Bekijk originele versie : Computer
Salaam Allemaal...
Zonder dit uiterst vernuftig brok technologie...zouden we nooit gekomen zijn...waar we nu zijn...en yasmina...zou alleen een meisjesnaam gebleven zijn...
Hoe dan ook...we zijn allemaal blij mee...en kunnen deze niet meer missen...het is een stuk...of beter gezegd het verlengde van onszelf...die ons zoveel dichterbij brengt...
Het is de computer...jou computer...
Ik ben nieuwsgerig naar de configuratie (samenstelling) van jullie computer...
Hier is in ieder geval mijn configuratie
Zelfgebouwde computer met de volgende onderdelen
Processor: AMD 1333 Mhz
Geheugen: 512 DDR RAM
Hard Disc: 40 Gb+20 GB
DVD-ROM: 12x
Videokaart: 16 MB
Operation System: Windows XP Home Edition
Ik ben er redelijk tevreden mee (is trouwens mijn 3de die ik zelf in mekaar gestoken heb)...
En over Windows XP ben ik zeer tevreden...geen problemen meer...
En hoe is dat bij jullie...
groeten,
Justice.
angeleyes
26-04-2002, 22:56
He mohammed,
Jij wilt dus weten wat voor computer ik heb?
ehhhhhhhhmmmmmmmm nou gewoon 1 met een toetsenbord en een beeldscherm en ehhh ook nog een printer hahahahahahaha.
walah dit is geen geintje.
Ik weet de aan en uit knop te vinden en voor de rest kan ik denk ik beter een jaarkaart gaan nemen op de helpdesk van mijn provider. Want ik bel ze gemiddeld 2 keer in de week omdat mijn pc raar doet.
hahahahahahahah vind je het gek, ik druk maar wat. Maar goed, ik weet al wat je denkt, en inderdaad het antwoord is JA ik ben BLOND hahahahahahahahaha
Origineel gepost door angeleyes
He mohammed,
Jij wilt dus weten wat voor computer ik heb?
ehhhhhhhhmmmmmmmm nou gewoon 1 met een toetsenbord en een beeldscherm en ehhh ook nog een printer hahahahahahaha.
walah dit is geen geintje.
Ik weet de aan en uit knop te vinden en voor de rest kan ik denk ik beter een jaarkaart gaan nemen op de helpdesk van mijn provider. Want ik bel ze gemiddeld 2 keer in de week omdat mijn pc raar doet.
hahahahahahahah vind je het gek, ik druk maar wat. Maar goed, ik weet al wat je denkt, en inderdaad het antwoord is JA ik ben BLOND hahahahahahahahaha
angeleyes...komaan...ik ben ook geen diskundige hoor...ik ben wel een beetje handig...voor de rest moet ik ook maar proberen en proberen...en als het niet lukt...tja...dan vraag ik ook raad aan anderen...
En je mag blond zijn...mooi...wil niet zeggen dat je automatisch dom bent...nooit...
ik heb nu een 19" vlak scherm...en geloof mij het is veel beter voor het zicht en de ogen...trouwens kosten tegenwoordig evenveel als een 14" van vroeger...
Ik heb een packard bell.Een ben er helemaal niet tevreden.Ik heb altijd wel iets ofwel werkt toetsenbord of muis niet.Meestal kon ik niet chatten omdat ik geen java schript had.
Dinsdag was die computer helemaal stuk.Ik heb die binnengebracht en ze hadden die hersteld.Bleek dat de koeling van de computer niet werkte.Die gaf geen koude lucht door.Geluk dat ik garantie had.Heb deze computer nog maar 4 maanden.
Ik was blij computer was vandaag hersteld.Ik wou internetten en het lukte helemaal niet.Bleek dat er geen verbinding was.
Ik dacht eerst dat de netwerkkabel kapot was.Had een nieuwe gekocht maar bleek dat het daar aan niet lag.
Ik had een nieuwe netwerkkaart gekocht en geinstaleerd.Bleek dat het daaraan lag.Die netwerkkaart was kapot.Ik kreeg zehma een computer die gemaakt was vandaag.Ja right met een kapotte netwerkkaart.
Maar ik ben nu eerlijk heel tevreden ik kan nu chatten heb java.En toetsenbord en muis werken nu perfect dankzij die nieuwe netwerkkaart.
