Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zalen/Catering/Ziana in Rotterdam

LadyNoor
30-07-2005, 23:40

Salaam allemaal, Wie o wie kan mij helpen aan informatie over zalen, cateraars en ziana's uit rotterdam........ Liefs Lady Noor

Ghizlane_mocro
30-07-2005, 23:42
ja ligt eraan in welke prijsklasse..persoonlijk vind ik de ziana's uit rotterdam maar niets!

insaf_82
31-07-2005, 13:04
In Rotterdam heb je geloof ik Ziana Soead, Ziana Hafida en Ziana Naima, maar ik zou ze alledrie niet doen, ze hebben niet echt de laatste mode jurken en hebben ook niet echt veel keus.. Wat betreft cateraars heb je geloof ik Catering Jamama en Catering Agadir.. Veel succes !!

naziha23
31-07-2005, 14:24
zou ik ook wel willen weten, wie heeft er tips voor ons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

allochtoontje
31-07-2005, 14:53

hoi hoi, Ik zou zeggen ga even bij NEJMA langs, zij zit op de zwart Janstraat, zij is echt een hele goede ziana. Succes. Catering Jamama is ook een aanrader. Ze zijn heel vriendelijk en proffesioneel Succes meid

mocrosweety1986
07-08-2005, 20:30
catering beladie komt ook naar rdam.....mail me maar (fatimacherkaoui@home.nl)

hijabgirl
13-08-2005, 14:59
catering www.alafrah.nl

xxxHannan
13-08-2005, 15:25
uhmm enige goede ziyana in r'dam is neggafa Nejma..!! Cateraars zijn hier allemaal slecht jamama zou ik nooit aan beginnen dan beter Agadir..!! Zalen zijn er helemaal niet alleen hotels van duizenden euro's..!! Je moet echt goed zoeken je kan me ook pmén ik ben een weddingplanner Hoe bedoel je allemaal SLECHT? Haha, de beste cateraar heb jij dan volgens mij nog niet mogen meemaken. Tel: 06-52648947 Riffmocro, al ga je niet trouwen, neem contact op met deze mensen en bewonder ze zelf, dan kun jij ze weer aanraden, HE, WEDDINGPLANNER...

xxxHannan
14-08-2005, 00:39
Dat zal ik dan doen..!! ;) Hahaha, ik bedoel, je bent weddingplanner, niet? Je moet alle cateraars/bands/dj's/negaffa's/fotograven etc kennen... En volgens mij ken jij nog lang niet iedereen. Mocht je hulp nodig hebben, klop dan bij mij aan, want geloof het of niet, ik ken ze allemaal, 1 voor 1, stuk voor stuk :hihi: