Bekijk originele versie : Cadeau tips voor verloofde in Marokko
Salam,
M'n moeder vertrekt over 2 dagen naar Marokko, ik ga niet mee maar wil een geschenkje meegeven voor m'n verloofde.
¨
Ik weet echt niet wat! :maf2:
Ik wil niet dat hij denkt dat hij wat moet terugsturen, maar omdat hij dat sowieso wel zal doen (ik ken hem goed genoeg), wil ik niet iets duurs kopen, een kleinigheidje is ok.
Iemand tips?
Zelf dacht ik aan een parfum, een sleutelhanger met onze namen erop (of eerder míjn naam :D , maar of dat kan lukken binnen 1 dag?), een ketting, een mandje met verzorgingsproducten of eten, ...
azenai_mocrotje
26-07-2005, 15:00
weet je wat leuk is zo een naam armbandje met jouw en zijn naam erop...bv, Zenbila& verloofde:D
je hebt heel veel verschillende keuze kwa armbanden dus je moet maar gewoon ff zelf kijken bij een juwelier...
ik heb er ook 1 voor me verjaardag gekregen met mijn naam en die van mijn vriendin erop... ik zelf vind het echt heel mooi...
gr, moi
Zouden ze dat kunnen regelen op 24h?
Een leuke foto van je zelf in een hartvormige lijstje met een geurtje
misschien een idee
Geef 'm een visa en hij zal een gat in de lucht springen, hij zal je zo dankbaar zijn
Mag ik jouw visakaart lenen dan? Je krijgt het terug, beloofd!
azenai_mocrotje
26-07-2005, 15:31
Zouden ze dat kunnen regelen op 24h?
ik weet echt niet... dat zou je echt aan de juwelier zelf moeten vragen :)
misscasablanca
27-07-2005, 10:17
Salam,
M'n moeder vertrekt over 2 dagen naar Marokko, ik ga niet mee maar wil een geschenkje meegeven voor m'n verloofde.
¨
Ik weet echt niet wat! :maf2:
Ik wil niet dat hij denkt dat hij wat moet terugsturen, maar omdat hij dat sowieso wel zal doen (ik ken hem goed genoeg), wil ik niet iets duurs kopen, een kleinigheidje is ok.
Iemand tips?
Zelf dacht ik aan een parfum, een sleutelhanger met onze namen erop (of eerder míjn naam :D , maar of dat kan lukken binnen 1 dag?), een ketting, een mandje met verzorgingsproducten of eten, ...
Salam ailekoem
Een boek: Het bruidsgeschenk.
Salam ailekoem
Een boek: Het bruidsgeschenk.
Hij kent geen nederlands...
abdel_nador
27-07-2005, 12:53
Hij wil geen kadootje als je snel zijn papieren regelt zo dat hij naar europa kan zal hij je heel dankbaar zijn denk ik !!:D
sakina22
27-07-2005, 12:56
Hij wil geen kadootje als je snel zijn papieren regelt zo dat hij naar europa kan zal hij je heel dankbaar zijn denk ik !!:D
:D ahahahhahahahhahhaha...hahahahah (sorry, topicstartster)
Dan gewoon een volmacht meegeven voor de trouwakte?
misscasablanca
27-07-2005, 13:39
Hij kent geen nederlands...
Salaam ailekoem
Het orgineel is in het arabisch!!!
Salaam ailekoem
Het orgineel is in het arabisch!!!
Ow ok, dat wist ik niet. Ik heb het boek thuis liggen maar in het nederlands.
Ik ga morgen toch naar Brussel, dan kan ik daar eens kijken of ik het vind.
Bedankt! :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.