Bekijk originele versie : Wie weet hoeveel een zilveren lmdemma kost in marokko??
Anissa29
30-07-2005, 18:54
Jaaah wil dit graag weten..... :nijn:
thefa2girl
30-07-2005, 19:17
Ik had de mijne voor 150 euro gekocht en hij is best breed en egt zilver ..
Anissa29
30-07-2005, 19:18
Ik had de mijne voor 150 euro gekocht en hij is best breed en egt zilver ..
WAAR HEB JE NEM GEHAALD? iK GA NI VERDER ALS CASA, MRAKKECH.......
thefa2girl
30-07-2005, 19:32
WAAR HEB JE NEM GEHAALD? iK GA NI VERDER ALS CASA, MRAKKECH.......
Haha ewa jammer dan ik had em in Ouarzazate gekocht... :nijn:
laconfiance
30-07-2005, 19:56
Mijne die heb ik gekocht voor ongeveer 250 euro (afgelopen zomer) maar hij is wel apart en ook breed. Er zijn er maar 5 van gemaakt. Deze man waar ik het bij heb gekocht verkoopt exclusieve sieraden (maakt ze zelf).
Inshallah haal ik deze zomer in Marokko weer een nieuwe mdamma bij deze meneer en verkoop ik in september mijn oude mdamma
Anissa29
30-07-2005, 20:12
Haha ewa jammer dan ik had em in Ouarzazate gekocht... :nijn:Ik kom ook in ouarzazate mar wist ni dat ze daar ook mooie mdemmat hadden
Anissa29
30-07-2005, 20:12
Mijne die heb ik gekocht voor ongeveer 250 euro (afgelopen zomer) maar hij is wel apart en ook breed. Er zijn er maar 5 van gemaakt. Deze man waar ik het bij heb gekocht verkoopt exclusieve sieraden (maakt ze zelf).
Inshallah haal ik deze zomer in Marokko weer een nieuwe mdamma bij deze meneer en verkoop ik in september mijn oude mdamma
waar heb jij hem gehaald?
Ik heb 'm voor 200 euro gekocht in Fes niet te groot en niet te klein volgens de laaste mode.
thefa2girl
30-07-2005, 20:49
Ik kom ook in ouarzazate mar wist ni dat ze daar ook mooie mdemmat hadden
genoeggggg winkels schat..in ouarzazate city..hangt wel af waaar jij in ouarzazate woont..maar ddaar waar ik wooon zijn egt heeeel veel winkels die dat verkopen
en dan wil ik hem wel van je kopen insallahe als hij me pas moet ik wel effe geduld hebben kus jamila
Anissa29
30-07-2005, 20:52
genoeggggg winkels schat..in ouarzazate city..hangt wel af waaar jij in ouarzazate woont..maar ddaar waar ik wooon zijn egt heeeel veel winkels die dat verkopen
Alsof ouarzazate zo groot is :hihi:
Maar thanx voor je tip!
Anissa29
30-07-2005, 20:53
Maar thanx voor je tip!
Dames kunnen jullie foto's plaatsen van lmdemmaT????
thefa2girl
30-07-2005, 20:59
Maar thanx voor je tip!
:haha: ewa je begrijpt me wel. :maf:
laconfiance
30-07-2005, 23:27
en dan wil ik hem wel van je kopen insallahe als hij me pas moet ik wel effe geduld hebben kus jamila
Ik heb hem gekocht in Tetouan afgelopen zomer. Inshallah na de zomer zet ik een foto hier op het m.nl van de mdamma die ik verkoop. Het is een mdamma van zilver met hele kleine steentjes erin verwerkt. Hij is echt heel mooi medkoek.
Ik heb hem gekocht in Tetouan afgelopen zomer. Inshallah na de zomer zet ik een foto hier op het m.nl van de mdamma die ik verkoop. Het is een mdamma van zilver met hele kleine steentjes erin verwerkt. Hij is echt heel mooi medkoek.
insallahe ik kan niet wachten maar welke maat is het eigenlijk kusss
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.