Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DRINGEND.... SNelheid POST MAROKKO-NEDERLAND

batata112
24-07-2005, 16:27

Dames even jullie expertise nodig. Mijn verblijfsvergunning ligt nu in Marokko (lang verhaal) en ik wil hem terugopgestuurd krijgen. Ik ga binnenkort op vakantie dus ik moet dringend weten hoe lang het duurt voor iets om opgestuurd te worden van Marokko naar Nederland??

sihamkleuter
24-07-2005, 16:44
Nou ik vind wel dat je erg fel reageert oummujahid. Deze man vraagt om raad. Ik zie er niks verkeerd in.

batata112
24-07-2005, 16:45
Mijn man met jou over gehad?? hmmm....nou ja ik zeg iets heel normaals ...haha en ik een mujahid grappig...hahahaha je laat me wel lachen ...lees even goed OEM MUJAHID...heeft niks met mujahid zijn te maken... Maarjah ghair inshallah je moet het zelf maar weten als jij je tussen de vrouwen wil mengen, :maf: dat jij een connectie legt tussen jou naam en mijn uitspraak richting jou is iets waar ik niks aan kan doen.Dat heeft of te maken met jou begrijpende vaardigheden, of jou instelling jegens jezelf die wijst op een de-wereld-draait-om-mij houding. De term mudjahid gebruik ik vaker als ik met mensen praten, nu dus ook. Ik vind het overigens raar da tje post op zo een kinderachtige manier, en misschien nog wel raarder dat een 18-jarige dit moet zeggen tegen een getrouwde volwassen vrouw Je krijg teen groen puntje vanweg je inhoudelijk kloppende argument.

oem_mujahid2
24-07-2005, 16:46
Jullie kennen de geschiedenis niet, waarom ik zo reageer, ghair insha allah...ik ga er niet meer op in het heeft geen zin...

sihamkleuter
24-07-2005, 16:48

Jullie kennen de geschiedenis niet, waarom ik zo reageer, ghair insha allah...ik ga er niet meer op in het heeft geen zin... Kijk dat is een ander verhaal......................... Als er meer speelt, heb ik inderdaad geen recht van spreken.

batata112
24-07-2005, 16:52
Batata moet jij niet ergens bij Cuisine zijn of zo? En om te antwoorden op je vraag: zeg dat ze in Marokko gewoon aangetekend per post je verblijfsvergunning opsturen. Of via familie lid of vrienden die één deze dagen terugkomen.. Andere keus heb je niet ... anders ga je zelf...op z'n illegaal. oke shokran

batata112
24-07-2005, 16:54
wil de strijder die me een rode punt heeft gegeven zijn of haar naam er voortaan bijzetten. lafaard

HaagseHafida
24-07-2005, 17:48
Laat het inderdad aangetekend versturen...

tangia21
24-07-2005, 17:50
volgens mij kan het 2 weken duren

Jamilaaaa
24-07-2005, 17:56
Het gaat sneller als je het met de normale post stuurt. Aangetekend is veiliger, maar doordat ze 't adres controleren, duurt het paar dagen langer en 't hangt er vanaf uit welke stad post verstuurd wordt, vanaf Rabat duurt aangetekende post ca. 10 dagen.

OumHafs
24-07-2005, 21:25
Het gaat sneller als je het met de normale post stuurt. Aangetekend is veiliger, maar doordat ze 't adres controleren, duurt het paar dagen langer en 't hangt er vanaf uit welke stad post verstuurd wordt, vanaf Rabat duurt aangetekende post ca. 10 dagen. Niet provecerend bedoeld maar nu zie je (Oum Mujahid) dat het wel degelijk handig is om hier ook om advies te vragen. Wellicht heeft hij aan deze informatie meer als dat hij het aan een 'broeder' gaat vragen die er niks van weet.

Moslimatjuh
24-07-2005, 21:29
Het gaat sneller als je het met de normale post stuurt. Aangetekend is veiliger, maar doordat ze 't adres controleren, duurt het paar dagen langer en 't hangt er vanaf uit welke stad post verstuurd wordt, vanaf Rabat duurt aangetekende post ca. 10 dagen. Jah dit klopt. Aangetekend duurt langer dan normale post. En ik spreek uit ervaring.

Old_Oem_Ishaaq
24-07-2005, 22:31
Ik weet wel dat een pakket versturen zo'n 2 weken in beslag neemt (aangetekend). Ik neem aan dat een brief versturen wat korter duurt.