Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe moet je het duidelijk maken?

NaDoR.ZiNa
24-03-2003, 16:04

Ik zit met een probleempje nou ja eigenlijk een probleem van een vriendin van me. Ze is een tijdje lang heel goed bevriend met een jongen dus alleen vrienden maar wel hele goede vrienden maar het probleem nu is ze heeft andere gevoelens voor hem gekregen ze is egt omin in love en ze wil dat hij het weet maar weet niet hoe ze het moet doen/zeggen. Ik heb tegen haar gezegt dat ze het niet in eenkeer moet vertellen maar beter wat hints geven dat ie vanzelf iets doorkrijgt. Maar ja ik zij dat wel heel leuk tegen haar maar zou niet weten wat voor hints ze hem moet geven :confused: Kunnen jullie ons even helpen want ze zit er egt mee!!! Alleen serieuse reacties aub thallazzzzzzzzzzzzz :zwaai:

Fauzia
24-03-2003, 16:06
Salaam, Ze moet het hem gewoon eerlijk vertellen, als zij serieus iets met hem wilt. Als je hintjes gaat geven dan kan hij dat verkeerd opvatten en kan dat ook ten koste gaan van de vriendschap. Hoe dan ook, veel succes. Groetjes, Fauzia

NaDoR.ZiNa
24-03-2003, 16:08
Origineel gepost door Fauzia Salaam, Ze moet het hem gewoon eerlijk vertellen, als zij serieus iets met hem wilt. Als je hintjes gaat geven dan kan hij dat verkeerd opvatten en kan dat ook ten koste gaan van de vriendschap. Hoe dan ook, veel succes. Groetjes, Fauzia Ja aan de ene kant heb je wel gelijk maar hij ziet zoiets waarschijnlijk helemaal niet aankomen dus als je het ineenkeer boemmm op tafel gooit dan weet je maar nooit hoe hij daar op reageerd!! maar tog bedankt voor je tip ;)

female17
24-03-2003, 20:05
ik begrijp het probleem hij en zij gingen als vrienden met elkaar om en dat zou de laatste zijn wat hij dan aan zou denken is dat zij een beetje vlinders van hem krijgt omdat hij haar altijd als een vriendin heeft beschouwt een keer heel mooie uit zien snel even naar de kapper en dan hem zoeken en tegen hem aan knallen nee sorry dat was niks gewoon vertellen dat is de ennige wat verstandig is gewoon even serieus met hem praten en hopen dan dat hij gaat zeggen ow schat gelukkig dat je dat tegen me verteld ik wou het je ook vertellen alleen ik durfde niet maarja in ieder geval ga mee naar een romantische plek en vertel het hem eerlijk heid duurt het langst xxxxxies ouasima

Sahra22
24-03-2003, 20:44

Pak 'm gewoon op z' n bek! :D Nee hoor grapje, ze moet het hem gewoon eerlijk vertellen met het risico natuurlijk dat de gevoelens niet wederzijds zijn en dat de vriendschap dan schade oploopt. Succes! :zwaai: Sahra

CLeOpaTrA01
24-03-2003, 21:12
Naar mijn mening kan ze 't hem ook maar bter vertellen... Dat is wel zo eerlijk tegenover hem... En als ze echt zo bevriend zijn als je beweerd..denk ik ook niet dattie vriendschap ook maar enige schade hoeft op te lopen...Of de gevoelens nou wederzijds zijn ofnie..;)..

moiself
24-03-2003, 22:04
via mail als ie da heeft dat lijkt me makkelijker dan gewoon face 2 face en dan alles precies vertellen maar het neit te bond maken dat ie niet meer terug reageerd hahah suuc 6 ;)

praatjes
24-03-2003, 22:26
gebruik praatjes

sherine
24-03-2003, 23:40
koop een schaap voor hem

sherine
25-03-2003, 21:13
whuahauhaua :lol: ah zin inoeeeeee waar ben jij :p