Bekijk originele versie : waarom zijn a sahbi marokkaanse jongens zo dom??????
Waarom zijn de marokkaanse jongens zo dom?
Salam,
Ik erger me zo aan als ik zie dat een bent a dar (een meisje van huis) zo vaak belazerd wordt en die bar wijfen willen ze wel en die worden als heilig gezien, ik begrijp er echt niets meer van het is nooit goed.
Wie kan hier op antwoorden want wallah ik begrijp het echt niet meer!!!!!
bedankt narzissssss
Beslammmmaaaaaa
yassine23
25-03-2003, 13:32
salaam,
je hebt gelijk , maar wij de marokaanse jongens hebben onze denken een andere richting laten nemen....namelijk de tegenovergestelde van de weg der leiding.....maar wat maakt het veranderen mogelijk oegtie???? dat wil graag van u horen en daarna zeg ik mijn mening er over!!!!
beslama
Origineel gepost door narziss
Salam,
Ik erger me zo aan als ik zie dat een bent a dar (een meisje van huis) zo vaak belazerd wordt en die bar wijfen willen ze wel en die worden als heilig gezien, ik begrijp er echt niets meer van het is nooit goed.
bedankt narzissssss
Beslammmmaaaaaa
Die bar wijfen zoals jij ze noemt geven ze alles wat ze maar willen hebben ;)
Mistique
25-03-2003, 13:36
SOMMIGE marokkaanse jongens zijn net zo DOM als SOMMIGE marokkaanse meisjes...
Ze zeggen ook weleens: Soort zoekt soort...
Chatefemqemamu
25-03-2003, 13:38
Salam,
bedankt narzissssss
Beslammmmaaaaaa
waarom zijn wijven zoals jij zulke vreselijke bemoeials en jaloerse types... :rolleyes:
ClaudioLopez
25-03-2003, 13:38
Salam,
bedankt narzissssss
Beslammmmaaaaaa
die barwijven zijn heilig omdat ze aan onze behoeften voldoen :D
Origineel gepost door Lunatic007
waarom zijn wijven zoals jij zulke vreselijke bemoeials en jaloerse types... :rolleyes:
oeeeeeeeeee :lol: I like you je bent bijdehand :goedzo:
:D :D
:Iluvu:
Origineel gepost door cheima
:rolleyes: boeiend
Zo boeiend is het nu ook weet niet...
daar ben ik weer eerst effe voor chaima blijf dansen zou ik zeggen en hou die reacties bij je! ik wil alleen reacties van serieuze mensen en niet van mensen als jij. :zwaai:
_h4T3d_sE7eN
25-03-2003, 13:43
jullie trippen 'm zwaarr, ouwe :bril:
Chatefemqemamu
25-03-2003, 13:46
daar ben ik weer eerst effe voor chaima blijf dansen zou ik zeggen en hou die reacties bij je! ik wil alleen reacties van serieuze mensen en niet van mensen als jij. :zwaai:
okay... leg mij dit uit aaight....
hoe kan jij jezelf serieus noemen met zo'n onderwerp?????
shiiiiitt stupid mensen hiero... pfff...
anyway... wazzup... wil je nu horen dat je goed bent omdat je geen "barwijf" bent ofso?
... wil je gewoon aandacht?
-of hoop je nu op pm'tjes van boyz hier omdat jij ooowwwzooo goed bent???
kijk je hebt barwijven, en de jaloerse bemoeials zoals jij die niemand het licht in de ogen gunnen... en alleen maar kunnen zeiken!!!
nah dan kies ik toch voor de barwijven...
Mistique
25-03-2003, 13:47
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
jullie trippen 'm zwaarr, ouwe :bril:
jij bent altyd cool... :bril:
IK zou dan tegen je zeggen......kruip uit dat hol....waar dat ook moge zijn....het ligt aan het milieu waarin je je bevindt.
Neem andere vriendinnen, andere vrienden, andere ouders als dat nog kan....en begin opnieuw...
Je zult zien dat je opeens heel veel minder te maken krijgt met zulke mensen.......
N
KootdazuurMan
25-03-2003, 13:49
EVEN DUIDELIJKHEID:
Bij jongens zeg je: DOMME "JONGENS"
Bij meisjes zeg je: DOMME "WIJFEN"
Zeg dan domme jongens en domme meisjes of sukkel en wijfen.
Een klein beetje krom.
De jongens zijn net zo schuldig als de meisjes.
En zoals Mystique zegt: Soort zoekt soort
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.