Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haartjes op mijn arm heb ik verbrand!

Pagina's : [1] 2

-Ster-
29-07-2005, 20:21

Salaam En het werkt ook nog. het doet wel pijn! Maar ach, je moet het wel voor over hebben. (je kan het boven een gaspitje doen) Maar Ze zijn zeker verminderd. Als er maar later geen bos ontstaat. Trouwens weten jullie toevallig of ze weer gaan groeien???! a,u.b ik moet het weten. Jullie zouden wel denken die is gek....haha ja ik weet hettttttt :maf2: :hihi:

etjaaf
29-07-2005, 21:00
Ja, ze gaan weer groeien

QJOETY
29-07-2005, 21:18
:schrik2: waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat???!!?? waaaaaaaaaaaaat heb je gedaaan :schrik2: alatief zeg je maakt fa2!!!!

NisriN
29-07-2005, 21:33
Salaam En het werkt ook nog. het doet wel pijn! Maar ach, je moet het wel voor over hebben. (je kan het boven een gaspitje doen) Maar Ze zijn zeker verminderd. Als er maar later geen bos ontstaat. Trouwens weten jullie toevallig of ze weer gaan groeien???! a,u.b ik moet het weten. Jullie zouden wel denken die is gek....haha ja ik weet hettttttt :maf2: :hihi: Met je arm boven een gaspitje? Wow.. :confused:

Kurdi_Girl
29-07-2005, 21:59

omyngod sickkk en ja: ze gaan groeien... is gewoon hetzelfde als scheren en een ontharingscreme!

Rooie_Me
29-07-2005, 22:08
Hhahah ik vind het wel grappig wat je heb gedaan hoor en ik weet het niet of het weer aangroeit.....

tafoujtt
29-07-2005, 22:12
Salaam En het werkt ook nog. het doet wel pijn! Maar ach, je moet het wel voor over hebben. (je kan het boven een gaspitje doen) Maar Ze zijn zeker verminderd. Als er maar later geen bos ontstaat. Trouwens weten jullie toevallig of ze weer gaan groeien???! a,u.b ik moet het weten. Jullie zouden wel denken die is gek....haha ja ik weet hettttttt :maf2: :hihi: lieve schat, haren blijven altijd groeien, maakt niet uit hoe je ze hebt verwijderd. Zelfs met het zogenaamde laserontharing komen ze terug. Sterker nog, als je dood bent blijven je haren doorgroeien. Dus er ziet niks anders op dan te blijven ontharen. Oh ja tipje voor jou: suikerhars is heel goed en ze blijven ongeveer 3 a 4 weken weg, deed ik altijd voordat ik op vakantie ging dat was altijd max 5 weken.

Miss_berkane87
29-07-2005, 22:54
lieve schat, haren blijven altijd groeien, maakt niet uit hoe je ze hebt verwijderd. Zelfs met het zogenaamde laserontharing komen ze terug. Sterker nog, als je dood bent blijven je haren doorgroeien. Dus er ziet niks anders op dan te blijven ontharen. Oh ja tipje voor jou: suikerhars is heel goed en ze blijven ongeveer 3 a 4 weken weg, deed ik altijd voordat ik op vakantie ging dat was altijd max 5 weken. hoe maak je die suikerhars,.. heb het gisdteren geprobeerd maar lukte niet... alsjebleift geef me een goede receptt.....

Murdoc
30-07-2005, 01:42
je haren kunnen inwendig gaan groeien, dan krijg je van die lelijke bulten op je arm :(

khadija_oujda
30-07-2005, 02:05
je haren kunnen inwendig gaan groeien, dan krijg je van die lelijke bulten op je arm :( :eek:

chica_tangawia
30-07-2005, 11:37
ja hoe maak je die suikerhars?

tafoujtt
30-07-2005, 11:56
ja hoe maak je die suikerhars? heel simpel, je kookt suiker in tot het een dikke massa is en wel laten afkoelen. Anders verbrandt jezelf. Je smeert het gewoon net als die hars van Veet op je arm en bij deze heb je geen doeken of strips nodig, want de suiker wordt hard en dan kan je het zo eraf halen.

chica_tangawia
30-07-2005, 11:58
heel simpel, je kookt suiker in tot het een dikke massa is en wel laten afkoelen. Anders verbrandt jezelf. Je smeert het gewoon net als die hars van Veet op je arm en bij deze heb je geen doeken of strips nodig, want de suiker wordt hard en dan kan je het zo eraf halen. alleen suiker?geen water erbij ofzow? en trek ik me huid niet mee?

wipneusje
30-07-2005, 12:00
Salaam En het werkt ook nog. het doet wel pijn! Maar ach, je moet het wel voor over hebben. (je kan het boven een gaspitje doen) Maar Ze zijn zeker verminderd. Als er maar later geen bos ontstaat. Trouwens weten jullie toevallig of ze weer gaan groeien???! a,u.b ik moet het weten. Jullie zouden wel denken die is gek....haha ja ik weet hettttttt :maf2: :hihi: hahah :hihi: Jij bent echt gevaarlijk bezig geweest, je had je arm wel kunnen verbranden!!! Ik laat de haartjes op m'n armen altijd zitten, ik heb wel haar op me armen.. maar die zijn gewoon kleurloos , meer een soort dons en zie je bijna niet... terwijl veel vrouwen met donkerbruin/zwart haar ook donker haar hebben op hun armen en benen.. bij mij is dat niet het geval,op mijn armen en benen zijn die haartjes gewoon heel dun en doorzichtig.. je ziet ze niet eens

Tante_Didi
30-07-2005, 12:07

hhahahaa :lol: heeft iemand ervaring met haren op je arm blonderen?:o lijkt me beter als harsen ofzo anders krijg je van die stoppeltjes en dat is helemaal lelijk :o

Pagina's : [1] 2