Bekijk originele versie : computermuis
deze muis op school is echt VERSCHRIKKELIJK gevoelig...ik hoef maar 1 mini beweging te maken of hij scheurt al over het scherm! weet je hoe irritant :boos: :huil:
Origineel gepost door Chaimaa
deze muis op school is echt VERSCHRIKKELIJK gevoelig...ik hoef maar 1 mini beweging te maken of hij scheurt al over het scherm! weet je hoe irritant :boos: :huil:
Wees blij! Ik moet dat ding met twee handen bewegen voordat er iets verschijnt op mijn scherm :D
Origineel gepost door Hafsat
Wees blij! Ik moet dat ding met twee handen bewegen voordat er iets verschijnt op mijn scherm :D
:hihi: is hij zo waar :p
Lady_moi
25-03-2003, 09:28
vertraag hem dan bij configuratiescherm en dan op muis klikken en daar ergens kunt ge da doen
Origineel gepost door lady_moi
vertraag hem dan bij configuratiescherm en dan op muis klikken en daar ergens kunt ge da doen
i know maar dat kan juist niet je mag niet in de computer :(
:hihi: is hij zo waar :p
:D Nee, ik sleep me een ongeluk, hij doet het gewoon niet :huil: Ohhhhhhhhhh, ik ga hem zo tegen de muur gooien :D
Origineel gepost door Hafsat
:D Nee, ik sleep me een ongeluk, hij doet het gewoon niet :huil: Ohhhhhhhhhh, ik ga hem zo tegen de muur gooien :D
oooooh daar kan ik me zo aan irriteren :kwaad: ey gewoon aan de kat voeren die handel :D
Lady_moi
25-03-2003, 09:37
ik heb een lasermuis :bril:
ik heb een lasermuis :bril:
ik ook maar thuis :D
Lady_moi
25-03-2003, 09:40
ik ook maar thuis :D
:ego:
:D
:bril:
:zwaai:
:ego:
:D
:bril:
:zwaai:
:Iluvu: :verliefd: :zwaai: heb je geen school
Lady_moi
25-03-2003, 09:43
I'm sick :(
I'm sick :(
aaaaah meskina beterschap :blauwkus:
Lady_moi
25-03-2003, 09:51
thnx :D
Origineel gepost door Essie_Es
wejjooooow hebben jullie muizen op school :p
heb je ook kaas voor ze mee??? :p
:giechel: :D nee dat niet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.