Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : !!..*steun irak door te reageren*..!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

craig17
24-03-2003, 23:06

!!..*steun irak door te reageren*..!! (Bericht #) Er is nu oorlog in de wereld wat eigenlijk niemand wil, alleen dan die amerikaanse president. Busch... (allah ie jeh tie almout ameen).. Je kan Saddam of te wel het land te helpen door te reageren, hoe meer reacties des te meer geld we kunnen verzamelen... Voor elk reactie krijgt irak, het land dus een zegen van allah.. En er wordt een fix geld bedrag over gemaakt als er meer dan.. 300 reacties zijn.. Ik verwacht graag uw reacties.. allah ie hawan.. hom vie had al harb.. la illa ha illah mohammeden rasoolah.. God bless the moslims in this world.. beslama.. ciao.. P.s. En graag jullie meningen over de oorlog..

craig17
24-03-2003, 23:28
Nou.,,,, gaat er nog iemand reageren.. of zijn jullie allemaal voor bush..???? :(

Arbia
24-03-2003, 23:30
ben natuurlijk tegen een oorlog allah ikoun m3ahoum

missborgerokko
24-03-2003, 23:48
Een oorlog lost niets op.Ik vind het erg voor die onschuldige mensen die sterven!!!!!!!!!! Ik hoop dat bush nog een koekje van eigen deeg krijgt!!!!! En is het niet in dit leven dan zal het wel in EL AGIRRA zijn.... AAAAAAAAAAMMMMMIIIIIIIEEEEEEEEEEENNN

LELLA_NADIA
25-03-2003, 07:42

aaaaaaaaaaaaaah yema ik hoop dat die kanker bush dood gaat die klootzak en ik hoop dat sadam hoesein wint

lailatjuh
25-03-2003, 09:38
allah i3awn koeli moeslimien.....

nefissa
25-03-2003, 10:14
Ik ben zowel tegen Bush als tegen Saddam. Ze zijn allebei dictators en verdienen volgens mij allebei om te sterven. Ik vind het alleen heel erg voor de mensen in Irak. Terwijl de Amerikanen hun aanvallen met grote bommen en met tankwagens, staan zij daartegenover met NIETS!!!!!!!!! Ik bid elke dag voor onze moslimbroeders en zusters. Moge Allah hun bijstaan in deze moeilijke periode. Amien.

CheekyGirls
25-03-2003, 11:21
tuurlijk zijn we tegen oorlog... allah ikoun m3ahoum!!!

Missy_Hanaa
25-03-2003, 11:23
cker weten!!!!!!! allah ikoun m3ahoum!!!

guercif
25-03-2003, 13:26
hallo allemaal ik ben erg tegen de oorlog ik hoop dat dit genoeg is insha allah ye3awen allah el irak allah jemseg amerika insha allah

Tetwani
25-03-2003, 13:41
Incha'allah gaan de irakezen de amerikanen en vritten een lesje leren. Als een boer een apache uit de lucht kan knallen dan kan alles. Allah ye3awen Jamie3 almoeslimien

sarkace
25-03-2003, 13:49
Persoonlijk vind ik Bush echt een klootzak. Zogenaamd "Operation Iraqi freedom". Yeah my ass!!! Hij doet dit gewoon uit eigen belang. Kan er niet tegen dat zijn vader door Saddam is vernederd. Bovendien doet hij dit alleen om "olie". En ja hoor, wat doet de "arabische wereld", die lopen als een stelletjes billenlikkers achter hem aan, en durft zijn broeder niet te helpen, of er tenminste wat van te zeggen. Zo zie je maar weer, van je eigen soort moet je het maar hebben. En dan die VN, what the **** dient die voor?????????????? Stelletjes idioten. Ze doen of ze heel wat zijn en dat niemand zonder hun toestemming actie mag ondernemen. Vervolgens staan ze wreed voor *** als die Hond gewoon in zijn eentje een oorlog begint. Dan zeggen ze niets he? Zogenaamde "Democratie", up my ass with it (gedachtegoed van BUsh). Meer dan de helft van de wereld is er tegen, maar daar trekt hij zich er niets van aan. Wat dat betreft is hij geen haar beter dan Stalin. Hij is zelf een dictator. Dus BUSH: je voelt je wel stoer he, met je cowboylaarzen, maar wat d8 je van een een-tegen-een gevecht zonder wapens en dergelijke. Gewoon with your bare hands!!!! Jij en Saddam tegen over elkaar. Kijken of je jezelf dan ook nog zo stoer vind!! WEDDEN VAN NIET!

cheekygirl
25-03-2003, 13:50
Ik zal de eerste zijn die op bush de begrafenis zal dansen:D:D

Islamgirl_1
25-03-2003, 13:50
Asalmoe3 laykoem mijn broeders en zusters, Ben tegen de oorlog natuurlijk waarom omdat er moslims broeders en zusters sterven voor wat om niks alleen omdat busch zijn zin wil doordrijven mensen die voor de oorlog zijn denken zij nou echt dat hij om de bevolking geeft niet dus hij geeft alleen om zich zelf en hij wil alleen van zijn eigen behoefte voorzien. Inscha Allah zal ALLAH(SWT) busch en al de mensen die tegen de islam zijn en ons kapot willen maken van ons verwijderen zodat wij moslims onze geloof kunnen practizeren en een rustig kunnen leiden Inscha Allah. Inscha Allah zal ALLAH de Irakezen en Palestijen snel uit hun lijden verlossen. Inscha Allah zal ALLAH ons voor het kwade beschremen en ons op het rechte pad leiden. Ma3asalama jullie zuster

miss_temsamane
25-03-2003, 14:08

Wij zijn zekers tegen de oorlog!! Wie dat niet is heeft geen hart!! Kijk maar naar alle gewonden die er in Irak zijn gevallen. Is toch te gek voor woorden. N3ar Bush + Blair. Bush die denkt dat hij de macht over de werled heeft en Blair die alsmaar aan zijn ass plakt!! Ewa ik kan hier nog een uur over schrijven maar dat heeft zin . Het enige wat we nog kunnen hopen is dat Allah (swt) dit laat stoppen wanneer hij vindt dat het genoeg is geweest. En Bush+Blair voor eeuwig in de hel zal laten branden. Zo ik heb mijn zegje gedaan. ma3a salama

Pagina's : [1] 2 3 4 5