Bekijk originele versie : negaffa's
Sabrya82
25-07-2005, 00:11
Ik had een vraagje....
Ik wil inchallah volgend zomer trouwen in Marokko...maar wil een negaffa van hier hebben...
Daarom wilde ik vragen of jullie enige ervaringen hebben met negaffas van hier die daar ook werken.... of hebben julli emisschien enig idee welke negaffas ook in marokko kunnen werken....
Ik kom uit casablanca (voor het geval dat)
Verblijfplaats is op mijn kosten....
En als jullie me daar niet mee kunnen helpen weten jullie dat een paar goede negaffa uit marokko, maakt niet uit waar uit marokko....en hebben jullie dan ook nummers erbij....
Alvast bedankt allemaal....
Dikke kus
Sabrya
xxNassiraxx
25-07-2005, 09:53
Ben ook heel erg benieuwd....
Sabrya82
01-08-2005, 22:07
NIEMANDDDDDDDDDDDD??????????????
jammer...............
mabtoul_rami
01-08-2005, 22:24
DE vrouw van mijn oom had een hele goeie uit fes(want daar kwam zij zelf vandaan) wij komen uit mohammedia maar in ieder geval die negaffa heeft een onderscheiding van de koning gehad(hassan 2) en zij heeft ook zijn dochters of een daarvan gedaan plus zij heeft echt supermooie zalen in fes en casablanca als je wil kan ik aan mn ma vragen of ze het nr kan regelen want ze zit nu toch in maroc.
Selaam oealekom..
Ik ken een hele goede vooral kwalitatieve neggafa uit Utrecht. Die voor Nederlandse miejses ook wel eens in Marokko werkt. Zo heeft ze dit jaar in tetouan gewerkt op een bruiloft van een kennis van mij.
Ze heet Meyam Jilal.
haarnummer is 06-55161215
TOURIA uit amsterdam ze is goed geweldig en heeeeeeeeeeeel lief .
ik weet dat ze ook in marokko werket maar al heel vroeg in het jaar vol geboekt is.
Ze is heel gast vrij dus vrij blijvend kijken vind ze echt niet erg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.