Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Turkije erkent Cyprus'

Pagina's : [1] 2

grendel
25-07-2005, 16:13

'Turkije erkent Cyprus' Uitgegeven: 25 juli 2005 16:03 BRUSSEL - Turkije tekent woensdag een protocol waarbij het Cyprus erkent. Dat liet een hoge EU-diplomaat in Brussel maandag weten. De erkenning is de laatste voorwaarde voor gesprekken over Turkse toetreding tot de Europese Unie (EU). Premier Balkenende heeft de voorwaarde in december afgedwongen, in zijn rol als EU-voorzitter. Turkije weigert al decennia om Cyprus te erkennen en beschouwt het eiland eigenlijk als haar eigen grondgebied, zelfs nadat Cyprus in mei 2004 tot de Europese Unie toetrad. http://www.nu.nl/news/564204/21/%27Turkije_erkent_Cyprus%27.html Wat zal Wilders balen........ :D

catflappo
25-07-2005, 16:16
Wilders vreet z'n pruik op van ellende.:hihi: Goede zaak dat Turkije Cyprus erkend.:goedzo:

blingblong
25-07-2005, 16:17
1: turkeye ligt nog geen 6% in europa. 2:Het schend de mensenrechten(politieoptreden)martlingen enz. Ik vind ook dat turkeye in zijn eigen corrupte zooitje mag gaarkoken. Ik ben zwaar er op tegen om die in de eu te hebben. een ding vind ik wel mooie..dat ze cyprus erkennen..ONDER DWANG DAN WEL.

grendel
25-07-2005, 16:17
Ja hoor, we zullen Cyprus maar erkennen om den brode zegt den Turk. Niet van harte, of hoe sommigen een draai van 180° maken om er toch maar kunnen bij te horen. :maf: Kan me niet schelen, ik heb geen problemen met de Turken en ook niet met het feit dat Wilders nu waarschijnlijk zijn mooie coupe aan het slopen is. :D :hihi: :hihi:

grendel
25-07-2005, 16:20

1: turkeye ligt nog geen 6% in europa. 2:Het schend de mensenrechten(politieoptreden)martlingen enz. Ik vind ook dat turkeye in zijn eigen corrupte zooitje mag gaarkoken. Ik ben zwaar er op tegen om die in de eu te hebben. Vooralsnog zijn de Turken goeie maatjes met the United States of Bushboys (de dochter van de premier studeert daar zodat ze haar hoofddoekje aan mag houden), en je weet het, de mening van Sjors de Texaan (en zijn generaals) wordt nogal serieus genomen in Europa :D Ga je nog op vakantie, Blingblong ? Turkije zeker, he :D :hihi:

grendel
25-07-2005, 17:12
Maar het gaat niet van harte. Gadverdamme, die Turken denken alleen maar aan geld. Noem mij 1 volk wat niet aan geld denkt ? (En de Aboriginals kan je alvast overslaan :D )

catflappo
25-07-2005, 17:13
Noem mij 1 volk wat niet aan geld denkt ? (En de Aboriginals kan je alvast overslaan :D ) Ja..hahaha..die denken nog in kralen (geintjuh).:hihi:

grendel
25-07-2005, 17:18
Ja..hahaha..die denken nog in kralen (geintjuh).:hihi: Ik bedoelde eigenlijk dat de Aboriginals nog enisgzins respect hebben voor de natuur. Hier in het westen wordt de natuur door de drang naar meer geld naar de tering geholpen. :jammer: :jammer: :jammer: Maar goed, we zijn behoorlijk off-topic, Flappie :D

catflappo
25-07-2005, 17:20
Ik bedoelde eigenlijk dat de Aboriginals nog enisgzins respect hebben voor de natuur. Hier in het westen wordt de natuur door de drang naar meer geld naar de tering geholpen. :jammer: :jammer: :jammer: Maar goed, we zijn behoorlijk off-topic, Flappie :D Klopt..Maakte er een geintje op.Maar snapt je punt.:)

SALUKI
25-07-2005, 17:36
1: turkeye ligt nog geen 6% in europa. 2:Het schend de mensenrechten(politieoptreden)martlingen enz. Ik vind ook dat turkeye in zijn eigen corrupte zooitje mag gaarkoken. Ik ben zwaar er op tegen om die in de eu te hebben. een ding vind ik wel mooie..dat ze cyprus erkennen..ONDER DWANG DAN WEL. Israel schend zo vaak de mensenrechten en geen ene procent zit in Europa en toch doen ze mee aan het Eurosong festival :maf2:

SALUKI
25-07-2005, 17:42
'Turkije erkent Cyprus' Uitgegeven: 25 juli 2005 16:03 BRUSSEL - Turkije tekent woensdag een protocol waarbij het Cyprus erkent. Dat liet een hoge EU-diplomaat in Brussel maandag weten. De erkenning is de laatste voorwaarde voor gesprekken over Turkse toetreding tot de Europese Unie (EU). Premier Balkenende heeft de voorwaarde in december afgedwongen, in zijn rol als EU-voorzitter. Turkije weigert al decennia om Cyprus te erkennen en beschouwt het eiland eigenlijk als haar eigen grondgebied, zelfs nadat Cyprus in mei 2004 tot de Europese Unie toetrad. http://www.nu.nl/news/564204/21/%27Turkije_erkent_Cyprus%27.html Wat zal Wilders balen........ :D Vindt het goed dat ze Cyprus eindelijk erkennen, maar wel raar dat Cyprus door de Turken als Turks grondgebied werd gezien. Dit omdat het sinds 1878 onder Engels bestuur was en officieel nog onder Turkse Soevereiniteit, tot 1914. Toen werd het het officieel Engels grondgebied......

SALUKI
25-07-2005, 17:44
Tja, het eursongfestival is dan ook geen poltieke vergadering, evenmin als de olympische spelen dat zijn. Hou het bier van de melk gescheiden, wil je? Ik, nam het maar als voorbeeld dat hij niet moet zeiken over die 6%........

SALUKI
25-07-2005, 18:35
Je vergelijkt appelen met citroenen. :moe: Ach ja, appelen met citroenen, een beetje Wiskunde er bovenop en het is allemaal zeer logisch :D

Pagina's : [1] 2