Bekijk originele versie : Gevluchte man zag agenten aan voor criminelen
Gevluchte man zag agenten aan voor criminelen
De Braziliaanse man die in de Londense metro werd doodgeschoten door Britse agenten in burger, was weggerend omdat hij dacht dat het criminelen waren.
Bang
Dat hebben vrienden en collega's verklaard. In een Braziliaanse krant vertelt een vriend dat Jean Charles de Menezes (27) onlangs nog was belaagd door Britten. "Hij was nog bang." Een collega zegt dat hij moest haasten om op zijn werk te komen.
Achtervolging
De politie schoot hem dood in een metro na een achtervolging door het station Stockwell. De agenten dachten dat hij een aanslag ging plegen, maar hij bleek niets met terreur te maken te hebben.
Aanklacht
De familie van de Braziliaanse man heeft besloten een juridische aanklacht in te dienen tegen de Britse staat.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/07_juli/25/buitenland/0725_0615_braziliaan_londen_zag_collega.xml (http://).
lol, wat een ironie, ze zagen elkaar aan voor criminelen. :hihi:
het gehele westen is aan het wankkelen , kwestie van tijd en het zal vallen.
de harder men de val probeert tegen te gaan , de harder het zal vallen .
economisch,maatschappelijk, en meer . wat je zaait ga je ten alle tijde oogsten .
doe je niets tegen ;
val mij niet op aan om wat ik zeg , want het is slechts wat ik zie , en bij lange na niet wat ik ergens van vind .
xxNassiraxx
25-07-2005, 14:54
:jammer: wat een schande.....
het gehele westen is aan het wankkelen , kwestie van tijd en het zal vallen.
de harder men de val probeert tegen te gaan , de harder het zal vallen .
economisch,maatschappelijk, en meer . wat je zaait ga je ten alle tijde oogsten .
doe je niets tegen ;
val mij niet op aan om wat ik zeg , want het is slechts wat ik zie , en bij lange na niet wat ik ergens van vind .
Je maakt mijn dag weer goed met je onzin. Het westen is juist aan het stabiliseren.
ja lach er maar om :(
Je moet de dood niet zo serieus opvatten. Rouw om de nabestaanden, niet om de doden zij zijn al vrij.
Zijn visum was verlopen. Dus hij dacht dat ie werd uitgezet als de politie hem te pakken zou krijgen. Hij heeft de situatie niet goed ingschat.
wat je zaait ga je ten alle tijde oogsten .
Vertel het Al Qaida en de andere haatzaaiers.
knorrepotje
25-07-2005, 18:58
Gevluchte man zag agenten aan voor criminelen
De Braziliaanse man die in de Londense metro werd doodgeschoten door Britse agenten in burger, was weggerend omdat hij dacht dat het criminelen waren.
Bang
Dat hebben vrienden en collega's verklaard. In een Braziliaanse krant vertelt een vriend dat Jean Charles de Menezes (27) onlangs nog was belaagd door Britten. "Hij was nog bang.," Een collega zegt dat hij moest haasten om op zijn werk te komen.
Achtervolging
De politie schoot hem dood in een metro na een achtervolging door het station Stockwell. De agenten dachten dat hij een aanslag ging plegen, maar hij bleek niets met terreur te maken te hebben.
Aanklacht
De familie van de Braziliaanse man heeft besloten een juridische aanklacht in te dienen tegen de Britse staat.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/07_juli/25/buitenland/0725_0615_braziliaan_londen_zag_collega.xml (http://)
En hoe weten ze wat hij dacht???? heeft iemand een sms-je uit het hiernamaals gekregen?
Stelletje mafkezen.
Hazouz_54
25-07-2005, 21:10
Zo zielig, mijn hart huilt.........May he rest in peace, the poor soul.........
Wat deed hij eigenlijk in een huis waarvan het adres gevonden was in een rugtas van 1 van de terroristen vorige week?
HeyoanUts
25-07-2005, 21:40
awww, heeft ie dat tegen zijn familie gezegd nadat ie was doodgeschoten, hoe is het mogelijk? lol
Ja ,dr zijn dagen dat ik politie ook voor criminelen aanzie :hihi: Leuk bedacht maar 1/10 :maf2:
Hazouz_54
25-07-2005, 21:42
Wat deed hij eigenlijk in een huis waarvan het adres gevonden was in een rugtas van 1 van de terroristen vorige week?
Ha ha ha, Koffiehuisinlichtingen.........
HeyoanUts
25-07-2005, 22:04
Rouw om de nabestaanden, niet om de doden zij zijn al vrij hun visum is verlopen.
goeie god ik dacht even dat ik dit las. :maf2: hahahahahaha :D
Ha ha ha, Koffiehuisinlichtingen.........
Haha ...
Last night police sources told how undercover officers had followed the suspect to the station from an address in neighbouring Brixton, South London.
The house had been under surveillance overnight after its address was found on documents in one of the rucksacks used in Thursday’s failed bomb attempts.
At 9am yesterday a young Asian man walked out of the house wearing a heavily-padded jacket.
He was tailed from a distance and followed on to a bus.
The officers in pursuit were wearing concealed earpieces connecting them to Anti-Terrorist chiefs at New Scotland Yard.
When it became clear the man intended to get off the bus near the station the officers urgently requested armed assistance — fearing he had a bomb beneath his padded jacket and planned to detonate it on a train.
The Sun (http://www.thesun.co.uk/article/0,,2004600000-2005330912,00.html)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.