Bekijk originele versie : Studeren.......wordt dat geen duur grapje in de toekomst?
Salama_4ever
25-03-2003, 19:29
Stel jullie eens voor:
-ov-kaart wordt afgeschaft
-studiefinanciering wordt afgeschaft.
-lesgelden worden verdubbeld.
Zijn jullie van plan dan nog te gaan studeren of blijven jullie nog studeren.Ik denk het echt niet.Wajow, zo duur.
Kusjes
RIF_CHICKIE
25-03-2003, 19:35
nou, ik ga huisvrouw worden!!!
liever geen diploma dan straatarm en broodmager dann wel een diploma
Origineel gepost door Salama_4ever
Stel jullie eens voor:
-ov-kaart wordt afgeschaft
-studiefinanciering wordt afgeschaft.
-lesgelden worden verdubbeld.
Zijn jullie van plan dan nog te gaan studeren of blijven jullie nog studeren.Ik denk het echt niet.Wajow, zo duur.
Kusjes
dat wordt geen toekomst lai 7fed :D :D
:D:d..we make er gewoon t beste van
:zwaai:
- BM-
fatoucha_k
25-03-2003, 20:00
ik zal zeker verder studeren...ik heb liever dat ik een diploma heb dan dat ik thuis achter het fornuis sta...
en trouwens dat geld verdien je helemaal terug als je een goed betaald werk krijgt...dus...
Salama_4ever
25-03-2003, 20:33
Wallah ila, jullie hebben echt gelijk;wat ik ga studeren,desnoods moet ik mijn slippers naar school.Maar een diploma op zak zal ik hebben!!
Mievrouw
25-03-2003, 20:51
Wajawww daT wordt ddddduuuuuuurrr, waqila ne tajer fel Hsjis oe salam..
Kingofmaroc
25-03-2003, 21:12
wie zegt dat dat gaat gebeuren?? :(
ik weet niet of ze die regel echt gaan invoeren hoor ik bedoel als ze dat gaan doen zijn ze echt niet goed wijs! Iedereen moet de kans krijgen om te kunnen studeren of je nou rijk of arm bent.
GoudenGids
27-03-2003, 22:57
Tegen de tijd dat ze erover uitgepraat zijn in de politiek, zij wij allemaal al afgestudeerd en onze kinderen vast ook....
Die mensen praten veel, doen weing, so don't worry....maar vergeet niet ertegen te stemmen zonodig (scheelt voor je kleinkinderen) :D
HalfBlood
27-03-2003, 23:00
daar wil ik nogeens niet aandenken.
yalatief..
KoRnOnTheCops
27-03-2003, 23:10
wordt het niet eens tijd om een jihad uit te roepen tegen het ministerie van onderwijs? :D
HalfBlood
27-03-2003, 23:12
Origineel gepost door KoRnOnTheCops
wordt het niet eens tijd om een jihad uit te roepen tegen het ministerie van onderwijs? :D
leer eerst de betekenis ervan weten, kom dan met uitspraken en gelieve ''jihad'' gebruiken in een zin wat zinvol en slim overkomt wat nu absoluut niet het geval is. :o
KoRnOnTheCops
27-03-2003, 23:14
hallo, wel eens van een smiley gehoord?
Zelfkritiek
28-03-2003, 09:39
Origineel gepost door hamka_tangawia
vooral dat je geen ov hebt is denk ik nog het ergste aangezien heel veel vooral meiden met de trein gaan....
Gaan de jongens soms liever lopen dan??
Salama_4ever
30-03-2003, 20:34
Origineel gepost door Zelfkritiek
Gaan de jongens soms liever lopen dan??
hahahahahahha, misschien wel. ;)
Geintje :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.