Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : !!..*steun irak door te reageren*..!!

Pagina's : [1] 2

craig17
24-03-2003, 18:38

Er is nu oorlog in de wereld wat eigenlijk niemand wil, alleen dan die amerikaanse president. Busch... (allah ie jeh tie almout ameen).. Je kan Saddam of te wel het land te helpen door te reageren, hoe meer reacties des te meer geld we kunnen verzamelen... Voor elk reactie krijgt irak, het land dus een zegen van allah.. En er wordt een fix geld bedrag over gemaakt als er meer dan.. 300 reacties zijn.. Ik verwacht graag uw reacties.. allah ie hawan.. hom vie had al harb.. la illa ha illah mohammeden rasoolah.. God bless the moslims in this world.. beslama.. ciao..

craig17
24-03-2003, 18:39
En graag wil ik jullie meningen over de oorlog die tegen irak wordt gehouden... leeg je hart opdeze topic.. beslama.. ciao.. ;):)

arnhemgirl
24-03-2003, 18:43
ik haat bUSHHHHHH

craig17
24-03-2003, 18:49
mee eens,,, ik namelijk ook.. allah ie gafrlana wa jar hamna al muslim lie harahoum vie irak ou vie palestina.. beslama... ciao..

ClaudioLopez
24-03-2003, 18:50

islam will overcome! no matter what happens

Miss_Crazy
24-03-2003, 18:51
Origineel gepost door ClaudioLopez islam will overcome! no matter what happens ja i agree :goedzo:

craig17
24-03-2003, 18:57
Origineel gepost door taartje Palestijnen interesseren mij nog steeds NIETS. Misschien komt dat omdat de RIF mijn GEBOORTEGROND mijn aandacht geld en energie vraagt. In de RIF woont mijn familie in Armoede. Niet in Palestina. Wat kan mij schelen of pAlestina bevrijd is of niet. Ik woon daar niet. Het is mijn land niet. i love bush. sharon is een knuffel. jij bent echt zielig als jou familie in armoede woont, hoeft de rest van de wereld ook niet in armoede wonen.. een beetje respect voor de wereld en islam kan geen kwaad hoor.. lihood jah kalb jah jahood anta masi amazigh anta jahood.. allah jah tiek anar... ja mascheot..

Miss_Crazy
24-03-2003, 18:59
Origineel gepost door taartje Palestijnen interesseren mij nog steeds NIETS. Misschien komt dat omdat de RIF mijn GEBOORTEGROND mijn aandacht geld en energie vraagt. In de RIF woont mijn familie in Armoede. Niet in Palestina. Wat kan mij schelen of pAlestina bevrijd is of niet. Ik woon daar niet. Het is mijn land niet. i love bush. sharon is een knuffel. tazzzzzzzzzzzzzzzzz ennuh dus die daar vermoord worden die zullen je dankbaar zij stuen moslims en nie alleen jou famillie (als je msolim bent) dus zo denk je!!!!!!!!!!!!

Guy
24-03-2003, 22:06
Wie is die rotte taart, zeker een of andere jood die berbers wil opstoken tegen arabieren om zo Palestina te vergeten. Maar dat lukt je niet, palestina moet niet worden vergeten, maar worden bevrijd van die klote-zionisten. Enne, amerika, oprotte van Irak en gehele midden oosten. :kwaad: :zwaai:

craig17
24-03-2003, 22:30
tabarkalah ahlikoum,' maar dit is nog lang geen 300 reacties.. verwacht wel meer.. beslama..

Kingofmaroc
24-03-2003, 22:40
:zweep: =Bush, :stomp: = Blair, :auw: = Sharon :vingers: Alle mensen die de oorlog steunen :zwaai: thalla

Bahjaouia
24-03-2003, 22:43
Inshaa'Allah zullen onze broeders en zusters in Iraq deze strijd winnen. Allah ie 3atihoem sber. Allah ie koen m3ehoem Inshaa'Allah! Maar ook onze broeders en zusters in Palestina. Die al tientallen jaren onder het zionistische regime moeten leven. En gebukt moeten gaan onder de gruwelijkheden die ze dag in dag uit doormaken. Wij zullen jullie onvoorwaardelijk steunen. Eens zullen ook jullie overwinnen! InshaaAllah

craig17
24-03-2003, 22:58
okee mensen ga zo door...!!! laat die bush weten dat hij moet stoppen met bombardementen op irak en dat de grootste dictator hij en zijn groote kamaraad sharon zijn... allah jeh tie hom al mout.. ameen.. ja rab al halamin.... beslama.. allah oe akbar..

craig17
09-04-2003, 00:42
Origineel gepost door MissLebanon beter een vos van je eigen soort dan eentje van een andere geloof en andere land toch, we zeggen "ik en mn broer tegen mn neef, en ik en mn neef tegen een vreemde", ik hoop dat jullie snappen wat ik ermee bedoel ja ik weet wat je bedoelt maar ben het niet met jou eens vecht voor je volk je kan wel onderscheidt maken van geloof, afkomst maar ik weet niet hoor maar er bestaat alleen maar een geloof en die is gewoon een paar dingen in veranderd. en een hele geloof is een volk en geen onderscheids maken okeej heb respect voor iedereen zodat ze jou ook respecteren okeej cioazz beslama

mokromike
09-04-2003, 01:38

http://www.ael.nl/aelflyer.jpg

Pagina's : [1] 2