Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : helicopter neergehaald door een hele oude man...

Pagina's : [1] 2 3

fatoucha_k
24-03-2003, 23:07

salaam 3aleikoum allemaal vandaag in Irak...is er een helicopter neergehaald door een oude man...hij woont in een boerderij met zijn hele familie, dus broers, zussen, kinderen enz. er kwam een helicopter langs vliegen... en de oude man (tbarka'llah 3lieh) pakte zijn eeuwen oude gweer...je weet toch zo'n ding dat in de tweede wereld (misschien ouder) werd gebruikt... en schoot op de helicopter net als de rest van de familie...maar hij had het geraakt... en die heli. die storte neer op zijn land tussen de tarwe... het grappige is...dat Amerika altijd opschepte met haar nieuwste oorlogsvoertuigen...yek??? en toch nog wordt het door een simpele kogel neergehaald...die heli was zelfs gebouwd in 2003 dus het is niet eens drie maanden oud... dit bericht werd in aljazeera uitgezonden en in irak...ik weet niet of NL het heeft uitgezonden, maar ik denk niet dat het een goed idee is, want het aller modernste helicopter wordt al neergehaald.... wat inden jullie hiervan???? ik weet zeker dat irak zal winnen ik hoop ook dat dat gebeurd...dus bid voor ze... en geef je mening hierover AUB... p.s. ik wou een foto laten zien....maar ik kan er geen een vinden mischien morgen wel

Chrifa
24-03-2003, 23:25
Origineel gepost door jorien We wisten al dat amerika erg goed was in propaganda maar dit riekt naar iraakse propaganda..... Een Helicopter die "neergehaald"wordt stort te pletter en staat niet ongeschaad op een stuk land keurig geparkeerd... Het geweer dat die boer vasthield is volgens mij niet in staat om serieuze schade te veroorzaken aan een gepantserde heli. Het is best mogelijk dat de boer erop geschoten heeft maar ik denk dat de piloot een noodlanding heeft moeten maken vanwege technische problemen.... Het blijft natuurlijk een mooi verhaal... een boer die een helicopter neerhaalt.... geloof niet alles wat je ziet op tv.... Hahahhahah en altijd maar blijven ontkennen. Tuurlijk de helicopter moest een noodlanding maken.....netzoals dat toen de Irakezen die straaljagers naar beneden hadden gehaald....toen hadden de piloten zogenaamd een foutje gemaakt en ze waren per ongeluk tegen elkaar opgebotst.

Chrifa
24-03-2003, 23:27
En ehhh...Fatousha...ik zal ook altijd doe'a blijven doen voor die mensen. En insah'Allah zullen zij met Qudra Ilahia overwinnen!!

fatoucha_k
24-03-2003, 23:29
salaam... nou jorien...je bent heel NAIEF om zo te denken...want kijk Aljazeera is een programma dat geen propagenda maakt...dat is nou het probleem jullie geloven alles wat hier in NL wordt uitgezonden....en ik ook, maar ik aljazeera of ikase zenders...die gaan niet liegen over dingen die niet bestaan...als ze zelf een intervieuw hebben gevoerd met die man, en hij heeft het zelf toegegeven....en zeg niet dat het 'geacteerd' wordt want dat is niet zo...wij arabieren mogen niet liegen tijdens een oorlog....want dat zou tegen ons keren, een goed voorbeeld Amerika...zij loog en nu gelooft niemand haar... ze hebben net de Amerikaanse soldaten zien... in aljazeera en alle arabische zenders... ze worden goed verzorgd by the way....ze kregen eten en drinken...en dat is tipisch arabieren ook als is het een vijand we verzorgen en blijven vriendelijk...daarom zijn we altijd gastvrij.........geeeeeen reklame, maar dat is gewoon de waarheid...en jullie NAIEVE mensen moeten dat maar eens onder ogen zien.......... wa salaam..

fatoucha_k
24-03-2003, 23:30

chrifa....je bent de beste.....

