Bekijk originele versie : adviezen om te concetreren op mijn huiswerk??
can someone please help me ik kan me niet concentreren :huil:.
HalfBlood
25-03-2003, 14:42
koffie.
VAN YASMINA AF JIJ :boos:
HalfBlood
25-03-2003, 14:45
Origineel gepost door helleau
ik heb koppijn :huil: en geen zin in koffie :(
lethai en ga ff rusten :).
ClaudioLopez
25-03-2003, 14:46
ik moet ook leren, morgen tentamen...:kwaad:
ClaudioLopez
25-03-2003, 14:50
ik ga ook zo stoppen, en dan ga ik weg met GillDelatouret en dan ga ik vanavond leren:D geen Yasmina meer vandaag voor mij
vraag je ouders of ze je modem af willen pakken :hihi:...works for me :cool:
ClaudioLopez
25-03-2003, 14:52
ik moet nog shi 70 blz lezen in het engels :kwaad:
SweetLady
25-03-2003, 14:52
Origineel gepost door MissOogappeltje
Rustige kamer waar geen internetverbinding is!
Wallah iella :p :p
HalfBlood
25-03-2003, 14:53
Origineel gepost door ClaudioLopez
ik moet nog shi 70 blz lezen in het engels :kwaad:
Faya :D.
Origineel gepost door helleau
ik moet betoog maken voor nl :huil:
kijk naar Stem van Nederland...daar kan je heel veel argumenten vinden ensjow voor je betoog :goedzo:
ArabLady
25-03-2003, 15:15
je moet eerst je afmelden bij marokko.nl en dan bij msn afwezig vermelden....en dan werken voor school!!!
mijn papa gaat ook mn moden afpakken:( laatste drie dagen slaap ik gewoon niet fatsoenlijk door deze site!!!!!! nu zelfs ben ik aan t posten en ik zit op mn werk ze3ma te werken wejooo als mn baas hierachter komt ;)
:zwaai:
Origineel gepost door ArabLady
je moet eerst je afmelden bij marokko.nl en dan bij msn afwezig vermelden....en dan werken voor school!!!
mijn papa gaat ook mn moden afpakken:( laatste drie dagen slaap ik gewoon niet fatsoenlijk door deze site!!!!!! nu zelfs ben ik aan t posten en ik zit op mn werk ze3ma te werken wejooo als mn baas hierachter komt ;)
:zwaai:
hehe...je moet op het eind al die cookies verwijdreen, anders ziet hij gewoon war je bent geweest :D
ArabLady
25-03-2003, 15:26
hoe doe ik dat d@ttie :verliefd:
Origineel gepost door ArabLady
hoe doe ik dat d@ttie :verliefd:
ga naar Extra, Internet opties...dan zie je cookies verwijderen en bestandn verwijderen...die moet je allebei aanklikken..:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.