Bekijk originele versie : ...Possitie van de Marokkaanse vrouw....
Dames,
Ik herhaal dames....ja deze topic is bedoeld voor de dames onder ons.
Wij zijn op het forum gedeelte: POSSITIE VAN DE MAROKKAANSE VROUW
Maar ik kom doorgaands alleen maar afval verhalen, zwangerschap zaken en koran plichten van de vrouw tegen met uitgebreide hadith recitaties ???
Daarom een vraagske aan jullie allemaal en vooral aan de geïnteresseerde die willen reageren:
Wat vinden jullie van de possitie van de Marokkaanse vrouw in de hedendaagse westerse ( Nederlandse cultuur) ?
Wat vinden jullie van JOU possitie binnen de Arabische ( Marokkaanse) hedendaagse cultuur ?
Ik hoor graag van je,
Canelle
tangia21
26-07-2005, 20:42
Dames,
Ik herhaal dames....ja deze topic is bedoeld voor de dames onder ons.
Wij zijn op het forum gedeelte: POSSITIE VAN DE MAROKKAANSE VROUW
Maar ik kom doorgaands alleen maar afval verhalen, zwangerschap zaken en koran plichten van de vrouw tegen met uitgebreide hadith recitaties ???
Daarom een vraagske aan jullie allemaal en vooral aan de geïnteresseerde die willen reageren:
Wat vinden jullie van de possitie van de Marokkaanse vrouw in de hedendaagse westerse ( Nederlandse cultuur) ?
Wat vinden jullie van JOU possitie binnen de Arabische ( Marokkaanse) hedendaagse cultuur ?
Ik hoor graag van je,
Canelle
wat voor jou afval is, kan voor de ander interresant zijn.En als wij het over zwangerschap hebben en islam, en jij je blijkbaar aan irriteerd, ga dan naar onzinhoekje naar jou soorten :ego: :moe:
dus sluit maar deze afval topic van je
wat voor jou afval is, kan voor de ander interresant zijn.En als wij het over zwangerschap hebben en islam, en jij je blijkbaar aan irriteerd, ga dan naar onzinhoekje naar jou soorten :ego: :moe:
dus sluit maar deze afval topic van je
Je moet een ander geen woorden in de mond leggen die niet gezegd zijn.
Ik heb het niet over afval gehad, noch heb ik gezegd dat het voor een ander niet interessant kan zijn.
Daarbij maak je een aanname dat ik me irriteer , het lijkt erop dat jij diegene bent die de nodige onzin spuit. Je verhaal heeft namelijk geen enkele feitelijke onderbouwing.
Weet je wat ik frapant vind je valt mij erop aan, dat het voor een ander interssant kan zijn, anderzijds sommeer je wel dat ik deze topic moet sluiten. Dan spreek je, jezelf toch als het ware tegen. Daar deze topic voor mij interessant is.
Weet je wat ik zo jammer vind van dit forum, alles wordt altijd een discusie met het oogmerk: ,, WIE KAN HET BESTE DISSEN EN EEN ANDER ER ONDERUIT LULLEN "
Uiteindelijke vind je in topics niet de discusie terug waarover het onderwerp eigen geopend is.
Wat lopen er hier een rond mensen met een prullenbak niveau zeg !
Canelle
Ik heb het niet over afval gehad, noch heb ik gezegd dat het voor een ander niet interessant kan zijn.
Daarbij maak je een aanname dat ik me irriteer , het lijkt erop dat jij diegene bent die de nodige onzin spuit. Je verhaal heeft namelijk geen enkele feitelijke onderbouwing.
Weet je wat ik frapant vind je valt mij erop aan, dat het voor een ander interssant kan zijn, anderzijds sommeer je wel dat ik deze topic moet sluiten. Dan spreek je, jezelf toch als het ware tegen. Daar deze topic voor mij interessant is.
Weet je wat ik zo jammer vind van dit forum, alles wordt altijd een discusie met het oogmerk: ,, WIE KAN HET BESTE DISSEN EN EEN ANDER ER ONDERUIT LULLEN "
Uiteindelijke vind je in topics niet de discusie terug waarover het onderwerp eigen geopend is.
Canelle
:eek: WAT ZEG JIJ NOU WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok jij wilt het dus over de positie van de marokaanse vrouw in de westerse cultuur hebben, goed van je dat je die vraag stelt, maar verpest je eigen topic nou niet door ons allemaal op een prullenbak niveau te zetten. want wat doe je hier dan als ons niveau toch ver beneden jou niveau is, we zouden mekaar immers toch niet kunnen begrijpen :moe:
Ja je bent terechtgekomen op de forum POSITIE (met 1 S ) van de Marokkaanse vrouw. En ik ga er dus vanuit dat hier alleen wordt gesproken over de Marokkaanse vrouw, ik verwacht hier dus ook Marokkaanse vrouwen of niet-Marokkaanse vrouwen die het leuk vinden om te praten met Marokkaanse vrouwen over Marokkaanse onderwerpen. Dus ik begrijp jou probleem niet?
En wat betreft de afvalverhalen in jou ogen, die vind ik het leukst en die zullen nog héééééééééééél lang doorgaan.
P.S.: En jij bevind je op Marokkaans terrein, als het je hier niet aanstaat, boooooeeeieeeeen :zwaai:
Ik denk dat je mijn topic of niet goed leest of goed begrijpt. Ik wil een topic openen over de possssitie van de Marokkaanse vrouw en wil daarover graag de mening horen van vrouwen, vandaar dat ik begin met deze is alleen bedoeld voor vrouwen.