Bahjaouia
24-03-2003, 23:30
Origineel gepost door jorien We wisten al dat amerika erg goed was in propaganda maar dit riekt naar iraakse propaganda..... Een Helicopter die "neergehaald"wordt stort te pletter en staat niet ongeschaad op een stuk land keurig geparkeerd... Het geweer dat die boer vasthield is volgens mij niet in staat om serieuze schade te veroorzaken aan een gepantserde heli. Het is best mogelijk dat de boer erop geschoten heeft maar ik denk dat de piloot een noodlanding heeft moeten maken vanwege technische problemen.... Het blijft natuurlijk een mooi verhaal... een boer die een helicopter neerhaalt.... geloof niet alles wat je ziet op tv.... Ja en daarom hebben de Amerikanen ook toegegeven dat hun Apache is neergehaald.... :rolleyes: Droom jij nou maar lekker verder...het is bedtijd voor je! :zwaai:

hanibal
25-03-2003, 01:43
Ik denk eerder dat die piloot eerder door angst is neergestort, zal wel een jahoudi zijn geweest. Als Saddam een scud op Israel afstuurt gaan er al duizenden dood door de angst. O ja alleen zionistische soldaten(Amerikaanse) dragen papier ondergoed. Komt omdat ze bang zijn voor de dood.

Asdaq
25-03-2003, 11:15
http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/nm/20030324/mdf240915.jpg Die oude man is hier niet te zien

Kingofmaroc
25-03-2003, 11:49
Origineel gepost door jorien We wisten al dat amerika erg goed was in propaganda maar dit riekt naar iraakse propaganda..... Een Helicopter die "neergehaald"wordt stort te pletter en staat niet ongeschaad op een stuk land keurig geparkeerd... Het geweer dat die boer vasthield is volgens mij niet in staat om serieuze schade te veroorzaken aan een gepantserde heli. Het is best mogelijk dat de boer erop geschoten heeft maar ik denk dat de piloot een noodlanding heeft moeten maken vanwege technische problemen.... Het blijft natuurlijk een mooi verhaal... een boer die een helicopter neerhaalt.... geloof niet alles wat je ziet op tv.... :rolleyes: dat zeggen de westerse media weer ja....en jij citeert hetzelfde wat de westerse media ook vertelt. Het kan zijn dat de boer die apache heeft neergehaald, ook al is het een gepantserde helikopter een apache is erg kwetsbaar als hij laag vliegt en een kogel die de juiste zwakte raakt van de apache kan die apache een noodlanding bezorgen. Dus waarom niet. :zwaai:

safira82
25-03-2003, 11:50
Nederland 1 heeft het gister wel uitgezonden.

Kingofmaroc
25-03-2003, 11:52
Origineel gepost door safira82 Nederland 1 heeft het gister wel uitgezonden. ;) yep

Rizkkii
25-03-2003, 12:08
Waar 't eigenlijk om gaat is dat de superieuriteit van de vuil beni el kilab zionbeesten NIET onaantasbaar is .Doet er niet toe, met welke middelen is dat heli.. neergehaald. Maar de beni el kilab zullen nog meer verrassingen te verwachten.. Ieder zionbeest land die aan deze oorlog meedhelpt zal er ook van langs krijgen inclusief dit kwetsbaar kikkerland.

Kingofmaroc
25-03-2003, 12:18
Origineel gepost door Rizkkii Waar 't eigenlijk om gaat is dat de superieriteit van de vuil beni el kilab zionbeesten NIET onaantasbaar is .Doet er niet toe, met welke middelen is dat heli.. neergehaald. Maar de beni el kilab zullen nog meer verrassingen te wachten.. Ieder zionbeest land die aan deze oorlog meedoet zal er ook van langs krijgen inclusief dit kwetsbaar kikkerland. ;) 100% mee eens

roebla
25-03-2003, 12:26
er wordt natuurlijk van beide kanten met propaganda gestrooid Maar waar gaat het hierom dat die helikopter aan grond ligt of propaganda ? :hihi: Black hawk down :D

Kingofmaroc
25-03-2003, 12:54

Origineel gepost door objectieve_kijk reactie op fatoucha ik zou graag gezien hebben dat een boer met zijn geweer een gevechtshelicopter zou hebben neergehaald, maar de werkelijkheid is niet zo. een boer met een houten geweer die een apache naar beneden haalt is wel lachwekkend en helemaal die vreugdelied en -dans. zoals hier eerder is gezegd is het alleen maar propagande. je weet tijden seen oorlog nooit wat je moet geloven. thala said :rolleyes: houten geweer met een dodelijk gevolg ja

Pagina's : [1] 2 3