Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alle buitenlandse studenten worden van de Pakistaanse religieuze scholen gestuurd

eduardo
29-07-2005, 16:13

Bron: www.bbc.co.uk Madrassa foreigners 'must leave' Pakistani President Pervez Musharraf says all foreign students, some 1,400 pupils, must leave the country's religious schools. It is the latest in a series of measures Gen Musharraf has announced in a renewed clampdown on extremism. He said action would be taken against any of the schools, or madrassas, that did not register with the authorities. Madrassas have been in the spotlight after one of the London bombers was reported to have studied at one. Correspondents say most of the foreign students may have to leave the country as visas issued to madrassa students after the 11 September attacks on the United States are not valid if the students leave the school.

an3sdej
29-07-2005, 16:45
Tja als ze daar weggejaagd worden gaan ze ergens anders heen, maar ze opjagen van hot naar her, met bekendmaking van de identiteit is misschien wel goed.

Deniro
29-07-2005, 17:14
Bron: www.bbc.co.uk Hmmm, op zich een goede zaak. Ik was nooit echt een liefhebber van die Madrassas. Je hebt godsdienst onderwijs.....en je hebt Pakistaanse madrassas, uit het laastte komt naast een boel goeds, ook een boel " mafs." Ik heb een keer een docu gezien hoe het er aan toe ging. Dat waren robotjes. En robotjes zijn beinvloedbaar. Ik hoop dat naast deze maatregel de madrassas sowieso wat scheper in de gaten worden gehouden. Helaas weet ik niet of Pakistan daar de finaciele middelen voor hefet.