Bekijk originele versie : man slaat vrouw dood, omdat zij uit het raam keek...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Aisha1001
27-07-2005, 10:54
http://www.nu.nl/news/565142/20/Vrouw_doodgeslagen_omdat_zij_naar_buiten_keek.html
Niet grappig....
xxNassiraxx
27-07-2005, 10:57
http://www.nu.nl/news/565142/20/Vrouw_doodgeslagen_omdat_zij_naar_buiten_keek.html
Niet grappig....
:jammer: Echt érg!
Laa H’awla Wa Laa Qqowwata Iella Biellaah
Wow, die is echt ziek in zijn hoofd. Het is zowiezo niet op iemand plaats om anderen te commanderen op hun gedrag, maar dat terzijde.
Die vrouw keek uit het raam toen hij thuis kwam, ze was vast blij om hem terug te zien komen....lekker dankbaar was hij daarvoor.
Voor zover ik weet is het iig hier in Nederland doorgaans het gebruik als volwassenen uberhaupt niet te slaan, de enige uitzondering hierop is schorem dat opgroeit in slechte wijken en psychopaten. Het moet al echt ver gaan wil een echtpaar op de vuist gaan...zoals bij overspel ontdekt ofzo en zelfs dan is het doorgaans niet de regel. Zoiets wordt normaliter uitgescholden, wat minder prettig is voor de buren, maar uiteindelijk wel beschaafder en minder fysiek gewelddadiger. En kom nou niet met voorbeelden aanzetten dat het anders is, uitzondering bestaan zoals gezegt. Maar de regel is het zeker niet.
Smooth_Sofyan
27-07-2005, 11:13
hahahhahahahahhaha
wayooooow
die is erg.
Smooth_Sofyan
27-07-2005, 11:14
Lees ik het nou goed?? :confused: beweer jij nu dat Nederlanders hun vrouwen niet slaan?? Tenzij als zij opgegroeid zijn in slechte wijken??
Van welke planeet kom jij?? Mishandeling komt in alle lagen van de bevolking voor.. alleen zie je het bij de "rijkere" niet omdat ie zich in hun villa kunnen verschuilen.. :moe:
nederlanders slaan elkaar ook wel, het begint steeds mode te worden.
ze geven het alleen noooit aan.
de krant zit er vol mee als je de metro en de spits moet geloven.
Lees ik het nou goed?? :confused: beweer jij nu dat Nederlanders hun vrouwen niet slaan?? Tenzij als zij opgegroeid zijn in slechte wijken??
Van welke planeet kom jij?? Mishandeling komt in alle lagen van de bevolking voor.. alleen zie je het bij de "rijkere" niet omdat ie zich in hun villa kunnen verschuilen.. :moe:
Nee, dat lees je fout.
Ik zeg dat Nederlandse echtparen elkaar minder snel slaan. Ik zeg niets over Nederlanders onderling en niets over helemaal niet.
ZinA_DaoudiA
27-07-2005, 11:21
Ik vind het maar triest dat zo'n man zijn agressie niet in bedwang kan houden.
Als ik die andere vrouw was geweest, had ik het wel geweten!
ouafaetoen
27-07-2005, 11:33
ten eerste mishandeling komt in elke laag van de bevolking voor, en ten tweede je zegt wel slaan minder, maar die kunnen er ook wel wat van, hun kinderen en vrouw vermoorden omdat ze een affaire hadden (of ken jij die niet) dat is heel vaak op het nieuws geweest de laatste tijd, ik kom nou niet op voor die man, want hij had haar niet mogen slaan en al helemaal niet doodslaan, en kom op over zulke gebeurtenissen kun je beter geen grap maken, jullie hebben makkelijker praten,
theedoek
27-07-2005, 12:43
in ALLE culturen,niet alleen bij de islaam
je moet ze ook niet met je handen slaan . ze zijn veel te licht die vrouwtjes .
:confused: :confused:
ParadiSe
27-07-2005, 13:51
Zo onnodig.. :(
Niet grappig....
:jammer:
NisreN.
Ja, mooie wendingen zijn dat altijd... Iemand in Verweggistan mept z'n vrouw dood, en uiteindelijk komt het er op neer dat de Nederlanders net zo erg, of eigenlijk nog erger zijn...
Zo voorspelbaar.
Prutsert
27-07-2005, 14:08
Triest dat dit heeft mogen gebeuren!
in de Blijf-van-mijn-lijf huizen verblijven meer allochtone vrouwen maar dit komt omdat allochtone vrouwen vaak niet kunnen schuilen bij familie.. vrienden hebben zij vaak niet waardoor zij vaker in dit soort tehuizen komen.. dit heeft dus te maken met cultuur..
Nog triester (?)
Sterk punt dat je naar voren bracht, geeft voor mij (ook) weer een andere kijk op.
Spijtig om te constateren dat er voor veel vrouwen geen mogelijkheid bestaat om 'beroep' te doen op familie/ vrienden.
De positie van, sommige, moslima's is dus niet zo best.
Alleta Jacobs draait zich om in haar graf.
nederlanders slaan elkaar ook wel, het begint steeds mode te worden.
ze geven het alleen noooit aan.
de krant zit er vol mee als je de metro en de spits moet geloven.
Ja, zal het best dat Nederlanders ook slaan.
Maar hier heeft de Islam wel mee te maken, de vrouw moet luisteren naar de man, volgens veel moslim mannen , dan krijg je zulke toestanden.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.