Bekijk originele versie : Waarom roddelen?
Salaam
Wat mij het meest irriteert aan mensen, is dat ze teveel roddelen!
Soms zit ik met een vriendin bij de mac en dan komt er een meisje met een jongen dan zegt ze gelijk tfoe wat een h o e r!
Volgens mij vertelt mijn vriendin het dan ook door aan de andere mocros!
Terwijl zij zelf ook niet 1 van de liefste is!!!
Eigenlijk wil ik haar geen eens meer mn vriendin noemen,
WANT MENSEN DIE RODDELEN HEBBEN NIKS BETRES TE DOEN!!!
nou is de vraag aan jullie wat vinden jullie hier van???
thallou
ciao
leyla
:zwaai:
SweetRose
27-04-2002, 17:03
Ja ma ja, wat doe jij dan in de mac?
ga naar huis en help je mama en dan hoor je die roddels niet en dan heb je rehna want dan maak je je ook geen zorge hé lieverd!!
xxx
Lots of love and hugs
Dat slaat ook nergens op ..ga niet naar de Mac kan je niet met een gewone fatsoenlijke antwoord komen ??
Deze meid vraagt iets serieus en verwacht een serieuze antwoord..okezzzzzzz.
Of zullen we ook jou topicssss..vernederen enzo.
Ciao Baby ;)
Origineel gepost door zin 'n midar
ga naar huis en help je mama en dan hoor je die roddels niet en dan heb je rehna want dan maak je je ook geen zorge hé lieverd!!
xxx
Lots of love and hugs
Luister overal waar je bent roddelen mensen en wat ik in de mac deed? mezelf vol eten met patat!!!
Origineel gepost door Crazy_Baby
Dat slaat ook nergens op ..ga niet naar de Mac kan je niet met een gewone fatsoenlijke antwoord komen ??
Deze meid vraagt iets serieus en verwacht een serieuze antwoord..okezzzzzzz.
Of zullen we ook jou topicssss..vernederen enzo.
Ciao Baby ;)
baby girl thanks a lot!!!!!
Origineel gepost door leyla15
baby girl thanks a lot!!!!!
Your welcome..baby
Ciao Baby ;)
Origineel gepost door Emshoom
ikben terug nu, de locale Mac is uitzonderlijk gesloten, en BK hebben we hier niet, damn!
meisje? op roddel moet je niet letten hoor, ze doen het toch, of je nu op school zit,in de moskee, thuis of in de Mac, roddelen doen ze !
ik verafschuw het en trek me er geen bal van aan :D
oke dan ik wou alleen je menig weten thankssssss
KriMoSkie
27-04-2002, 18:01
Origineel gepost door Emshoom
ikben terug nu, de locale Mac is uitzonderlijk gesloten, en BK hebben we hier niet, damn!
meisje? op roddel moet je niet letten hoor, ze doen het toch, of je nu op school zit,in de moskee, thuis of in de Mac, roddelen doen ze !
ik verafschuw het en trek me er geen bal van aan :D
PRECIES IK GEEF DIE MENSEN GEEN AANDACHT MENSEN DIE RODDELEN ZIJN MEESTAL GEWOON STIKJALOERS.....klaaaaar punt.
mohiem peace...;)
http://home-3.worldonline.nl/~tl231984/img/bettyboop.gif
KriMoSkie
27-04-2002, 18:03
enneeee EMSHOUM wel snel gedaan binnen 4 minuten al terug van MAC je bent er wel 1 een TURBO ETER...oeeeeeeeeh yeh BabY.....hahha
ghazella
28-04-2002, 22:29
hoi leyla
mensen roddelen altijd over je maak niet uit wat je doet. zoals ik ook vaak tegen mijn vriendiinen zeg heb SCHIJT AAN DIE MENSEN. ZE GAAN TOCH PRATEN wat je ook doet het is NOOIT goed
gewoon SCHIJT hebben
Selmaatje
28-04-2002, 22:40
Wat mij het meest irriteert aan mensen, is dat ze teveel roddelen!Soms zit ik met een vriendin bij de mac en dan komt er een meisje met een jongen dan zegt ze gelijk tfoe wat een h o e r!
Volgens mij vertelt mijn vriendin het dan ook door aan de andere mocros!
Terwijl zij zelf ook niet 1 van de liefste is!!!
Eigenlijk wil ik haar geen eens meer mn vriendin noemen,
WANT MENSEN DIE RODDELEN HEBBEN NIKS BETRES TE DOEN!!!
uuuuhhhhhhh wat jij hier doet...praten over je 'vriendin' is dat niet roddelen dan?
Mensen vergeten eerst naar hun eigen te kijken ;)
Muslimah
28-04-2002, 23:39
Origineel gepost door zin 'n midar
xxx
Lots of love and hugs
salaam
Roddels zullen er altijd zijn wat je ook doet. Het beste is dat je je er niets van aantrekt en zeker niet meedoet. Want roddelen is een grote zonde. 1 roddel is 7 jaar hel!!!!
groetjes
zinalady
29-04-2002, 11:32
jah roddelen is er nou eenmaal en ik denk dat mensen zker roddelen omdat ze jaloers zijn en omdat hun leven niet interessant genoeg is....
maar ze weten niet wat voor impact roddelen op iemand kan hebben...
en ja laat ik je 1 ding zeggen als je vriendin zoveel roddelt dan zou ik maar oppassen want voor je het weet roddelt ze ook over jou dus watch out.... :p
Ik bedoel laat iedereen zich gewoon lekker met zijn eigen leventje bezig houden en ga eerst maar eens chekke of je zelf geen verkeerde dingen doet voordat je over anderen gaat lullen......
En als die vriendin er zo mee zat dat ze die chik met een jongen zag lopen dan moet ze naar die chik gaan en het recht in haar gezicht zegge toch maar niet zo scheinheilig!!!!
bye bye xxxjes
Sweet_Chic
29-04-2002, 11:38
Roddelen is een zonde dat weet iedreen.
Als je het doet, zit je later opgescheept met een hele boze GOD!!!
Sweet_Chic
Origineel gepost door Selmaatje
uuuuhhhhhhh wat jij hier doet...praten over je 'vriendin' is dat niet roddelen dan?
Mensen vergeten eerst naar hun eigen te kijken ;)
Selmaatje
Ik heb gezegd wat ik er van vind dus ze weet het believe me!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.