Bekijk originele versie : advies gevraagd, hoe zou jij reageren?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
salaam allemaal
hoe zou jij reageren als iemand die jou leuk vindt, alles voor je wil doen en wil geven!!!
ik word nu al 2 weken lang achtervolgd, gemaild door een nederlandse meisje die ik helemaal niet ken, maar zij mij wel.
er is maar 1 probleem, en dat si dat ik de laatste tidj alleen meer een marokkaanse meisje als vriendin wil en geen nederlandse! hoe zou jij reageren op een email als deze:
--------------------------------------------------------------------------
Lieve rachid....
Ik weet dta je het druk hebt met alles en dat je niet gelijk kan reageren als ik jou eenmailtje stuur, maar wil je wel zo snel mogelijk een mail sturen zodat ik weet dta ik niks verkeerds heb gezegd of gedaan? Ik wil alleen maar weten of alles wel goed tussenons kan komen.
Kijk rachid, ik wil je eigenlijk heel veel dingen tegen je zeggen en ik heb nu wel wat tijd dus doe ik het nu maar. Misschien klinkt dit heel snel en alles, maar ik ben van je gaan houden. Ik droom er zelfs van dat we gaan trouwen. Ik zi ehet al helemaal voor me...
Ik snap dat je moslim betn en dat je niet in ee kerke wilt trouwen, maar dat heb ik voor je over. Ik doe alles wat je maar wilt... Dus zeg me snel waar je werkt, of misschien waar je woont..... Dan kunnen we snel aan de gang gaan met onze toekomst
Rachid, ik hou van je....
-------------------------------------------------------------------------
WAT MOET IK DOEN EN HOE ZOU JIJ REAGEREN?
Hindaatje
24-03-2003, 21:20
Als ikjou was zou ik zeggen..dat ze snel een Sjonie of Kees moet gaan zoeken...want dit gaat nie werken :D
Somaya_Riffia
24-03-2003, 21:20
:idee: WEGRENNEN...:schrik2:
Serieuze Reactie nu :hihi: :
Ik zou echt niet weten wat je zou moeten doen..misschien s met haar gaan praten ofzo...Eerlijk gezegd zou ik wel bang worden van dat mailtje....Maare aan mij advies heb je niet zoveel...(denk ik)
Veel succes ermee en laat me weten wat je hebt gedaan!
:zwaai:
Somaya
beppie_truus
24-03-2003, 21:21
ren voor je leven because she is psycho
younesel18
24-03-2003, 21:22
Origineel gepost door AdamX
salaam allemaal
hoe zou jij reageren als iemand die jou leuk vindt, alles voor je wil doen en wil geven!!!
ik word nu al 2 weken lang achtervolgd, gemaild door een nederlandse meisje die ik helemaal niet ken, maar zij mij wel.
er is maar 1 probleem, en dat si dat ik de laatste tidj alleen meer een marokkaanse meisje als vriendin wil en geen nederlandse! hoe zou jij reageren op een email als deze:
--------------------------------------------------------------------------
Lieve rachid....
Ik weet dta je het druk hebt met alles en dat je niet gelijk kan reageren als ik jou eenmailtje stuur, maar wil je wel zo snel mogelijk een mail sturen zodat ik weet dta ik niks verkeerds heb gezegd of gedaan? Ik wil alleen maar weten of alles wel goed tussenons kan komen.
Kijk rachid, ik wil je eigenlijk heel veel dingen tegen je zeggen en ik heb nu wel wat tijd dus doe ik het nu maar. Misschien klinkt dit heel snel en alles, maar ik ben van je gaan houden. Ik droom er zelfs van dat we gaan trouwen. Ik zi ehet al helemaal voor me...
Ik snap dat je moslim betn en dat je niet in ee kerke wilt trouwen, maar dat heb ik voor je over. Ik doe alles wat je maar wilt... Dus zeg me snel waar je werkt, of misschien waar je woont..... Dan kunnen we snel aan de gang gaan met onze toekomst
Rachid, ik hou van je....
-------------------------------------------------------------------------
WAT MOET IK DOEN EN HOE ZOU JIJ REAGEREN?
Gewoon zeggen wat je voelt en dan komt alles goed.........Ja gewoon hoe ik het zeg, Als je wat voor haar voelt dan zeg je dat en al je niets voor haar voelt, dumpen die handel!
Somaya_Riffia
24-03-2003, 21:23
Origineel gepost door beppie_truus
Jah man :D :hihi:
Origineel gepost door Hindaatje
Als ikjou was zou ik zeggen..dat ze snel een Sjonie of Kees moet gaan zoeken...want dit gaat nie werken :D
hahaha nee ook al heb je gelijk, maar dat kotm hard aan :D
True_angel
24-03-2003, 21:24
die blijft plakken........
Hindaatje
24-03-2003, 21:25
Hmmm..jah das waar..uhm dan zeg je gewoon..JE BENT PARA....SIEKK IN JE HOOFD!! :D
hahaha walah ila, in het begin dacht ik dat ik in de malign werd genomen, maar ikheb nu zelfs haar foto gehad enz.. en het ergste, ik mag niet met andere meisjes praten, ik moet ze weg sturen zegt ze, omdat ik alles van haar kan krijgen wat ik wil :D
beppie_truus
24-03-2003, 21:26
Origineel gepost door Somaya_Riffia
Jah man :D :hihi:
dat ie er nog serieus over moet nadenken :D :D
Stuur haar een duidelijke mail terug dat er absoluut geen :love2: in zit, tja de waarheid is hard....... persoonlijk zou ik haar doorverwijzen naar een psychiatrische inrichting :D
wafa_armani
24-03-2003, 21:28
soms moet je gewoon HARD zijn...;)
:D
beppie_truus
24-03-2003, 21:31
Origineel gepost door Hafsat
Stuur haar een duidelijke mail terug dat er absoluut geen :love2: in zit, tja de waarheid is hard....... persoonlijk zou ik haar doorverwijzen naar een psychiatrische inrichting :D
ik zou de psychiatrische inrichting zelf persoonlijk bellen :D :D
Somaya_Riffia
24-03-2003, 21:32
dat ie er nog serieus over moet nadenken :D :D
:hihi:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.