Bekijk volle/desktop versie : Wie MOET ER BETALEN???????



26-04-2002, 22:32
EVEN EEN VRAAG AAN DE MEIDEN ONDER ONS.

ALS JE MET EEN JONGEN (JE VRIEND OF WIE DAN OOK) ERGENS WAT GAAT DRINKEN / ETEN / BIOSCOOP, WIE BETAALD ER DAN? JIJ OF HIJ,
OF DELEN JULLIE DE REKENING?

ER ZIJN NAMELIJK VEEL MEISJES DIE ER VAN UIT GAAN DAT DE JONGEN AUTOMATISCH MOET DOKKEN.


GROETJES SABRINA


26-04-2002, 22:35


Ik zal eerlijk zijn,
we wisselen af, eens betaal ik, eens die ander. Dat vindt ik niet anders dan normaal. Als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is dat profiteren...trouwens, de dames willen toch emancipatie...betalen hoort daar ook bij.

26-04-2002, 22:36
Ik ben de grootste jood als ik ooit voor een meisje heb betaaldi klaat hun gewoon betalen man gek. IK zeg lalah swt heeft mannen en vrouwen gelijk geschapen vrouwen mogen ook betalen

26-04-2002, 22:38
mmmm, ideaal zou zijn moest hij alles betalen. Maar ik denk dat die mannen nu wel beter weten he. Vroeger zou dat het geval nog geweest zijn. Nu is het gewoon om de beurt. Dus jah,... emancipatie heeft ook zn minder mooie kantjes he

26-04-2002, 22:39



Citaat:
Origineel gepost door xenofoob
emancipatie heeft ook zn minder mooie kantjes he
ZEG DAT WEL JAH!

26-04-2002, 22:48
nee sabrinat jij betaald begrepen xxxxx hahaha

26-04-2002, 22:57
appie.....waarom heb jij het zoo op die meid gemunt.....laat 'r toch....

27-04-2002, 00:05
Wie betaalt er??? Nou dat is heel simpel, dat is iets wat automatisch gaat. Zonder overleg of wat dan ook. Als je verwacht dat de andere partij voor alles moet dokken, dan zit je echt verkeerd. Het is toch een kwestie van geven en nemen en niet alleen maar nemen!!

24-07-2005, 20:37
[QUOTE=Abdenour]Ik ben de grootste jood als ik ooit voor een meisje heb betaaldi klaat hun gewoon betalen man gek. IK zeg lalah swt heeft mannen en vrouwen gelijk geschapen vrouwen mogen ook betalen[/QUOT

Je zegt vrouwen mogen OOK betalen (betekende dat mannen ook moeten betalen) en je zegt ik laat hun gwn zelf betalen anders ben ik een jood. Man wat ben jij zielig. Heb een mening en behoudt die dan ok

24-07-2005, 20:47
Een man die betaalt

24-07-2005, 20:48
Als hij mij meevraagt of we kennen elkaar net vindt ik dat hij moet betalen. Als we al langer met elkaar hebben vindt ik het niet erg om ook te betalen. Maar dat hoeft meestal niet .

24-07-2005, 20:50

Citaat door SaraZena:
EVEN EEN VRAAG AAN DE MEIDEN ONDER ONS.

ALS JE MET EEN JONGEN (JE VRIEND OF WIE DAN OOK) ERGENS WAT GAAT DRINKEN / ETEN / BIOSCOOP, WIE BETAALD ER DAN? JIJ OF HIJ,
OF DELEN JULLIE DE REKENING?

ER ZIJN NAMELIJK VEEL MEISJES DIE ER VAN UIT GAAN DAT DE JONGEN AUTOMATISCH MOET DOKKEN.


GROETJES SABRINA

Hij betaald altijd ALLES. Ik mag nooit wat betalen van hem. Ik wilde dat 1 x doen nou gelijk "zit" . Hij wil altijd betalen omdat jah hij dat wil. Zelfs mijn treinkaartjes als het kon betaalde hij dat maar ik neem altijd een retourtje

Terwijl ik zelf werk en mijn eigen geld heb nog mag ik niet betalen.

24-07-2005, 20:53



Citaat door SaraZena:
EVEN EEN VRAAG AAN DE MEIDEN ONDER ONS.

ALS JE MET EEN JONGEN (JE VRIEND OF WIE DAN OOK) ERGENS WAT GAAT DRINKEN / ETEN / BIOSCOOP, WIE BETAALD ER DAN? JIJ OF HIJ,
OF DELEN JULLIE DE REKENING?

ER ZIJN NAMELIJK VEEL MEISJES DIE ER VAN UIT GAAN DAT DE JONGEN AUTOMATISCH MOET DOKKEN.


GROETJES SABRINA

hij betaalt

24-07-2005, 21:24


het issue wie er betaalt is eigelijk al zo vaak geweest...

Ik zie het stukje dat de man altijd moet betalen als een soort van jezelf afhankelijk van hem stellen...

Het is een lichte vorm van het feit dat hij toch een soort van machtspositie zou willen krijgen..
Ik bedoel je bent toch gelijkwaardig beide?
Ik bedoel als je beide studeert enz.. Dan vind ik het niet meer dan gewoon om het gewoon af te wisselen...

Als hij full time zou werken en ik studeer dan zou ik het ook niet erg vinden, simpel omdat hij op dat moment gewoon meer heeft.. Maar verder zou ik het niet willen..

Ik heb het altijd ook meegemaakt bij mijn ex dat hij het niet wilde toe laten, zo erg zelfs dat er hevige discussies zijn ontstaan..

Ik ben een dame die het gewoon niet kan vatten..
De eerste date zou ik het nog wel toe laten..Dan is het leuk en aardig allemaal..Maar als je een lange relatie met elkaar hebt en het is allemaal normaal dan begrijp ik niet waarom HIj alles zou moeten betalen...

Wie of wat is hij... het is niet mijn vader die mij moet voorzien ... Het is mijn lover..Niet meer..Niet minder