Bekijk originele versie : voor studenten!!!!
Missy_Hanaa
25-03-2003, 13:59
Ik had een vraagje!
Ik zit nu in 5 havo en ik wil volgend jaar graag aan een HBO-instelling studeren. Nu heb ik dus gehoord dat je niet meer met je ouders mag meeverzekeren.
Hoe moet dat dan? Ik weet wel dat je nu particulier moet verzekeren maar wat is de goedkoopste?
ik hoop dat jullie mij willen helpen!
Origineel gepost door Missy_Hanaa
Ik had een vraagje!
Ik zit nu in 5 havo en ik wil volgend jaar graag aan een HBO-instelling studeren. Nu heb ik dus gehoord dat je niet meer met je ouders mag meeverzekeren.
Hoe moet dat dan? Ik weet wel dat je nu particulier moet verzekeren maar wat is de goedkoopste?
ik hoop dat jullie mij willen helpen!
Studentenpakket
Missy_Hanaa
25-03-2003, 14:15
Origineel gepost door Hafsat
Studentenpakket
ja dat weet ik wel, maar welke is de beste/goedkoopste?
ja dat weet ik wel, maar welke is de beste/goedkoopste?
Oh dat weet ik niet, maar werk je ook nog naast je school, want dasn is het goedkoper, ga naar www.zorgenzekerheid.nl (http://www.zorgenzekerheid.nl) Daar krijg je antwoord op al je vragen :)
Missy_Hanaa
25-03-2003, 14:29
ga meteen kijken tnq
ga meteen kijken tnq
You're welcome :zwaai:
Je kan ook een baantje zoeken, al is het maar voor een paar uurtjes per week. Dan ben je ziekenfondsverzekerd, en dat is nog goedkoper.
Veel succes!
Oeght_Fi_Islam
26-03-2003, 14:22
Asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe
Je moet nu wel opletten, want door al die extra toeslagen kan het als student zijnde zelfs goedkoper zijn als je niet werkt. Ik zelf zit bij VGZ....daar heb je de studentenstandaartpakket en de jongen extra verzekering, ben ik totaal wel +/- 40 euro kwijt maar ben wel voor vele dingen verzekerd. En als je particulier verzekerd bent mag je dit doorgeven aan de IB-groep en krijg je extra studiefinanciering :D :D
www.vgz.nl
wa asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe
Missy_Hanaa
28-03-2003, 13:53
ok bedankt ga meteen ff kijken
al_tetouania
22-04-2003, 11:08
salaam,
je moet geen particulier verzekeren.
je moet je ziekenfonds verzekeren en wat ik weet is VGZ het beste.
thalla
al_tetouania
XxRachidxX
22-04-2003, 19:08
particulier verzkeren en dat laten vergoeden door IBG, voorwaarde is wel dat je geen werk hebt. Of je zal een contract moeten hebben dus voor min. 1 uur werken per week en dan via het ziekenfonds verzekerd worden. Al met al is een ziekenfonds verzkering beter, want dan word alles bijna vergoed en heb je geen eigenrisico bijdrage van ongeveer 100 EUR per jaar( part. verzekering) Succes en thella...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.