Bekijk originele versie : sahaf respect voor hem
http://www.telegraph.co.uk/news/graphics/2002/08/13/wirq13.jpeg
Voor hem heb ik het meeste respect
grote mond, bang voor allah en voor niemand anders
Hoop dat jullie het met me eens zijn.
Origineel gepost door smartie2
http://www.telegraph.co.uk/news/graphics/2002/08/13/wirq13.jpeg
Voor hem heb ik het meeste respect
grote mond, bang voor allah en voor niemand anders
Hoop dat jullie het met me eens zijn
mmmmmmmmmmm grote bek dat wel geweldig!:D....maar hij zal wel net zo corrupt zijn als Saddam...........
k heb zo mn twijfels hoor
:zwaai:
Ik moest me kapotlachen toen die dat zei
haha
hij is gewoon de man, en niemand anders daarzo
hij moet zich wel opstellen als DE MAN......tuulrijk...is tog logisch in tijden van oorlog.
Maar noch jij noch ik kennen die man goed genoeg om te kunnen zeggen of hij ook werkelijk DE MAN is.
Hij is pas egt de man als hij zich nederig onderwerpt aan Allah...en op hem vertrouwt......en niet het trouwe hondje van Saddam.
Het enige positieve aan die man is dat ie Bush goed bokt...maar voor de rest..... allah ie zjieb zoals we da zeggen...er ontbreekt veel.:)
-BM- :D
fatoucha_k
25-03-2003, 13:04
yak ma hoummissa....heb je je twijfels...nou ik niet ik vind hem ook DE MAN, want het kan hem niets schelen wat amerika zegt of doet...hij is er niet bang voor moeten we daarom zeggen van ja een beetje corrupt...kom op nou...je weet wel beter hoummis...
Origineel gepost door fatoucha_k
yak ma hoummissa....heb je je twijfels...nou ik niet ik vind hem ook DE MAN, want het kan hem niets schelen wat amerika zegt of doet...hij is er niet bang voor moeten we daarom zeggen van ja een beetje corrupt...kom op nou...je weet wel beter hoummis...
lees mn tekstje nog een keer a sgattebout en lees ook eerste post van smartie2....
DE MAN alleen omdat ie zig nix aantrekt van de amricans...prima...maar k betwijfel of hij godvrezend is...en ook een goede praktiserende man is...want dan noem ik hem WEL de man....;)
nogmaals lees mn stukje
kuss kuss
:zwaai: -BM-
fatoucha_k
25-03-2003, 13:15
nou asl hij preekt....dan geeft hij altijd een dankwoord aan allah swt, is dat niet genoeg....
nou asl hij preekt....dan geeft hij altijd een dankwoord aan allah swt, is dat niet genoeg....
er bestaan sites van joden met hele koran vetalingen EN DANKWOORDEN AAN ALLAH....is dat niet genoeg..
liefjuu ni zo naief hij is niet geloofwaardig....Saddam laten ze ook zooo vaak biddend zien en hij dank Allah zo vaak als maar kan...maar dat neemt niet weg dat hij een moordlustige dictator .....of is dat niet zo??
kizzesss
-BM-
Sahaf is gewoon de man
klaar uit
haha
HA HA HA...:D:D:D:
heb jij ff peg dat dus ni SJO IS :D:D
laterzzz
-BM- :zwaai:
fatoucha_k
25-03-2003, 22:42
nou Sa7af is gewoon de man....hij is eerlijk over alles...hij zegt DE WAARHEID.... en dat geloven mensen weer niet....bijv...Als hij zegt dat zoveel amerikanen dood zijn of irakezen of er zijn er zoveel heli's of vliegtuigen neergehaald, dan klopt het ook altijd...want de Amerikanen zeggen zoveel, maar ze worden altijd betrapt met hun leugens, want iedereen weet nu dat Amrika liegt over het aantal doden....en door wie???? door SA7AF....hij heeft altijd gelijk...hij verrast iedereen met zijn eerlijkheid...en hij heel praktiserend man...HOUMMIS...en hij is godvrezend....dus hoummis liefje van me....schat van me...jij bent NAIEF...want jij denkt weer PROPAGENDA....ooh wat heb ik een hekel aan dat woord gekregen....
fatoucha_k
25-03-2003, 22:46
Origineel gepost door Hoummis
er bestaan sites van joden met hele koran vetalingen EN DANKWOORDEN AAN ALLAH....is dat niet genoeg..
-BM-
als dat zo was hoummis...dan zouden ze nu niet die arme Palestijnen vermoorden, want in de koran staat dat ze niemand mogen vermoorden....en ook zouden ze niet 'el Quds' willen veroveren want in de Koran staat dat het van moslims is...en niemand anders....
wa salaam
Ole_Guapa
25-03-2003, 23:41
Ik vind het wel lollig dat deze man de Yankees met hun eigen
slogan om de oren kon slaan.
Maar om hem nou "DE man" te vinden. Nee,
want hij is net zo'n corrupte machtswellusteling als al die
anderen. Als je ziet wat de Baath-partij op zijn geweten heeft.
Dat hij geen moslim is, vind ik op zichzelf niet zo erg. Ik ben
ook geen moslim. Maar ik vind het schijnheilig om jezelf
voor te doen als moslim, alleen omdat dat politiek gezien
wel handig uit komt.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen hem leuk vinden omdat
Irak in een underdog-positie zit.
Maar je mag wel een beetje kritisch blijven.
Groeten van Guapa
fatoucha_k
26-03-2003, 12:54
ik voeg met met jou smartie....
als dat zo was hoummis...dan zouden ze nu niet die arme Palestijnen vermoorden, want in de koran staat dat ze niemand mogen vermoorden....en ook zouden ze niet 'el Quds' willen veroveren want in de Koran staat dat het van moslims is...en niemand anders....
wa salaam
dat was niet mn punt...schat.
ze plaatsen die sites met kleine veranderingen het zijn geen moslims maar doen zich zo voor...en ziet er heel geloofwaardig uit..dat was mn punt
kizzz
-BM-
nou Sa7af is gewoon de man....hij is eerlijk over alles...hij zegt DE WAARHEID.... en dat geloven mensen weer niet....bijv...Als hij zegt dat zoveel amerikanen dood zijn of irakezen of er zijn er zoveel heli's of vliegtuigen neergehaald, dan klopt het ook altijd...want de Amerikanen zeggen zoveel, maar ze worden altijd betrapt met hun leugens, want iedereen weet nu dat Amrika liegt over het aantal doden....en door wie???? door SA7AF....hij heeft altijd gelijk...hij verrast iedereen met zijn eerlijkheid...en hij heel praktiserend man...HOUMMIS...en hij is godvrezend....dus hoummis liefje van me....schat van me...jij bent NAIEF...want jij denkt weer PROPAGENDA....ooh wat heb ik een hekel aan dat woord gekregen....
zucht...wie kan jou en mij dat garanderen dan
-BM-
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.