
trekt een van die marokaanse meisjes die hoofddoek van dat meisje af..en zegt jij bent te laag om deze hoofddoek te dragen :wow:
ik ken dan de verhaal achter deze ruzie niet maar dit was echt TE ERG VOOR WOORDEN
DieselGirly
25-03-2003, 19:39
TFOE...........wat zijn dat voor smakeloze wijven..................... :(
leipe_mocro
25-03-2003, 19:40
ik weet niet of je het weet maar in casablanca ik kom daar elke jaar dan heb ik een keer prostituees met een hoofddoek gezien
lala_zitouna
25-03-2003, 19:42
Origineel gepost door leipe_mocro
ik weet niet of je het weet maar in casablanca ik kom daar elke jaar dan heb ik een keer prostituees met een hoofddoek gezien
ja maar die doen het op om in die hotels binnen te komen als zehma hun man!!!! die hoofddoeken van hun beteken niets
maar dit vind ik echt te erg
god zal ze straffen voor wat ze hebben gedaan
lala_zitouna
25-03-2003, 19:47
Origineel gepost door 4-ever friends
god zal ze straffen voor wat ze hebben gedaan
dat staat vast
lala_zitouna
25-03-2003, 19:48
Origineel gepost door helleau
wat erg hoe vernederd zou je je dan voleen :(
Ik was niet eens die gene en schaamde me eigen zo vreselijk erg.
en laat staan hoe zij zich voelde..ik wilde naar haar toe gaan. maar ze was meteen weg gegaan :(
Origineel gepost door lala_zitouna
Wat ik vandaag toch gezien heb :jammer:
stond op station te wachten op mijn bus.
verderop stond een meisje met een hijaab. enkele minuten later komen er 2 marokaanse meisjes op haar af. en ze beginnen ruzie te maken.
trekt een van die marokaanse meisjes die hoofddoek van dat meisje af..en zegt jij bent te laag om deze hoofddoek te dragen :wow:
ik ken dan de verhaal achter deze ruzie niet maar dit was echt TE ERG VOOR WOORDEN
Wat je zelf al zegt, Je kent het verhaal niet..Misschien heeft die meisje (met hoofddoek) wat gedaan, wat niet door de bocht gaat..You never NO..Maar ja, alsnog hebben ze niet het recht om dat te doen..
Somaya_Riffia
25-03-2003, 20:58
Origineel gepost door leipe_mocro
:eek: :schrik2:
Hindaatje
25-03-2003, 21:00
helleau T is nog altijd---> VOELEN :hihi:
Somaya_Riffia
25-03-2003, 21:24
Origineel gepost door Hindaatje
helleau T is nog altijd---> VOELEN :hihi:
:hihi: Spellingscontrole :D
Trouwens leuke foto met die GROTE stapel boeken achter je ;) :D :hihi: Nee man hij is :goedzo:
:zwaai:
Somaya
Hindaatje
25-03-2003, 21:25
Origineel gepost door Somaya_Riffia
:hihi: Spellingscontrole :D
Trouwens leuke foto met die GROTE stapel boeken achter je ;) :D :hihi: Nee man hij is :goedzo:
:zwaai:
Somaya
Thnx...Je weet tog met boeken kom ik interessanter over ;) :D
Ga onmiddelijk mijn nationaliteit veranderen!!
Shit wat zijn marokkanen erg!!
Lady_moi
26-03-2003, 12:01
de wereld gaat eraan :jammer:
shirien85
26-03-2003, 12:36
wat ergggg!!!! die wijven hebben ons marokaanse meisjes met hoofdoek voor schut gezet. dit haat ik dus echt!!!!
dat soort wijven worden echt hard gestraft!!!! maar ja wat kunnen wij er aan doen. :jammer: :jammer: en draag een hoofdoek wanneer je zeker weet dat je het met je hart wil en er aan toe bent. niet een hoofdoek dragen en er naast slechte dingen doen!!! :jammer: :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.