Bekijk originele versie : Ik 20 en hij 28 jaar. Is dat erg voor ons huwelijk?
Love_Love
29-07-2005, 20:12
Salaam dames!!'
Ik denk ik vraag het maar aan jullie, want hier zitten wel getrouwde dames die misschien getrouwd zijn met oudere mannen. Hoe is je ervaring er mee?? Verschillen jullie wel veel van elkaar. Of juist helemaal niet?
A,u,b geef me info. Want ik vind 8 jaar wel een grote verschil, maar voor de rest is hij een schat van een jongen!!
Overtuig mij dat het geen probleem is haha. :D Nee, hoor de negativiteit wil ik ook horen.
Groetjes, en veel zoentjes.
L_L
Aardbeitje
29-07-2005, 20:31
Tussen mijn man en ik zit 11 jaar verschil en ik ben dol gelukkig met hem... :o
oem_mujahid2
29-07-2005, 20:34
Leeftijd speelt geen enkele rol als je maar gelukkig bent met elkaar !!! 8 jr is heus niet zoveel hoor!! En het maakt echt niks uit :sjans:
maroc_mix_zina
29-07-2005, 20:35
Ja leeft tijd heeft er niks mee temaken als jullie allebei gelukkig zijn tussen mijn moeder en vader is er ook ongeveer 11 jaar
Aardbeitje
29-07-2005, 20:36
Het heeft ook z'n voordelen...Hij neemt het volwassenen werk over, en jij kan lekker jong blijven!!! Werkt bij mij heel goed!!
appelsap
29-07-2005, 20:37
Salaam dames!!'
Ik denk ik vraag het maar aan jullie, want hier zitten wel getrouwde dames die misschien getrouwd zijn met oudere mannen. Hoe is je ervaring er mee?? Verschillen jullie wel veel van elkaar. Of juist helemaal niet?
A,u,b geef me info. Want ik vind 8 jaar wel een grote verschil, maar voor de rest is hij een schat van een jongen!!
Overtuig mij dat het geen probleem is haha. :D Nee, hoor de negativiteit wil ik ook horen.
Groetjes, en veel zoentjes.
L_L
wat maak je je druk??luister niet naar wat andere mensen zeggen of denken..je bent zelf toch hoop ik wel sterk geneog omdat zelf te beslissen..en te weten of je er problemen mee heb
lieverd luister,
het is helemaal niet erg als jullie 8 jaar verschillen, ik vindt het juist een voordeel. Mijn man en ik schelen 10 jaar en heb geen slechte ervaring integendeel hij volwassen en ik kan veel van hem leren, jongens van mijn eigen leeftijd vind ik gouw kinderachtig en bij een ouder iemand heb ik gewoon het gevoel dat het een man is en geen puber.hahaha
je moet niet kijken naar leeftijd je moet kijken of het klikt en of hij je goed behandelt.
liefs Chams
ja, ik weet het appeltje, alleen ik wilde graag weten hoe die andere het hebben ervaren snappie.....
groetjes
appelsap
29-07-2005, 20:42
ja, ik weet het appeltje, alleen ik wilde graag weten hoe die andere het hebben ervaren snappie.....
groetjes
nee dat kan je niet vergelijken met elkaar..elke situatie is anders..je heb ook oudere mannen die nog speels zijn ..die juist goed passen bij een jonger meisje..je moet naar je eigen situatie kijken niet naar voorbeelden van andere
Independence
29-07-2005, 20:45
Het heeft ook z'n voordelen...Hij neemt het volwassenen werk over, en jij kan lekker jong blijven!!! Werkt bij mij heel goed!!
Vindt jouw man dat jij niet volwassen bent dan?
Aardbeitje
29-07-2005, 20:50
Vindt jouw man dat jij niet volwassen bent dan?
Natuurlijk wel...Ik bedoel ermee dat ik lekker mezelf kan blijven, en me niet als een oude vrouw hoef te gedragen ( als je begrijp wat ik bedoel)... :o
Independence
29-07-2005, 20:53
Natuurlijk wel...Ik bedoel ermee dat ik lekker mezelf kan blijven, en me niet als een oude vrouw hoef te gedragen ( als je begrijp wat ik bedoel)... :o
Ok:)
Salaam wa alaikom,
Ik zie er ook geen probleem in, ik ken veel stellen die een aantal jaren van elkaar schelen, maar of ze daardoor minder gelukkig zijn .... helemaal niet!
Ik ken ook stellen die 1 of 2 jaar van elkaar schelen en echt heel ongelukkig zijn. Het heeft echt helemaal niks met je leeftijd te maken.
Mijn man en ik schelen 1 jaar en we zijn dol gelukkig met elkaar, en ik hoor sommige wel eens tegen mij zeggen dat 1 jaar echt te kort is omdat de één volwassener moet zijn dan de ander... onzin natuurlijk!
Dus meid kijk niet naar leeftijd maar naar karakter, als dat klikt dan hoef je je om een leeftijd geen zorgen te maken.
Aardbeitje
29-07-2005, 20:54
Ok:)
Ben blij dat je mij begrijpt.. :o
chica_tangawia
29-07-2005, 22:22
mijn man en ik schelen 7 jaar. ik vind het niet veel hoor.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.