Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : helupppp

tashel7it85
28-07-2005, 00:27

hey iedereen ik heb de volgende dingen nodig op 10 september insha allah namelijk henna kleding (henna vrouw) trouwkaarten trouwvervoer(limo) maar wel aub in adam noord nou ik hoor het nog wel ok bslamma ps: graag prijzen en namen erbij vermelden

Anissa29
28-07-2005, 10:05
hey iedereen ik heb de volgende dingen nodig op 10 september insha allah namelijk henna kleding (henna vrouw) trouwkaarten trouwvervoer(limo) maar wel aub in adam noord nou ik hoor het nog wel ok bslamma ps: graag prijzen en namen erbij vermelden wel in amsterdam noord yallatif...je wilt ni echt ver gaan he;)

SweetRose
28-07-2005, 10:08
Ik ging ook op 10 sept trouwen..maar heb het verplaatst naar vrijdag 30 sept.. Khad ook nog nix..maar nu gelukkig begint er verandering in te komen.. veeeeeeeeeeel succes!! :D

ghizlen
28-07-2005, 10:56
Ik ging ook op 10 sept trouwen..maar heb het verplaatst naar vrijdag 30 sept.. Khad ook nog nix..maar nu gelukkig begint er verandering in te komen.. veeeeeeeeeeel succes!! :D sorry dat ik tussendoor iets schrijf wat hier helemaal niet van toepassing is... maar zou je mijn pm willen lezen sweetrose?!?! chokran.. en jij meisie.. heel veel succes.. moge allah jou behoeden en 10 september tot een begin van een prachtig leven tegemoet laten komen... inchalah... :zwaai:

lina123
28-07-2005, 12:27

hey iedereen ik heb de volgende dingen nodig op 10 september insha allah namelijk henna kleding (henna vrouw) trouwkaarten trouwvervoer(limo) maar wel aub in adam noord nou ik hoor het nog wel ok bslamma ps: graag prijzen en namen erbij vermelden Ik heb je een pm gestuurd ;)