MENSEN één ADVIES KOOP GEEN COMPUTER BIJ MICROMAN !!! ALLEEN MAAR MISERIE EN PROBLEMEN.
Een goede aanrader is van roey automation een echte goede pc winkel.Je hebt nooit problemen met hun computers en ze werken perfect.
SweetRose
26-04-2002, 23:39
ik heb mij computer vorig jaar cadeau gekregen van papa omdat ik zo braaf was heel het jaar door (echt waar!) en mijn oudere getrouwde broer heeft 'm helemaal in mekaar gestoken en al die mappen en hoe noemt dat nu weer...euhm...euhm...denk denk...ik weet het niet meer, maar kom dat doet er ook niet toe
het gaat er gewoon om dat mijn broer eigenlijk ervoor heeft gezorgd dat ik er op kon spelletjes spelen, teksten typen, internetten, ...
Dank u mijn lieve broer!!
Maar mohamed Justice, ik heb ergens gehoord dat m'n 27 000 liter water nodig heeft om 1 pc te kunne maken. Is dat waar?
xxx
Lots of love and hugs
Stille...roey automation bij Turnhout (België)...je hebt gelijk...een pracht van een winkel...en ook wat de service betreft :duim:
Microman...en soortgelijke winkels...daar koop ik nooit een pc van...
beter zelf eentje bouwen...geloof me...het is simpeler dan je denkt...
maar van programmas heb ik eerlijk gezegd geen kaas van gegeten...
groeten,
Justice.
Zin...27 000 liter water voor één pc...ik kan even niet volgen...wil je meer uitleggen please...
Leila...je hebt een zieke pc...miskiena...ewa dokter...zou het geen ontsteking...euh...ik bedoel infectie kunnen zijn...jij zou het beter kunnen/moeten weten dan ik...
Ok...leila...wil je een nieuw pc...of de slechte (zieke) onderdelen vervangen door nieuwe...in het laatste geval moeten de nieuwe stukken wel met het (oude) moederbord kunnen werken...
Meestal is de beste oplossing...een volledig nieuw en juist geconfigureerde pc aanschaffen...dus leila...hoe noem je geld in rifia...ah ja...tinhachin...is het juist...laat ze maar rollen...
Hoeveel kost een nieuw pc...hangt eigenlijk van je budget en voor wat wil je je computer gebruiken...
Spellen...tekst en internet...video-montage...muziek en film...
http://ccdstubeheaven.com/tubepics/ccd-computers20.jpg
Wil je zo'n computer leila...
http://ccdstubeheaven.com/tubepics/ccd-computers14.jpg
Of wil je een Tower-model
je zegt het maar...
Origineel gepost door Mohammed Justice
http://ccdstubeheaven.com/tubepics/ccd-computers14.jpg
Of wil je een Tower-model
je zegt het maar...
Wow.....ik ga spontaan sparen voor zo'n Tower-model..........super!!
Sahira...mooi...heb je zoveel rekenkracht nodig ?...oh ja...deze zal goed zijn nut bewijzen binnen een grote organisatie...wat denk je sahira...capaciteiten die heb je...
EsteeLauder01
27-04-2002, 00:46
Hier is 'm, mijn droomcomputer...inderdaad droom!
http://cache.computers4sure.com/comassets/productlarge/1489749Lg.jpg
Salaam Mohammed Justice.....
Eerlijk gezegd weet ik vrij weinig van computers...deze die ik nu heb is een oud bakkie (net zoals het baasje zelf :D)....maar ik ben al heel gelukkig als ie het doet....
De Tower vind ik echt een mooie....ik hou van design en deze is mooi slank, niet zo'n bakbeest ......past beter bij me....in iedergeval zou het heel goed van pas komen wat mijn werkzaamheden betreft...nu nog een gedegen computer cursus volgen en we kunnen aan de slag.......(met sparen.........:D)
tisbah algair voor straks MJ......beslama...Sahira
Origineel gepost door Estée Lauder
Hier is 'm, mijn droomcomputer...inderdaad droom!
http://cache.computers4sure.com/comassets/productlarge/1489749Lg.jpg
Salaam Estee.....wow....nu kan ik niet kiezen...is het een laptop??
EsteeLauder01
27-04-2002, 00:53
Inderdaad Sahira...een laptop...laatste snufje...heb ik van het internet dus ik bezit 'm enkel in mijn dromen...en daar zal het ook bij blijven.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.