Wat jij verwacht hoef ik niet te verwachten voorop gesteld, dat is jou perceptie.
Mijn probleem is dat ik graag op dit stukje forum topics zocht over de possitie van de Marokkaanse vrouw en hoe vrouwen zich daarin voelen, ik kon hier niets van terug vinden. Dat is dus het probleem, vandaar dat ik zelf het onderwerp heb gestart.
Fijn voor je dat je afval verhalen de leukste vind en dat je het gevoel hebt dat je hier aan je trekken daarbij komt.
Je opmerking over Marokkaans terrein kan ik niet helemaal plaatsen. dit forum is geen Marokkaanse grondgebied, je zou hooguit kunnen zeggen dat dit forum Marokkaans getint is. Maar wat heeft Marokkaans ermee te maken in deze topic communicatie...is het de bedoeling dat ik bang moet worden van de noord afrikaantjes ?
Canelle
oem_mujahid2
27-07-2005, 13:16
peace
ok jij wilt het dus over de positie van de marokaanse vrouw in de westerse cultuur hebben, goed van je dat je die vraag stelt, maar verpest je eigen topic nou niet door ons allemaal op een prullenbak niveau te zetten. want wat doe je hier dan als ons niveau toch ver beneden jou niveau is, we zouden mekaar immers toch niet kunnen begrijpen :moe:
Dat vind ik ook, heel respectloos :jammer:
Hi,
Bedankt voor je reaktie jij bent de enige die daadwerkelijk inhoudelijk op mijn vraagstelling ingaat.
Ik weet niet precies wie je met "ons" bedoeld, maar ik vind het jammer dat er een aan name wordt gedaan dat ik "ons"op een prullenbak niveau plaats.
Wat ik hier doe, is een antwoord cq. reaktie op mijn vraagstelling zoeken in de door mij gestelde topic. Mensen die niet onderbouwd allerlei aan name's hebben, of een mening uiten alleen om te laten zien "Ik kan het beste dissen" begrijp ik inderdaad niet, dat heb je goed gezien. :banana:
Canelle
peace
In the middle east !!!
Dat vind ik ook, heel respectloos :jammer:
Weet je wat ik respectloos vind aanname's doen , terwijl je die eigenlijk niet feitelijk kan onderbouwen. Wat wordt met "ons"bedoeld en waarom zou door de mij geopende topic "ons" op een prulelnbak niveau plaatsen ?
Canelle
tangia21
27-07-2005, 13:26
Canelle
dan mag jij mij uitleggen wat je hiermee bedoeld: :moe:
Maar ik kom doorgaands alleen maar afval verhalen
En begrijpend lezen is ook niet jouw sterkste vak.Ik heb gezegd, met andere woorden, wat voor jou afval verhaal is, kan voor de andere erg interresant zijn :moe:
En als jij zoveel dingen jammer vind van dit Forum, dan zou ik zeggen, genoeg keus (soort zoekt soort) :nerd: (die rode puntjes heb je niet voor niks verdiend) :hihi:
Wat betreft die prullenbak niveau van je....die zal jij niet eens halen of bereiken :kwaad: .
Canelle
Hier scheer je de leden van dit rubriek over 1 kam....
tangia21
27-07-2005, 13:30
Hier scheer je de leden van dit rubriek over 1 kam....
dat zegt al genoeg over haaaaaaaar niveau :nerd:
Hi,
Bedankt voor je reaktie jij bent de enige die daadwerkelijk inhoudelijk op mijn vraagstelling ingaat.
Ik weet niet precies wie je met "ons" bedoeld, maar ik vind het jammer dat er een aan name wordt gedaan dat ik "ons"op een prullenbak niveau plaats.
Wat ik hier doe, is een antwoord cq. reaktie op mijn vraagstelling zoeken in de door mij gestelde topic. Mensen die niet onderbouwd allerlei aan name's hebben, of een mening uiten alleen om te laten zien "Ik kan het beste dissen" begrijp ik inderdaad niet, dat heb je goed gezien. :banana:
Canelle
safah had al het stukje tekst geciteerd wat ik wilde citeren,
maar het komt over dat je de hele groep die op de p.v.d.m.v. over een kam scheert, vandaar die ons. PS; de leden die vaak op de p.v.d.m.v. komen zijn meestal een hechte groep van elkaar, dus als er "gedist" wordt, dan wordt dat meestal snel uitgesproken ;)
MarriedWoman
27-07-2005, 13:45
dan mag jij mij uitleggen wat je hiermee bedoeld: :moe:
Maar ik kom doorgaands alleen maar afval verhalen
En begrijpend lezen is ook niet jouw sterkste vak.Ik heb gezegd, met andere woorden, wat voor jou afval verhaal is, kan voor de andere erg interresant zijn :moe:
En als jij zoveel dingen jammer vind van dit Forum, dan zou ik zeggen, genoeg keus (soort zoekt soort) :nerd: (die rode puntjes heb je niet voor niks verdiend) :hihi:
Wat betreft die prullenbak niveau van je....die zal jij niet eens halen of bereiken :kwaad: .
Ze bedoelt met 'afval' niet 'rotzooi', maar de topic over het afvallen etc., (neem ik aan)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.