Bekijk originele versie : Jullie mening (serieuze reacties)
Ik ben ongelovelijk kwaad op mijn vriend. Hij is afgelopen weekend uitgeweest en heeft gedronken. Naar zijn zeggen was het vanwege ´problemen´wilde er even tussen uit en liep uit de hand.
Ik kwam hier zelf achter.
Wat moet ik hiermee???
Dumpen die hap! Als hij problemen heeft, dan dient hij zich tot God te wenden en niet tot een fles drank. Gatver, zo zwak!!!
wafa_armani
24-03-2003, 09:15
Origineel gepost door Cina
Kappen d'r mee.
juist...;)
:D
Najat_the_Don
24-03-2003, 09:15
stoten die handel :stomp:
praat met hem en kijk dan zelf of je nog wel verder met 'm wilt.
succes :)
Laar die jongenmet rust man:kwaad:
tenzij hij vreemd is gegaan:D
Het gaat hier wel om een 3 jarige relatie waarin wij een heleboel hebben meegemaakt.
Wij zitten voor de 2e keer in de crisis voor de ouders of voor ons kiezen.
Deze crisis heeft nu zijn hoogtepunt bereikt en soms krijg ik zelfs een black out dat ik zelfs mijn evenwicht niet kan bewaren.
Dit is zijn eerste misstap........, dat praat het zeker niet goed.Maar wat moet ik dan hiermee
Origineel gepost door Vin
Laar die jongenmet rust man:kwaad:
tenzij hij vreemd is gegaan:D
Keur jij drinken goed?
Nou, dan is de keuze simpel! La porte est là voor hem!!
Daar is het gat van de deur!!! C'est francais :)
Come on mensen denken jullie even mee.
Plaats jezelf even in mijn en zijn schoenen. We slapen dag en nacht niet, ik zit zowat thuis opgesloten. Problemen met ouders die ons niet samen willen zien.
Het is echt een goeie jongen, bidden, opgeleid en wil het graag goed doen en heeft een goed hart.
Ik heb zelf nooit verwacht dat hij dit zou doen. De dag dat ik er achter kwam hebben we het er niet echt over gehad, omdat het niet echt het moment ervoor was. Ik zie hem morgen en dan wil ik het er wel over hebben. Want het zit mij behoorlijk dwars.
Origineel gepost door oumaima
NEE zeker NIET.
Mijn vraag was niet voor jou, maar voor Vin bedoeld. Uit jouw reacties bleek al dat je het niet goedkeurde.
Maar meid:
Ten eerste: een relatie voor het huwelijk is haram, maar dat wist je zelf ook al. In de meeste gevallen volgt daar geen huwelijk uit (er zijn uitzonderingen natuurlijk).
Ten tweede: hoe weet jij dat dit de eerste keer is dat hij drinkt? En nog belangrijker: hoe weet jij dat dit de laatste keer is dat hij drinkt?
Ten derde: wat heeft hij in een disco te zoeken?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.