Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer testen??

Pagina's : [1] 2 3

Skoen_Ana
26-07-2005, 14:05

Vanaf welke moment kan je een zwangerschapstest nemen, moet je perse wachten tot na je uitgebleven menstruatie of kan je het ook van te voren uit proberen?? En zijn er meiden die zwanger bleken te zijn terwijl ze geen enkel zwangerschapssymptomen vertonen??

Umm_AbdulRahman
26-07-2005, 14:06
Vanaf welke moment kan je een zwangerschapstest nemen, moet je perse wachten tot na je uitgebleven menstruatie of kan je het ook van te voren uit proberen?? En zijn er meiden die zwanger bleken te zijn terwijl ze geen enkel zwangerschapssymptomen vertonen?? Het beste is een week nadat je overtijd bent. ;)

UndercoverAngel
26-07-2005, 14:07
Er zijn tests die je al vier dagen voor je menstruatie kan doen.. Ben je overtijd of moet je nog ongesteld worden? :) .:UcA:.

houda99
26-07-2005, 14:08
Je kan in principe op de eerste dag dat je menstruatie is uitgebleven gaan testen. Mijn vriendin had zelfs twee dagen voordat ze ongesteld moest worden getest en deze bleek ook al positief omdat ze al vermoede dat ze zwanger was. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik na twee dagen getest. Ik dacht dat ik misschien wel een fout had gemaakt in de telling maar toen ik na twee dagen nog niet zo ver was wist ik het zeker. InschaAllah ben je zwanger.

Ilhampje
26-07-2005, 14:22

Enne hoe zit dat dan als iemand de pil slikt? word je toch zo wie zo ongesteld na de stopweek van de pil, dus dat je niet van plan bent om zwanger te raken en de pil slikt. Kan het dat je ongesteld word terwijl je zwanger ben??

Skoen_Ana
26-07-2005, 14:58
Bedankt dames voor de reacties....ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, maar weet het niet zeker ik ben nog niet overtijd want mijn verwachte menstruatie is pas over een week. Ik wacht nog wel even...

nbt
26-07-2005, 15:02
Bedankt dames voor de reacties....ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, maar weet het niet zeker ik ben nog niet overtijd want mijn verwachte menstruatie is pas over een week. Ik wacht nog wel even... na de uiterste menstruatiedag moet je zo'n 3à5 dagen wachten en dan pas testen! allez mabrouk op voorhand inchallah

Skoen_Ana
26-07-2005, 15:31
na de uiterste menstruatiedag moet je zo'n 3à5 dagen wachten en dan pas testen! allez mabrouk op voorhand inchallah Inshallah! :kus: Ik heb zo'n test besteld via internet, en op de gebruiksaanwijzing staat dat je 4 dagen voor je menstruatiedag kan testen?

canelle
26-07-2005, 15:41
Vanaf welke moment kan je een zwangerschapstest nemen, moet je perse wachten tot na je uitgebleven menstruatie of kan je het ook van te voren uit proberen?? En zijn er meiden die zwanger bleken te zijn terwijl ze geen enkel zwangerschapssymptomen vertonen?? Hi, 3 weken na je laatste menstruatie. De Clear Blue test is de beste test bij uitstek, het geeft digitaal in het schermpje aan "zwanger" of "niet zwanger", scheelt je een hoop geklooi met het aflzen van streepjes, zie je hem nu wel of niet....Daarnaast kun je met de Clear Blue test 3 x een test doen , waardoor hij in verhouding met andere testen een stuk voordeliger is, met een beter resultaat kosten bij de Kruidvat voor een Clear Blue zwangerschaptest € 19,95 Ben je overtijd en heb je een zwangerschaptest gedaan na 3 weken van je laatste menstruatie die "niet zwanger" weergeeft wacht dan een 3 tot 4 dagen en herhaal de test opnieuw. het kan zijn dat je lichaam nog onvoldoende zwangerschap hormoon heeft aangemaakt om een zwangerschap bij je te herkennen. Meer info over zwangerschap www.clearblue.nl Canelle

Skoen_Ana
26-07-2005, 16:00
ik heb via www.l10.nl/gezondheid/zwanger.html 3 zwangerschapstesten gekocht, en die testen worden ook door ziekenhuizen en artsen gebruikt, dus ze zijn betrouwbaar denk ik? 3 weken na je laatste menstruatie is wel heel lang of niet?

nbt
26-07-2005, 16:25
Inshallah! :kus: Ik heb zo'n test besteld via internet, en op de gebruiksaanwijzing staat dat je 4 dagen voor je menstruatiedag kan testen? dat is allemaal goed en wel maar ik prefeer liever na, zodus als je overtijd bent, dat je niet voor niks blij werd, moest het een slecht test geweest zijn

mam758
26-07-2005, 16:52
ik heb 1dag voordat ik moest menstrueren getest kon namelijk niet wachten heb n test van de apotheek gebruikt van hun eigen merk en hij was hamdoellilah positief

Skoen_Ana
26-07-2005, 17:16
dat is allemaal goed en wel maar ik prefeer liever na, zodus als je overtijd bent, dat je niet voor niks blij werd, moest het een slecht test geweest zijn Das waar....

Skoen_Ana
26-07-2005, 17:21
ik heb 1dag voordat ik moest menstrueren getest kon namelijk niet wachten heb n test van de apotheek gebruikt van hun eigen merk en hij was hamdoellilah positief Ik zie dat je 5 weken zwanger bent....Gefelicteerd! Wat voor symptomen had je? Of heb je gewoon zomaar getest??

mam758
26-07-2005, 17:33

dank je wel! ik probeerde zwanger te worden dus ik leefde elke maand naar dat moment toe ik kreeg sinds mijn miskraam rond me mestruatie tijd rode bultjes op me wangen en die maand had ik t dus niet vandaar dat ik ben gaan testen en hamdoellilah was de test positief

Pagina's : [1] 2 3