Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is there life on screen? Je mening is belangrijk voor mij!

LZN
01-08-2005, 12:38

*B]Hallo iedereen,selaam 3leykom,*/B] ik ben al meer dan een jaar lid van verschillende internetforums over Islam, en altijd als stille aanwezige lees ik jullie berichten, waar ik veel uit leer. Ik ben zelf geen moslima, maar wel enorm in Islam geïnteresseerd. Verder ben ik lid van El Jadid, een multiculturele jongerenvereniging uit Lokeren, België. *B](zie *url]www.eljadid.be)*/B]*/url] Ik ben momenteel intensief bezig met mijn thesis, en daarvoor ben ik een onderzoek aan het doen voor mijn eindwerk in verband met identiteit, gemeenschappen en de rol van het internet. Ik wil aantonen dat fora zoals Marokko.nl belangrijk zijn voor geïnteresseerden in Islam. Ik zou graag weten hoe jullie jullie hieromtrent voelen, wat je denkt van de zogenaamde anonimiteit van het web, en vergemakkelijkt dit bijvoorbeeld het uitbreiden van de kennissenkring? Zouden jullie mijn enquête online *B] (*url]www.lifeonscreen.com)*/B]*/url] willen invullen, dat zou mij enorm vooruit helpen... het duurt maar een paar minuutjes, en het kan anoniem. Als je nadien geïnteresseerd bent in de resultaten, kan je ze binnen een kleine maand op dezelfde website bekijken *B](*url]www.lifeonscreen.com)*/B]*/url] en als je je emailadres nalaat (moet niet) stuur ik je persoonlijk de resultaten door! *B] Alvast heel erg bedankt!*/B] Ida Veldeman a.k.a. Juneblues *url]www.lifeonscreen.com*/url].

Undutchable
01-08-2005, 14:03
Ik heb gereageerd. Succes met je onderzoek. Hopelijk geven de deelnemers eerlijk antwoord op de vragen.