Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou jij doen....?

Pagina's : [1] 2

oma
25-03-2003, 10:23

Salaam ou aleikoem allemaal Na het lezen van verschillende berichten, die over meiden gingen die lastig gevallen werden vroeg ik mij iets af. Vaak loop ik ook `s avonds buiten. Als ik uit school of mijn werk kom. En ik moet zeggen ik kijk altijd om me heen en ben altijd alert. Vooral tegenwoordig met die anti-islam campagne hier in Nederland. En ik draag ook nog een hoofddoek. Maar stel je eens voor als je buiten loopt en iets gebeurt je, wat doe je dan? Ik bedoel ik vraag me vaak af of marokkaanse jongens zouden helpen. Als jij als marokkaanse jongen, een meisje zou zien dat lastiggevallen wordt, wat zou je doen? Zou je dat meisje gaan helpen of denk je van: het is iets tussen hun. En is er een verschil tussen het helpen van een marokkaans meisje en een niet-marokkaans meisje? Het klinkt raar, maar als ik buiten loop en zie marokkaanse jongens, dan voel ik me altijd veiliger, omdat ik het gevoel heb dat zij me in ieder geval zouden helpen als er iets zou gebeuren. Graag zou ik jullie meningen hier over willen horen, van zowel meisjes als jongens. xomax :zwaai:

Hafsat
25-03-2003, 10:26
Origineel gepost door oma Salaam ou aleikoem allemaal Na het lezen van verschillende berichten, die over meiden gingen die lastig gevallen werden vroeg ik mij iets af. Vaak loop ik ook `s avonds buiten. Als ik uit school of mijn werk kom. En ik moet zeggen ik kijk altijd om me heen en ben altijd alert. Vooral tegenwoordig met die anti-islam campagne hier in Nederland. En ik draag ook nog een hoofddoek. Maar stel je eens voor als je buiten loopt en iets gebeurt je, wat doe je dan? Ik bedoel ik vraag me vaak af of marokkaanse jongens zouden helpen. Als jij als marokkaanse jongen, een meisje zou zien dat lastiggevallen wordt, wat zou je doen? Zou je dat meisje gaan helpen of denk je van: het is iets tussen hun. En is er een verschil tussen het helpen van een marokkaans meisje en een niet-marokkaans meisje? Het klinkt raar, maar als ik buiten loop en zie marokkaanse jongens, dan voel ik me altijd veiliger, omdat ik het gevoel heb dat zij me in ieder geval zouden helpen als er iets zou gebeuren. Graag zou ik jullie meningen hier over willen horen, van zowel meisjes als jongens. xomax :zwaai: Fijn voor je dat jij je veilig voelt als je marokkaanse jongens ziet, maar meestal doen die net zo hard mee :(

Hafsat
25-03-2003, 10:36
Origineel gepost door ladyline Je hebt van die HELDEN, ik denk nie dat een marokaanse jongen een marokaanse meisje wat aan zou doen!!! :) Nou, ik denk het wel, misschien niet echt iets aandoen, maar wat ze roepen is ook niet mis :(

Hafsat
25-03-2003, 10:44
Origineel gepost door ladyline O ja dat!!!! Vertel mij wat!!!! of ze blijven je aanstaren :eek: Maar dat ze iets verkeerds gaan doen? nee dat verwacht ik gewoon niet. Ik denk eerder dat ze een nederlands meisje gaan lastigvallen dan wij!!! Vergis je niet ;) Je hebt van die figuren er tussen zitten :maf:

zin_n_arif
26-03-2003, 11:38

ik denk dat een marokkaanse jongen dat wel zal doen want ik heb eens iets tegen gekomen en er was wel een marokkaanse jongen die voor me klaar stond

Lady_moi
26-03-2003, 11:41
wij zijn broeders en zusters van mekaar we moeten elkaar helpen

tatoezientah
26-03-2003, 11:44
ik voel me echt geen familie met bepaalde mensen hierzo, zijn zijn zo arrogant en zouden mij nooit helpen in geval van nood, ik denk dat ze me eerder zouden uitlachen :(

waddie
26-03-2003, 11:55
mijn mening hierover: a. zo wie zo heeft een marokkaansmeisje voorrang op het NL-meisje b. als een niet Maroc jongen een Marocmeisje zou lastig vallen dan zullen de meesten jongens wel helpen (ik althans wel) c. als het een Maroc jongen is die een Maroc meisje lastig valt, dan zal IK niet zo snel gaan helpen, want je weet dan niet wie die jongen is, kan haar neef zijn of broer of vriendje weet ik veel en je weet niet wat het probleem is en wie de schuldige is. d. dan moet je, je niet met andermans problemen bemoeien

oma
26-03-2003, 15:31
He allemaal Bedankt voor jullie reacties. En ja ik voel me echt veiliger als er marokkaanse jongens buiten staan. Misschien komt het omdat ik een hoofddoek draag? Ik zie wel dat een marokkaans meisje die geen hoofddoek draagt sneller wordt lastig gevallen dan een hoofddoekdragende meisjes, door marokkaanse jongens dan. En zoals ik hier al las: je helpt je broeder of je zuster. Ik hoop dat als ik in zo een situatie kom waarbij ik hulp nodig heb, dat iemand mij ook helpt. xomax :zwaai:

Zin_Rabat
26-03-2003, 15:34
Ik Voel Je Juist Bij Vele Marokkaanse Jongens Niet Veilig Allah Ie galiliea Goetie Daar Voel Ik Me heel Veilig Bij :)

ATLANTICA
26-03-2003, 15:34
Origineel gepost door waddie mijn mening hierover: a. zo wie zo heeft een marokkaansmeisje voorrang op het NL-meisje b. als een niet Maroc jongen een Marocmeisje zou lastig vallen dan zullen de meesten jongens wel helpen (ik althans wel) c. als het een Maroc jongen is die een Maroc meisje lastig valt, dan zal IK niet zo snel gaan helpen, want je weet dan niet wie die jongen is, kan haar neef zijn of broer of vriendje weet ik veel en je weet niet wat het probleem is en wie de schuldige is. d. dan moet je, je niet met andermans problemen bemoeien Logische redenering.

Najib26
27-03-2003, 11:51
Ik kan me nog herinneren hoe een Nederlander zo vies keek naar een Marokkaanse vrouw met hijab. Ik stapte op hem af en zei wat ie moest. Hij zei niks en liep snel door. Als een Nederlander een zuster slaat of naar tegen haar doet, zal ik het zeker voor haar opnemen :engel:

oma
27-03-2003, 11:53
Origineel gepost door Najib26 Ik kan me nog herinneren hoe een Nederlander zo vies keek naar een Marokkaanse vrouw met hijab. Ik stapte op hem af en zei wat ie moest. Hij zei niks en liep snel door. Als een Nederlander een zuster slaat of naar tegen haar doet, zal ik het zeker voor haar opnemen :engel: Gelukkig dat er nog zulke jongens bestaan! Kan je mijn bodyguard worden :D ? xomax

MueZli
27-03-2003, 12:05
Ongeacht of ze een hijaab draagt of niet, een moslim is of niet, dient een jongen of meisje iemand in nood te helpen!.. Jongens die n meisje met hoofddoek met rust laten, maar andere meisjes lastig vallen, kun je niet echt geweldige moslims noemen. Ze maken ons eerder ter schande, dan dat ze nu iets goeds doen.

Pagina's : [1] 2